Battle of Gettysburg می رود دیجیتال از طریق مخلوط واقعیت برنامه

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 3:23 PM EDT مارس 18 سال 2020QuantumERA یک محتوا ایجاد شرکت توسعه ه

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399

QuantumERA یک محتوا ایجاد شرکت توسعه همهجانبه تجربه برنامه برای Battle of Gettysburg.

این Gettysburg: یک ملت تقسیم برنامه به روایت بازیگر اسکات ایستوود و بازسازی نبرد با آثار شخصیت های متحرک و 360 درجه نمایش ها.

در این برنامه کاربران می توانند از طریق زمان سفر شروع McPherson را ریج که در آن ضربه اول در جنگ اخراج شد ایستاده رئیس جمهور لینکلن به عنوان او ارائه Gettysburg Address یا فراموش مجازی شکار روبنده برای آثار تاریخی.

Gettysburg: یک ملت تقسیم می شود مورد استفاده در خانه و یا در سایت در Gettysburg که در آن منطقه جغرافیایی و نقشه های تعاملی را تنظیم به زندگی با تولید با کیفیت انیمیشن که پوشش صحنه نبرد در مکان های که در آن وقایع واقعی صورت گرفت.

بیشتر: گردشگری تعداد در حال حاضر حذف به طور قابل توجهی در گیتزبرگ برنامه های ساخته شده برای تابستان

قیمت خرده فروشی برای این برنامه $12.99 اما در دسترس است برای $3.99 تا مه 31. آن را در دسترس برای دستگاه های iOS و خواهد شد به زودی برای آندروید.

QuantumERA پیشرو در ایجاد محتوا شرکت است که باعث ایجاد مخلوط واقعیت تجربه است. این شتاب خواننده 360 برنامه فراهم می کند که مجازی منابع یادگیری برای دانش آموزان است.

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: چه هانوفر/Adams summer حوادث لغو هنوز هم ممکن است به در ؟

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب