منطقه خلیج سازمان را افزایش می دهد بودجه به صورت دیجیتال سهام

عدم دسترسی به اینترنت در حال رشد تبدیل شده موضوع به خصوص با بسیاری از محدود به خانه های خود. دسترسی به پهنای ب

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

عدم دسترسی به اینترنت در حال رشد تبدیل شده موضوع به خصوص با بسیاری از محدود به خانه های خود.

دسترسی به پهنای باند می تواند کمک به مردم برای نگه دارید تا با مدرسه پزشکی قرار ملاقات و ارتباط با یک دیگر در بسیاری از سطوح. این است که در آن هیچ کس از چپ آفلاین یا NOLO می آید در.

کوین Frazier, بنیانگذار NOLO است با تمرکز بر ارائه دسترسی جامعه به کسانی که نیاز دارند به طور خاص دانش آموزان و خانواده ها و افراد مسن و افراد معلول توسط پله در به طور مستقیم به پرداخت اینترنتی صورت حساب برای کسانی که نمی توانند و ارائه پهنای باند رایگان مکان در جوامع است.

NOLO اولین هدف این است که به منظور بالا بردن $50,000 زمانی که آن را راه اندازی آن شکاف کمپین هفته از ماه جولای 27.

این سازمان با تشکیل یک ائتلاف اتصال با شرکتها و موسسات با تمرکز بر تکنولوژی و دسترسی به منظور استخر منابع و تخصص به آدرس شکاف دیجیتال در منطقه خلیج است.

اعضای ائتلاف به سادگی می توانید با شرکت در مکالمات اطراف شکافهای یا می توانید به طور فعال کمک به کمپین جمع آوری کمک مالی و یا شناسایی اعضای جامعه نیاز به دسترسی به اینترنت و کمک به آنها.

"SF Tech شورای پیوست NOLO چون 100000 نفر در SF هنوز هم قابل اعتماد دسترسی به اینترنت گفت:" کارلا Suomala پروژه, مدیر, سان فرانسیسکو, Tech, شورای, در یک ایمیل. "این به طور نامتناسبی اثرات افراد مسن و افراد معلول به خصوص کسانی که با درآمد کم محدود مهارت های زبان انگلیسی و مردم از رنگ است."

در دراز مدت NOLO ایجاد برنامه های دیجیتال سهام ائتلاف کالیفرنیا گرد هم آوردن سهامداران به شناسایی نیازها و هماهنگ کردن راه حل برای دسترسی به کسانی که بدون اینترنت.

یکی دیگر از NOLO اهداف بلند مدت این است که برای ایجاد "NOLO مناطق" مناطق در یا در اطراف کسب و کار برای افراد مسن و دانش آموزان و افراد معلول برای دریافت آنلاین به صورت رایگان.

برخی از مدارس از جمله برکلی Unified School District, در حال کار بر روی پروژه های مشابه را به دانش آموزان خود را دسترسی به تکنولوژی و اینترنت است. Frazier اما استدلال می کند که NOLO اهداف رفتن بیشتر است.

"ما خودمان را به عنوان تلاش گسترده به منظور تسهیل دیجیتال سهام" Frazier گفت. "که در آن مدارس باید تا حد زیادی متمرکز بر دستگاه ها و راه حل های موقت مانند نقاط داغ ما خودمان را به عنوان تمرکز بیشتر بر مردم را به احساس می کنم از نظر مالی امن با داشتن و حفظ پهنای باند حل شده است."

شروع جولای 27, NOLO را GoFundMe صفحه, اما از آن است که در حال حاضر پذیرش کمک های مالی و داوطلبان از طریق وب سایت خود را.

تماس با کلارا Brownstein در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @clarabrownstein.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن