منطقه خلیج زنان در سیاست شفاهي جشن با راه اندازی پنل گفتگو

منطقه خلیج زنان در سیاست شفاهي جشن راه اندازی آن در روز شنبه با یک livestreamed پانل بحث در مورد گذشته و آینده

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

منطقه خلیج زنان در سیاست شفاهي جشن راه اندازی آن در روز شنبه با یک livestreamed پانل بحث در مورد گذشته و آینده محلی زنان در سیاست است.

ویژه سخنرانان عبارتند از سابق سان فرانسیسکو سرپرست لوئیس Renne Pittsburg Councilmember Shanelle ترازو-پرستون و اوکلند شهردار لیبی Schaaf صحبت کردن در مورد تجارب خود را به عنوان زنان در سیاست است. در طول پنل آنها همچنین به مشاوره برای رهبران آینده.

"برخی از جلسات من گاهی اوقات من هنوز تنها زن در اتاق" ترازو-پرستون گفت. "همانطور که ما شروع به دیدن بیشتر زنان ما شروع به دیدن بیشتر تغییر مثبت است."

این رویداد تعدیل توسط دانشگاه مورخ و کاردانی علمی متخصص آماندا Tewes بود به میزبانی دانشگاه برکلی تاریخ شفاهی مرکز گسترش کتابخانه بنکرافت.

طراحی و توسعه توسط Tewes پروژه را ضبط تواریخ محلی زنان را ساخته اند که هر دو "بر روی زمین و پشت صحنه" کمک به سیاست های محلی با توجه به دانشگاه برکلی کتابخانه سایت. در پنل گفتگو سخنرانان برجسته دیگر محلی زنان در سیاست که بیشتر الهام گرفته از مشاغل خود را از جمله دایان فاینستاین, کامالا هریس و باربارا باکسر.

"من نمی دانم کسی که صادقانه می توان گفت وجود ندارد کسی در زندگی خود را که به آنها کمک کرد به همراه" Renne گفت. "ما باید به طور خاص از زمان به فکر می کنم 'چگونه ما در مورد رسیدن و کمک به دیگران که به آنها نیاز دارید در حال حاضر؟' "

با توجه به Schaaf مطالعات نشان داده اند که زنان اغلب نیاز به خواسته چندین بار به اجرا برای دفتر قبل از آنها تصمیم به اجرا. اعضا در نتیجه تشویق بینندگان به حمایت از زنان در زندگی خود را که ممکن است با توجه به نقش آینده در سیاست است.

هر یک از اعضای پانل ابراز چقدر مهم است برای زنان در سیاست به بالا بردن یک دیگر و ایجاد فضا برای کسانی که نمی مناسب "غالب" ویژگی های رهبران سیاسی. Schaaf اضافه شده که برخی از مردم برای اولین بار برای بررسی در در او و پس از او خانه تخریب شد در هفته گذشته بودند فاینستاین و هریس.

"من هرگز از خواب بودن در انتخاب ، ... اعتماد خود ارزش و روده خود را و آن را به شما در مسیر درست" Schaaf گفت. "بنابراین بسیاری از زنان تبحر دنباله و پانچ از طریق آن سقف شیشه ای برای ما است."

در میان مذاکرات تبدیل محل کار اعضا همچنین در مورد نیاز به تنوع سهام و ورود هر دو در فعالیت های سیاسی فضاها و برنامه های کارآموزی.

Schaaf اعتبار ظهور امریکا برنامه به عنوان دلیل او در ابتدا زد برای شهردار حاکی از آن بود که هر دو آموزش حرفه ای و خواهری ساخته شده است که تجربه "زندگی در حال تغییر."

"در حال حاضر ما نیاز به رهبری خوب در این کشور" Schaaf گفت. "ما باید برای نگه داشتن مردم در عشق با دموکراسی است."

تماس با Skylar د پل در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @skylardepaul.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن