منطقه خلیج جوانان اردوهای تابستانی نزدیک میان همه گیر

در میان COVID-19 گیر چند اردوهای تابستانی برای برکلی جوانان یا بسته برای تابستان و یا همچنان به حرکت ممکن است

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

در میان COVID-19 گیر چند اردوهای تابستانی برای برکلی جوانان یا بسته برای تابستان و یا همچنان به حرکت ممکن است برنامه های آموزش.

مقام های محلی در اردوگاه تابستانی جوانان را تایید کرده اند بسته: Ecole Bilingue د برکلی در جنوب غربی برکلی اردوگاه 510 و جولیا مورگان مدرسه برای دختران در اوکلند. شهر برکلی گفت: آن را در حال حاضر در دستورالعمل برای اردوگاه.

سه بسته اردوگاه باید اشاره نگرانی های مربوط به سلامت و محدودیت با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

"برای دو هفته گذشته ما بوده است مشاوره با آموزش هنرمندان, کارکنان, مشاوران پارک در بعد از مدرسه به عنوان به خوبی به عنوان زیر مقامات بهداشت عمومی," اردوگاه 510 وب سایت متحده است. "ما به سرعت متوجه شدم که با گروه های کوچکتر از بچه ها فاصله اجتماعی و ماسک صورت مورد نیاز ما می تواند اجرا نمی اردوگاه ما در هر نقطه به دست خلاق و دوستدار محیط زیست است که شما می دانید برای ما."

این به روز رسانی همچنین توضیح می دهد که در اردوگاه بودند اضافی نگرانی هایی است که تا زمانی که ردیابی و روش های تست در دسترس است, آن را نمی خواهد بود قادر به ارائه یک محیط امن برای گردشگران مختلف کارکنان و خانواده ها است.

اردوگاه 510 وب سایت به روز رسانی همچنین ذکر شده است که این اردوگاه در حال برنامه ریزی آنلاین کارگاه ها و احتمالا مراقبت از کودک برای کارگران ضروری از طریق پدر و مادر خود سازمان Thingamajigs.

با توجه به Manon جانسون مدیر پذیرش و ثبت نام مدیریت در اکول Bilingue د برکلی مدرسه است که با تمرکز بر بازگشایی در ماه اوت به جای برگزاری اردوهای تابستانی.

"ما تصمیم به تمرکز بر بازگشایی دانشگاه ما در ماه اوت برای مدرسه و سازش آن با اردوگاه (در مورد covid-19 مورد و یا اوایل موج دوم)" جانسون گفت: در یک ایمیل. "ما ارائه برخی از آنلاین, فرانسوی, اردوهای اما من لازم نیست اطلاعات زیادی نشده است."

جانسون افزود که جزئیات بیشتر در مورد Ecole Bilingue اردوگاه خواهد بود در وب سایت مدرسه به زودی.

اردوگاه های دیگر همچنان به تلاش برای برنامه ریزی برای تابستان. با توجه به پردیس سخنگوی آدم Ratliff برکلی Rec Sports ارائه می دهد که اردوهای تابستانی برای کودکان از طریق کال برنامه های جوانان است که در حال حاضر هنوز هم در "حالت برنامه ریزی."

شهرستان سخنگوی Matthai Chakko اشاره کرد که در برکلی در حال کار برای ایجاد دستورالعمل برای اردوگاه های عامل در این تابستان.

"ما در حال کار بر روی برخی از راهنمایی برای اردوهای تابستانی, اما آن است که هنوز رتبهدهی نشده است آماده" Chakko گفت: در یک ایمیل.

تماس با سابرینا دونگ در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @sabrina_dong_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن