'التماس او را به توقف': دست مرد در هود ماشین به دام افتاده به عنوان راننده بازدید 60 مایل در ساعت, پلیس می گوید

تد چک یورکدیلی رکورد منتشر شده 1:46 PM EDT اوت 24, 2020بر اساس اسناد شارژ، یک راننده زن بامداد یکشنبه در یورک

توسط NEWSWORLDS در 3 شهریور 1399

بر اساس اسناد شارژ، یک راننده زن بامداد یکشنبه در یورک تاونشیپ به حدود ۶۰ مایل در ساعت رسید که مردی در جلوی خودروی خود پخش شده بود، دستش زیر کاپوت آن چسبیده بود.

پلیس منطقه یورک پس از توقف به خودرو رسید و این مرد هنوز روی هود خودرو بود. پلیس بعدها مشخص کرد که زن ماشین را با مرد روی کاپوت خود نزدیک به ۱ ۱/۲ مایل راند.

ماموران راننده، تانگینا ام کورتز، ۲۷ ساله دالاس تاون را دستگیر کردند و او را متهم به حمله شدید وسیله نقلیه، تهدیدهای تروریستی، حمله ساده و بی پروا به خطر انداختن فرد دیگری کردند.

کورتز به این اتهامات احضار شد و بعداً همان روز پس از آن که درصدی از وثیقه ده هزار دلاری خود را منتشر کرد، آزاد شد.

او یک جلسه مقدماتی در برابر قاضی منطقه اسکات لیرد در تاریخ 15 سپتامبر ، با توجه به اسناد دادگاه آنلاین است. کورتز را نمی توان برای اظهار نظر در روز دوشنبه به دست آورد.

اسناد شارژ جزئیات را می دهند

حدود ساعت ۱۲:۴۵ صبح یکشنبه، پلیس منطقه یورک به بلوک ۲۴۰۰ خیابان کوئین جنوبی، یورک تاونشیپ، برای گزارشی از یک راننده نامنظم پاسخ داد.

پلیس یک تویوتا ونزا سیاه پارک شده در سال ۲۰۱۰ پیدا کرد و راننده آن کورتز را دستگیر کرد و به آزاد کردن این مرد از هود خودرو کمک کرد.

این مرد به پلیس گفت که قبل از این حادثه، کورتز و خودروی ش را در بلوک ۲۰۰ کریگدان درایو، یورک تاونشیپ رانده است

او بیرون آمد تا کورتز بتواند «از بهداشت خود مراقبت کند» اما در عوض کورتز به صندلی راننده رفت، به گاز برخورد کرد و به مرد برخورد کرد.

بیشتر: پليس شهر يورک مرد را به جرم قتل در چاقو زدن شنبه شب دستگير کرد

بیشتر: اف بی آی ارائه می دهد پاداش $ 25K در صورت خدمه سرقت داروخانه

بر اساس اسناد، این مرد «روی کاپوت نگه داشته شده و در کورتز جیغ می کشید و به او می گفت توقف کند و دست چپش توسط هود به دام افتاده است. کورتز به رانندگی ادامه داد و گفت که از (مرد) متنفر است و قرار بود او را در حالی که تقریباً ۶۰ مایل در ساعت رانندگی می کرد بکشد.»

کورتز رانندگی خود را به طور موقت متوقف کرد و به یک فروشگاه راحتی در بلوک ۲۶۰۰ خیابان کوئین جنوبی کشید. او به مرد گفت که از ماشین پیاده شود که به آن پاسخ داد که نمی تواند و از او خواست که به او کمک کند.

در عوض کورتز دوباره به گاز برخورد کرد و به سمت شمال در خیابان کوئین جنوبی رفت.

قربانی "ضربه شیشه جلو با دست آزاد خود را به عنوان او التماس او را برای جلوگیری از وسیله نقلیه،" دولت اسناد.

او برای درمان به بیمارستان یورک برده شد، اگرچه شارژ اسناد جزئیاتی در مورد میزان جراحاتش ارائه نداد.

تد چک یک روزنامه نگار جنایی/اضطراری چند سکویی با روزنامه یورک دیلی رکورد است. او را می توان در tczech@ydr.com، در 717-771-2033 و یا در توییتر در @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن