بل دیزی Ryan به نام "بهترین آشپز جدید' توسط 'Food & Wine' Magazine

دیزی Ryan بل در لوس آلاموس بود گرفتار کردن گارد هنگامی که غذا و شراب اجازه Santa Ynez دره بومی می دانم که او م

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399

دیزی Ryan بل در لوس آلاموس بود گرفتار کردن گارد هنگامی که غذا و شراب اجازه Santa Ynez دره بومی می دانم که او می خواهم انتخاب شده به عنوان یکی از مجله "جدید بهترین سرآشپزها" کاملا احتمالا مهم ترین افتخار در کشور برای سرآشپزها جوان.

"آیا شما مطمئن شوید که شما حق فرد پرسید:" رایان که باز بل با شوهرش, گرگ رایان در ژانویه 2018 در بخشی به حرکت به دور از آشپز مشهور جهان است که آنها braved در شهر نیویورک روز. "ما می خواستم برای باز کردن یک رستوران است که نبود آشپز-رانده بود که بسیار مورد فضا و تجربه وجود دارد تا آنجا که این مواد غذایی بود."


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در واقع در حالی که او با حضور در مدرسه پخت و پز و کار در مهم منهتن آشپزخانه ها بخش عمده ای از رایان مهمان نوازی حرفه ای صرف شد در مقابل خانه — مهمترین آنها در هر سه شهر نیویورک پاسگاه نپا توماس "فرانسه رختشویی" کلر بلکه در طول شغل در لس آنجلس و آستین. باز بل بود وسیله او برگشت و با Ryans' پسر هنری به دنیا آمد و در سال 2017, در حال حرکت و نزدیک به پدر و مادر او که خود کارپینتریا چشم از روز مهد کودک. با توجه به اینکه او تنها West Coast آشپز در سال 2020 لیست که 32nd edition همیشه و منتشر شد و در مارس 12, آشپزخانه — و مادری — در حال استیلای خود را فقط خوب است.

محصولات غذایی و شراب's رستوران ویرایشگر Kushbu شاه — که خوردند 110 وعده های غذایی در 25 شهر به تحقیق در این سال کلاس از سرآشپزها — که مشتاق بود در مورد بل تمرکز بر "Franch" مواد غذایی. این بدان معناست که فرانسه الهام گرفته و در عین حال آرام در حالی که نمایشگاه منطقه مزارع و مزارع. در میان دیگر منو برجسته شاه به نام کرپ است کیک لایه ای با کرم fraîche خاویار و دانشگاه ؛ moules frites در زعفران-سوپ سیر و استیک tartare با کیپر و زرده تخم مرغ است که در این دستور العمل که در رستوران های ارائه شده برای مجله گسترش یافته است.

رایان امیدوار است این جایزه آسانسور تا کل منطقه است. "سانتا باربارا شهرستان است که بسیار شناخته شده برای صنعت شراب و بیشتر و بیشتر تمام وقت," او گفت:. "اما من فکر نمی کنم این منطقه متمرکز شده است به عنوان یک آشپزی مقصد. من امیدوارم که چیزی شبیه به این می رسم که توجه نه تنها به مصرف کنندگان اما به مهمان نوازی حرفه ای."

اما از آن زمان دشوار برای جشن گرفتن هر چیزی. "همه از این می آید با سلب مسئولیت از COVID-19" گفت: Ryan. "آن را نمی خواهید برای رفتن به عقب به چه نرمال بود شش ماه پیش. همه چیز در حال رفتن به تغییر. شیوع و حالات ناگوار مانند این نیروی تغییر و اغلب بهتر است."

در صحبت کردن به دیگر بهترین سرآشپزها رایان تشویق توسط چقدر همه پله را به انجام آنچه آنها می توانند در طول این زمان. علاوه بر خدمت همیشه در حال تغییر منو از وعده های غذایی خانواده در طول shutdown — 70 درصد از مشتریان خود را در حال حاضر به طور منظم — بل است و همچنین آماده سازی مواد غذایی است که در حال تحویل به خانواده های کم درآمد شهروندان ارشد و دیگر افرادی که نیاز به کمک در حال حاضر. گرگ Ryan فقط به پایان رسید مدارک به راه اندازی سازمان های غیر انتفاعی خوراک دره که به کمک طلب کردن از دیگر رستوران ها برای آماده سازی مواد غذایی با کمک مالی از سانتا باربارا ، (در کسب و کار جبهه بل یکی از 80 اعضای مؤسس مستقل رستوران ائتلاف است که مبارزه برای قانون برای حفظ آمریکایی صنایع غذایی شناور از طریق و پس از همه گیر.)

"در حالی که ما به عنوان صنعت احتمالا یکی از مهمترین و, اگر نه بیشتر تحت تاثیر این بیماری همه گیر ما در حال چرخش به اطراف را به انجام آنچه ما می توانیم برای تغذیه جوامع ما و خود ما کارکنان گفت:" دیزی رایان. "ما یک صنعت اوقات فراغت, اما ما نیز ضروری میباشد. من امیدوارم که این است که رستوران ها به ادامه کار با هم به بهترین توانایی ما برای تغذیه به مردم است که می تواند لزوما خوراک خود را حتی زمانی که ما از این بیماری همه گیر."

این تازه کشف شده توجه خواهد شد و تنها به کمک رایان و دیگر سرآشپزها گسترش آن پیام است. "بیش از همیشه ما باید یک فرصت به تاثیر" او گفت:. "این صنعت در حال رفتن به تغییر بدون توجه به آنچه به طوری که قادر به نگه داشتن این نور افکن را به عنوان اهرم کمک می کند."


406 بل سنت لس آلاموس; bellsrestaurant.com

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب