برکلی پناهگاه های حیوانات ارائه منابع به صاحبان حیوان خانگی در طول COVID-19 همه گیر

پناهگاه های حیوانات در شهر برکلی در حال توزیع کالاهای ضروری به صاحبان حیوان خانگی در پاسخ به COVID-19 بیماری ه

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

پناهگاه های حیوانات در شهر برکلی در حال توزیع کالاهای ضروری به صاحبان حیوان خانگی در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

برکلی انسانی, غیر انتفاعی, پناهگاه حیوانات فراهم کرده است صاحبان حیوان خانگی با بیش از 8000 پوند از سگ و گربه غذا پس از شروع آالمدا کانتی را پناهگاه در محل سفارش با توجه به برکلی انسانی سخنگوی مورگان Pulleyblank. او افزود که سازمان مواد غذایی حیوان خانگی آشپزخانه برنامه دیده شده است یک افزایش بزرگ در تعداد درخواست ها برای سگ و گربه غذا.

"ما می دانیم که زمانی که مردم مجبور به انتخاب بین تغذیه خود و تغذیه حیوانات خانگی خود را, بسیاری از مردم را گرسنه به مطمئن شوید که حیوان خانگی خود را تغذیه است," Pulleyblank گفت: در یک ایمیل. "ما اعتقاد داریم که هیچ کس باید برای این انتخاب است."

حتی اگر بسیاری از پناهگاه همچنان به پرورش و اتخاذ کردن حیوانات COVID-19 ایجاد کرده است چالش های قابل توجهی برای پناهگاه که به طور معمول تکیه بر داوطلبان جامعه تلاش ها و کمک های مالی به کار با توجه به برکلی سازمان برای حمایت از حیوانات سخنگو Suzannah اسمیت. Pulleyblank اضافه شده است که حمایت جامعه خواهد بود حیاتی برای جبران از دست دادن فرد در حوادث است که به طور معمول را تشکیل می دهند برکلی انسانی را در بودجه سالانه.

در حالی که برخی از پناهگاه قادر به باز باقی می ماند بسیاری از آنها مجبور به تعطیل موقت با توجه به زن سبک و جلف جونز, سازمان جامعه به صورت مستقیم عمل در همه جا. جونز همچنین داوطلبان در برکلی حقوق حیوانات مرکز و ژله را در محل پناهگاه حیوانات اضافه شده است که بسیاری از سازمان ها است که تکیه بر توسعه جامعه را در مواجهه با چالش ها و بسته به عنوان یک نتیجه از پناهگاه در محل سفارشات.

"من فکر می کنم بسیاری از مردم می خواهم به داوطلب, اما وجود دارد نه بسیاری است که آنها می توانید انجام دهید از آنجا که اکثر پناهگاه به طور کامل بسته به" جونز گفت. "حتی بدون داوطلبان پناهگاه مجبور به پرداخت برای اجاره گربه و سگ غذا و دارو و بسیاری از منابع دیگر. که دشوار است که بسیاری از پناهگاه در حال مبارزه مالی."

با وجود این چالش ها پناهگاه در برکلی و در سراسر کشور در حال تجربه افزایش تصویب و پرورش موارد با توجه به اسمیت. Pulleyblank همچنین گفت برکلی انسانی است که شاهد افزایش علاقه در اتخاذ و پرورش حیوانات در ماه گذشته است.

یکی از دلایل ممکن برای این افزایش این است که مردم در حال حاضر بسیار بیشتر از زمان در دست خود و پرورش حیوانات را فراهم همراهی برای کسانی که در حال حاضر کار از خانه با توجه به جونز. Pulleyblank اضافه شده است که پرورش یک راه ایده آل برای افرادی که در انتظار به سر کار به زودی برای کمک به پناهگاه است.

"در ماه گذشته وجود دارد بیش از 20 سگ های بزرگ و من فکر می کنم مردم تو را دیدم یک فرصت برای کمک به دیگران در نیاز" جونز گفت. "مردم رسیده و پرورش آغاز شده و پس از اتخاذ آنها در نهایت در زمان حال و به نظر می رسد مانند آن است که یک روند در سراسر برکلی است."

تماس با Aditya Katewa در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @adkatewa1.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن