هنر برکلی شرکت مهندسی وعده $30,000 در pro bono خدمات به هنرمندان

Rbhu محلی شرکت مهندسی که متخصص در هنر سازه متعهد شده است $30,000 در pro bono خدمات برای هنرمندان در پی COVID-1

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

Rbhu محلی شرکت مهندسی که متخصص در هنر سازه متعهد شده است $30,000 در pro bono خدمات برای هنرمندان در پی COVID-19 بیماری همه گیر.

هنرمندان می توانند برای دریافت خدمات تا ژوئن 1, و این شرکت را اعلام دریافت کنندگان در اواسط ماه ژوئن. آن را تخصیص دادن به $15,000 به یک پروژه واحد و در حال حاضر سه کوچکتر جوایز. Rbhu است که به دنبال هنرمندان که نیاز مالی برای حمایت از پروژه هایی که بالا بردن آگاهی برای یک موضوع از این هنرمند را انتخاب کرده است.

"ما ماموریت اصلی به ارمغان می آورد چشم انداز اصلی این هنرمند به واقعیت در حالی که کار با قوانین فیزیک" گفت: علیرضا Lahijanian از بنیانگذاران و مدیر Rbhu و یک دانشگاه فارغ التحصیل. "آنچه ما انجام دهید این است که مهندسی در خارج از جعبه."

Rbhu با این نسخهها کار بر روی پروژه های دیگر شرکت های مهندسی را در نظر نمی به دلیل اندازه آنها و یا طراحی منحصر به فرد Lahijanian اضافه شده است.

با استفاده از یک هنرمند ایده Rbhu ایجاد نقشه های مهندسی هنرمند می توانید استفاده کنید برای اطمینان از قطعه نهایی است "ساختاری صدا" و می تواند مقاومت در برابر استرس های فیزیکی مانند باد و با توجه به Lahijanian.

Lahijanian گفت: در ایمیلی که به یکی از Rbhu گذشته پروژه های مهندسی جهان بزرگترین مجسمه ساخته شده از جنس پلاستیک بازیافت شده — زندگی به اندازه نهنگ آبی به منظور جلب توجه به میزان ضایعات پلاستیک وارد اقیانوس.

Natasha von Kaenel مدیر بازاریابی و تجارت الکترونیک صنعتی کارگاه هنر بوته و یک مقاله نویس سابق به صورت روزانه در کالیفرنیا گفت که او امیدوار است هنرمندانی که نیاز به Rbhu مهارت مجموعه بهره مند از نرم افزار رایگان خدمات.

"برای بسیاری از کار هنرمندان این COVID-19 بحران نابود منبع اصلی درآمد و این بحران واقعا تبدیل به در مورد چگونه به ماندن قرار دارد و تغذیه" فون Kaenel گفت: در یک ایمیل. "برای جامعه ما به ویژه در 88% نظر سنجی کارکنان و اعضای هیات علمی گزارش آنها نگران بودند که قادر به پرداخت هزینه های ضروری خود را در حالی که هزینه های بوته بسته است."

Rbhu قرار داده و در مورد پنج پروژه در برگزاری با توجه به COVID-19 همه گیر که نهفته شرکت و هنرمندان که سفارش خدمات مهندسی Lahijanian گفت. برای مثال برخی از هنرمندان حاضر هنر خود را در سوزاندن مرد که لغو شده است با توجه به COVID-19 با توجه به Lahijanian.

دانیل Muccino یک مهندس خلاق در Rbhu گفت که او را دوست دارد به کار در پروژه های که ارائه یک پیام. Muccino امیدوار است که هنرمندان خواهد بود با الهام از COVID-19 همه گیر به کار بر روی پروژه های معنی دار.

هدف از اعطای pro bono کار به هنرمندان این است که "گرد هم آوردن مردم و بالا بردن روحیه خود را" با توجه به Lahijanian.

"در زمان بحران قوی جوامع با هم بکشید, به اشتراک گذاری منابع و کمک به یکدیگر در هر راه که آنها می توانند" فون Kaenel گفت: در ایمیل. "من شده اند فوق العاده لمس برای دیدن هزاران راه سازمان ها از همه نوع را به شدت به کمک جامعه ما در طول این زمان."

تماس با اریک راجرز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @eric_rogers_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب