برکلی شورای شهر تصویب تجدید نظر پلیس در استفاده از زور در سیاست

پس از تقریبا 10 ساعت بحث برکلی شورای شهر به تصویب نسخه اصلاح شده از برکلی اداره پلیس استفاده-از-نیروی سیاست —

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

پس از تقریبا 10 ساعت بحث برکلی شورای شهر به تصویب نسخه اصلاح شده از برکلی اداره پلیس استفاده-از-نیروی سیاست — هر پلیس بررسی کمیسیون یا PRC را توصیه — در میان موارد دیگر در آن دوشنبه نشست.

یک فرایند است که در ماه اکتبر آغاز شد تا سال 2017 تجدید نظر بشکه سیاست پرسیده شد که در بخش ارائه پیش نویس به تازگی تشکیل شده PRC استفاده از زور سیاست های فرعی در ماه ژانویه با توجه به PRC افسر کاترین لی. روند تجدید نظر شد و پس از آن را در خود نگه دارد به دلیل فرعی را ناتوانی در پاسخگویی در ابتدای COVID-19 بیماری همه گیر.

با توجه به وقایع اخیر اما با تجدید نظر در نظر گرفته شد تا یک بار دیگر و با برچسب فوری در مورد ژوئن 9 به خطاب و قبل از تایید شورای تابستان زنگ تفریح.

"تجدید نظر به برکلی اداره پلیس استفاده-از-نیروی سیاست را برای بیش از حد طولانی شده مجاز به ماندن در پشت رایتر" گفت: PRC صندلی زن سبک و جلف Calavita در این جلسه. "حوادث اخیر از جمله قتل جورج فلوید و بسیاری دیگر از مردان و زنان سیاه اضافه شده جدید حس فوریت برای این کار است."

تجدید نظر در سیاست می افزاید و اصلاح یک پیشنهاد در ژانویه شامل همه "8 نمی توانید صبر کنید" دستورات و برای روشن شدن تعریف از استفاده از زور. علاوه بر آن نیاز است که همه با استفاده از زور بود گزارش شده و طبقه بندی شده به سطح در یک زنجیره و همچنین به عنوان که سالانه استفاده-از-نیروی گزارش های صادر شده برای تجزیه و تحلیل.

علاوه بر این کمیته فرعی تاسیس یک استاندارد نیاز به افسران به استفاده از حداقل مقدار نیروی است که "عینی منطقی عینی لازم و متناسب." این محدوده مجاز استفاده از نیروی مرگبار در شرایطی است که در آن مرگ یا آسیب جدی بدن است و قریب الوقوع است.

بشکه نیز فرستاده شده خود را, توصیه هایی برای سیاست. این شامل در میان دیگر پیشنهادات روشن در آنچه که با استفاده از زور باید گزارش داد که موجب بحث در مورد تماس فیزیکی و unholstering از سلاح. علاوه بر این BPD توصیه می شود یک "باریک استثنا" به شورای شهر ژوئن 9 ممنوعیت استفاده از گاز اشک آور که باعث شده بود آملدا به دولت است که از آن برداشت خواهد شد کمک های متقابل با توجه به برکلی شهردار جسی Arreguín.

"این ظالمانه است که ما کلانتر بود که توسط مردم انتخاب برکلی و کل شهرستان را تهدید می کند شهر برکلی و تهدیدی برای امنیت جامعه ما چرا که آنها مخالف با سیاست ما تصمیم" Arreguín ادعایی در این جلسه.

هر چند Arreguín گفت که او خواهد بود مایل به قبول بشکه توصیه در استفاده از گاز اشک آور دیگر اعضای شورای مخالفت ایستاده با تصمیم اصلی خود را.

در پایان جلسه آنها رای به تعویق انداختن تصمیم به نگه داشتن در حال حاضر ممنوعیت در محل و بررسی اعتبار کلانتر بیانیه.

با توجه به Calavita یک 2018 مرکز پلیس سهام گزارش یافت که مردم در برکلی 12 برابر بیشتر احتمال دارد در معرض استفاده از زور توسط پلیس نسبت به افراد سفید هستند.

برای کمک به کاهش این شورا به تصویب رسید Councilmember کیت هریسون پیشنهاد برای تغییر زبان نیاز به وجود یک "عینی معقول باور" به جای یک افسر باور است که استفاده از زور موجه است. Councilmember بن بارتلت گفت: او معتقد است که قبلی جمله بندی تشدید ضمنی و تعصب.

گذشته از استفاده از زور در سیاست تجدید نظر این شورا نیز به تصویب قطعنامه ای است که اجازه می دهد تا شهر manager برای افزایش برکلی قرارداد با شهر ناحیهای در شمال غربی تا $180,134. این قرارداد شامل مراقبت از حیوانات است که از خدمات و برکلی را فراهم می کند به ناحیهای در شمال غربی دیدن که ناحیهای در شمال غربی ندارد خود را پناهگاه حیوانات.

بر اساس قرارداد موجود هزینه پناه این حیوانات بیش از درآمد است که برکلی دریافت از ناحیهای در شمال غربی. قرارداد جدید باقی خواهد ماند تا سال 2025 است. Councilmember Cheryl Davila اما در زمان موضوع را با مقدار زمان ناحیهای در شمال غربی دریافت پرداخت.

"ما در یک COVID-19 pandemic, ما 40 میلیون دلار کسری و ما در حال دادن یک شهرستان است که من مطمئن هستم که می تواند استطاعت به پرداخت مبلغ صحیح را از پنج سال به بالا به مقدار درست است که ما باید شارژ آنها" Davila گفت. "این فقط به نظر می رسد کمی مضحک."

با اینحال این قطعنامه به تصویب رسید با دو رای ممتنع و یک غایب عضو شورای.

آخرین مورد در دستور کار مربوط به اصلاحات به برکلی شهری کد برای روشن شدن در مورد اعلامیه های محلی در شرایط اضطراری و "متمم اول قانون اساسی حکومت" بود به تعویق افتاد و خطاب خواهد شد در این شورا در جلسه بعدی جولای 28.

تماس با ورونیکا Roseborough در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @v_roseborough.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب