برکلی شورای شهر defunds برکلی پلیس توسط $9M

برکلی اداره پلیس مالی در سال 2021 بودجه قطع شد توسط $9.045 میلیون در برکلی شورای شهر در جلسه روز سه شنبه. شهرد

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

برکلی اداره پلیس مالی در سال 2021 بودجه قطع شد توسط $9.045 میلیون در برکلی شورای شهر در جلسه روز سه شنبه.

شهردار جسی Arreguín به نام بودجه پیشنهادی برای سال مالی 2021 به "گسترده ترین و شفاف روند بودجه" او با تجربه بیش از یک دهه. او گفت: این بودجه خواهد بود آغاز حمایت از "مهم اولویت جوامع" از طریق reallocations.

این تصویب بودجه شامل تخصیص بودجه در جهت پیشگیری از آتش سوزی پلیس تماس بگیرید و پاسخ و تجزیه و تحلیل داده ها مستند نشده از نیازهای اساسی مسکن احتباس COVID-19 بی خانمانی و راه حل های آفریقایی جامع منابع مرکز برنامه ریزی و طراحی است. وجود دارد $200,000 برای "امنیت عمومی reimagining" است که خواهد شد مورد بحث در جولای 14 جلسه شورای شهر.

"این شهرستان با آن مواجه است چالش های بی سابقه ای گفت:" Councilmember لری Droste در این جلسه. "من واقعا خوشحال است که ما قادر به به اتفاق آرا تصویب پیشنهاد شهردار."

از 2021 بودجه 1 میلیون دلار نیز به خود اختصاص مداوم پاسخ به COVID-19.

در حالی که این بودجه را تصویب بسیاری از نظر حمایت برای Councilmember Cheryl Davila بودجه پیشنهاد شده است که defunded بشکه 50 درصد و به طور بالقوه به تعویق افتاد رای نهایی در بودجه به 14 ژوئیه نشست.

"این نه فقط در مورد defunding اما در مورد ما چگونه حکومت گفت:" UC برکلی افزایش ارشد لورل Halvorson در این جلسه.

عمومی نظر به نام 12 درصد کاهش "wildly کافی" و چندین نام برای حذف بشکه رئیس اندرو وود.

"دوازده درصد است خنده دار کاهش" گفت: دیدگاه عمومی خواهد اسکینر. "ما در حال درخواست برای هسته کاهش به پلیس ... نه موقت deferrals."

عمومی, دیدگاه Matthew Lewis گفت که او فکر می کند این امر می تواند زیانی اگر شهر "موفق به قطع پلیس در راه معنی دار" بیشتر حمایت Davila پیشنهاد 50% بشکه defunding.

Councilmember سوفی هان گفت: او را به حمایت از اقدام بیشتر در 2022 بودجه بیان کرد که در این سال به بشکه defunding بود "کافی نیست."

در آخر نظرات Councilmember بن بارتلت نیز پیشنهاد 25% کاهش در بشکه را 2021 بودجه اما Arreguín رد متمم این ادعا که برش پر از موقعیت چیزی است که از شهر علاقه مند است در این زمان.

"این است که بودجه نهایی" گفت: Councilmember کیت هریسون در این جلسه. "توسط دفعه بعد ما در بودجه AA01 در ماه نوامبر ما باید به بررسی این داده ها (مورد) آنچه پلیس در حال انجام با زمان خود باشد. ما می توانید پرداخت در این امشب."

علاوه بر بودجه های پیشنهادی اعضای شورای حمایت برای ACA 5 که لغو گزاره 209 در کالیفرنیا و دوباره اقدام مثبت. یک عمل مورد پیشنهاد شد توسط Councilmember Rigel رابینسون و اسپانسر شده از طرف Arreguín, Davila و بارتلت.

شهرستان مدیر Dee Williams-ریدلی نیز گفت: یک تیم توسعه بود و قادر به حرکت 18 unhoused برکلی ساکنان را به طور موقت به عنوان مسکن از جمعه. این تیم ارائه نمایش های بهداشتی به این افراد و همچنین غذاهای گرم و ماسک و ضد عفونی کننده به unhoused اعضای جامعه.

او افزود که در شهر برکلی قصد ندارد در بازگشایی به زودی.

"ما بسیار محتاط در بازگشایی" ویلیامز-ریدلی گفت. "ما در حال حرکت رو به جلو با هر اضافی بازگشایی میشود."

بعد به طور منظم جلسه شورای شهر برگزار خواهد شد تقریبا در 14 ژوئیه با یک جلسه ویژه ای برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 7.

تماس با Skylar د پل در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @skylardepaul.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن