برکلی شورای شهر در مورد بودجه به روز رسانی برای 2021

برکلی شورای شهر مورد بحث و بررسی بودجه به روز رسانی برای سال مالی 2021 و به اتفاق آرا تصویب سالانه تخصیص فرمان

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

برکلی شورای شهر مورد بحث و بررسی بودجه به روز رسانی برای سال مالی 2021 و به اتفاق آرا تصویب سالانه تخصیص فرمان در آن به طور منظم زوم جلسه روز سه شنبه.

اعضای این شورا در افتتاحیه اظهارات لگد کردن جلسه به عنوان آنها تقدیر برکلی کسب و کار و ساکنان برای تلاش های خود را در حمایت از یکدیگر در میان coronavirus بیماری همه گیر. شهردار جسی Arreguín تشکر هر دو شهرستان و کارکنان و اولین پاسخ دهندگان و اطمینان عمومی است که "ماندن در منزل در حال کار برای صاف منحنی."

"ما همه را تشویق به گرفتن این زمان برای حفاری های عمیق و به کشف که شما و ما که هستیم و آنچه ما می خواهیم برای دیدن" گفت: شهرستان Councilmember بن بارتلت در این جلسه. "این زمانی است که ما می توانیم خودمان را از نو خلق و جوامع ما است."

مسائل مربوط به بودجه و پول تخصیص باقی مانده شایع در سراسر این نشست با تخصیص بودجه سالانه فرمان کشیده به بحث. شهرستان Councilmember کیت هریسون صحبت کرد اولین سوال چرا این پول تخصیص بود با تصویب در جلسه روز سه شنبه. هریسون گفت: این احتمال وجود دارد که این شهر خواهد بود و از نظر مالی پایدار در این سال, اما کاهش بودجه مورد نیاز در حال حاضر.

با توجه به ترزا برکلی-سیمونز در این شهر مدیر بودجه و مدیریت مالی ویژه هزینه های صندوق در فرمان هستند به این شهر زیرساخت ها و امکانات کمک های مالی که باید اختصاص داده شود و برای این منظور شهر نمی شود و نیاز به بازگشت پول.

شهرستان Councilmembers سوفی هان و شریل Davila می خواستم به بحث در مورد دلایل مختلف از هریسون. هر دو اعلام کرد که هر چیزی که مربوط به بودجه باید در عمل تقویم برای بحث کامل در این بیماری همه گیر. سالانه تخصیص فرمان به اتفاق آرا تصویب شده پس از بحث و بررسی است.

با توجه به برکلی-سیمونز وجود دارد حدود 28.5 میلیون بیشتر کسری در بودجه از آنچه قبلا برآورد شده برای سال مالی 2021. این شهر قصد دارد به پیاده سازی استراتژی های بودجه مانند شناسایی هزینه های است که می تواند معوق به دنبال دیگر درآمد و کمک مدیریت و جایگزینی ذخایر و در ادامه به جامعه خدمت برکلی-سیمونز اضافه شده است.

برکلی-سیمونز همچنین گفت: برای صندوق ذخایر این شهرستان در نظر دارد برای حفظ ثبات خود را ذخیره و همچنین اصلاح آن فاجعه بار رزرو شامل بهداشت شیوع و اجازه می دهد تا برای انعطاف پذیر قاب زمان. با توجه به هنری Oyekanmi مدیر امور مالی در این شهر دفتر مدیر شهر به خوبی برآورد اعداد چون داده ها از دیسک های تصمیم گیری است که اعضای شورا را.

شهرستان Councilmember لری Droste تشکر اعضای هیات در این جلسه برای بودجه خود را به روز رسانی ارائه و اذعان کرد monthlong دوره که اعضای شورا باید به ورودی مورد بودجه. با توجه به Davila شهر مدیریت می تواند کاهش در پرداخت آن خواهد بود "عاقلانه" برای هر بخش در نظر بگیرید تهی دست بدهی در آینده است.

"به بزرگترین حد ممکن است ما نیاز به نگه داشتن افراد شاغل نه فقط به این دلیل که ما در مورد مراقبت از آنها و ما نیاز به ادامه ارائه خدمات اما به این دلیل که پول ما پرداخت آنها بخشی از ما چگونه بازسازی اقتصاد ما" هان گفت: در این نشست است. "ما باید با توجه به تمام راه هایی که ما می توانیم در مکان دلار به کار برای حمایت از یک محلی بهبود است."

تماس با ماری Bellevue در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @MarieBellevue_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن