شهرستان برکلی شورای گسترش مستاجر حمایت, مذاکرات تاثیر بودجه از COVID-19

این COVID-19 همه گیر و در نتیجه رکود اقتصادی ایجاد کرده اند نامشخص و به طور بالقوه طولانی مدت واقعیت جدید برکل

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

این COVID-19 همه گیر و در نتیجه رکود اقتصادی ایجاد کرده اند نامشخص و به طور بالقوه طولانی مدت واقعیت جدید برکلی برای ساکنان و شهر دولت مسئولان شهرستان گفت: در جلسه شورای شهر روز سه شنبه.

در آن جلسه به طور منظم در برکلی شورای شهر مورد بحث و بررسی گزینه ها برای استفاده از ذخایر استراتژیک و تعویق انداختن خاص بودجه برای شهرستان بخش به اتاق را برای یک پیش بینی $28.7 میلیون دلار کسر بودجه در سال مالی 2021. این شورا نیز به تصویب اصلاحات به COVID-19 پاسخ اضطراری فرمان در اصل به تصویب رسید و در ماه مارس به تقویت اخراج حمایت برای مستاجرها بدون معنی به پرداخت اجاره بها در پناهگاه در محل سفارش.

"اخراج اجرا بر خلاف ما بهترین استراتژی برای حاوی COVID-19" گفت: Councilmember کیت هریسون در این نشست است. "مردم نیاز به یک محل می شود اگر آنها را به پناهگاه در محل در طول این بحران بهداشت عمومی. ما باید اطمینان حاصل شود که مردم مجبور هستند از خانه های خود."

با توجه به هریسون اصلاحات به فرمان در نظر گرفته شده را به این شهر سیاست بیشتر در خط با مشابه حمایت قرار داده و در محل توسط آالمدا کانتی.

در میان تجدید نظر در حال گسترش از شش تا 12 ماه در مقدار زمان مستاجران مجبور به بازپرداخت از دست رفته پرداخت اجاره بها; زمان بیشتری برای فایل مناسب کارهای اداری با صاحبخانه; بهبود مستاجر حقوق امنیت; حفاظت از اقدامات تلافی جویانه توسط صاحبخانه و ممنوعیت هزینه های جریمه یا سود از دست رفته پرداخت.

"ما صحبت کرده اند به صدها نفر از مستاجران در طول چند ماه گذشته; همه آنها را وحشت زده گفت: Meghan گوردون مدیر مسکن عمل در شرق خلیج جامعه قانون مرکز در نظر عمومی. "این فرمان است که تجسم یک طرح بازپرداخت برای صاحبخانه که من فکر می کنم عادلانه سازش است."

این مورد در نهایت تصویب به اتفاق آرا.

به مقدمه آینده بودجه مذاکرات شورای شهر شنیده می شود از بودجه مدیر ترزا برکلی-سیمونز در دولت از این شهر منابع مالی.

برای کمک به جبران درآمد از دست رفته به عنوان یک نتیجه از COVID-19 شهرستان است که به درخواست بخش های مختلف به ارائه یک لایه طرح بودجه deferrals با طرح های پیشنهادی برای 10%, 12% یا 15%.

برکلی-سیمونز همچنین پیشنهاد شورای نگاهی به روز رسانی زبان ترسیم این شهر توانایی دسترسی به آن صندوق ذخیره به دلیل آن است که انتظار می رود که بودجه مورد نیاز خواهد بود در سال مالی آینده.

یک چالش بزرگ خواهد بود برای پیدا کردن یک راه برای شهر باقی می ماند "چالاک" به اندازه کافی برای پاسخ به چالش های بی سابقه ای که در انتظار در سال آینده با توجه به برکلی-سیمونز.

"ما هرگز با آن مواجه چیزی شبیه به این قبل از ما هیچ سابقه ای است که در آن به پایه اعمال ما" برکلی-سیمونز گفت: در این نشست است. "آنچه ما واقعا نیاز به زمان است."

تماس با یعقوب سوزا در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @jsouza_dailycal.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن