برکلی شورای شهر می گذرد پلیس اصلاحات در میان ملی تظاهرات

برکلی شورای شهر ممنوع گاز اشک آور آشکار و همچنین پلیس با استفاده از اسپری فلفل و دود در طول COVID-19 همه گیر د

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

برکلی شورای شهر ممنوع گاز اشک آور آشکار و همچنین پلیس با استفاده از اسپری فلفل و دود در طول COVID-19 همه گیر در جلسه روز سه شنبه.

تنش های نژادی ناشی از مرگ و میر اخیر جورج فلوید Breonna تیلور و Ahmaud Arbery رهبری برکلی شورای شهر به نظر پلیس اقدامات اصلاحات و همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش است. شورای شهر نیز شنیده ى تنظیمات هیئت مدیره مورد برای ساخت مسکن در غرب برکلی است.

این نشست تحت پوشش یک پیشنهاد به کنار تخصیص یک بار از 150.000 دلار برای ایجاد چارچوب برای یک دفتر نژادی و حقوق صاحبان سهام. این اندازه گیری, اما, بود, ملاقات با واکنش از اعضای جامعه که به آن اشاره به عنوان "پنجره پانسمان" که نمی کند هیچ واقعی قدرت و یا مسئولیت.

"این دفتر کاملا رک و پوست کنده نیست و نیاز به درک و می دانم که چگونه به اندازه کافی وجود ندارد, سیاه, معلمان, چگونه کافی وجود ندارد, سیاه, کسب و کار اینجا را در برکلی گفت:" Robael Gizachew یک از اعضای جامعه در طول جلسه. "این زمان به عمل می کنند."

اندازه گیری شد و در نهایت تصویب به اتفاق آرا توسط شورای شهر است.

شورای شهر نیز رای دادند به اتفاق آرا به نفع شهر کار با جامعه محلی به رنگ عبارت "Black Lives Matter" و "Ohlone خاک" در خیابان.

ضرورت اندازه گیری که هدایت این پلیس بررسی کمیسیون و شهرستان manager برای ارسال یک تجدید نظر در استفاده از زور در سیاست قبل از شورای تابستان سال 2020 زنگ تفریح درو به شدت بر کمپین صفر را ویروسی "8 نمی توانید صبر کنید" پروژه.

این مورد هدف بود برای کاهش میزان خشونت پلیس در برکلی تا 72% از طریق ممنوعیت تخلیه سلاح در حرکت وسایل نقلیه و همچنین نیاز است که ماموران با استفاده از de-تشدید تاکتیک اگزوز همه جوانب را قبل از استفاده از نیروی کشنده و گزارش هر گونه استفاده از تهدید یا استفاده از زور است.

بسیاری از اعضای عمومی در حمایت از این مورد اما استدلال که شورای شهر است و نه به اندازه کافی برای محدود کردن خشونت پلیس افزود که آنها فکر defunding پلیس به دوباره اختصاص بودجه به پروژه های جامعه و reimagining پلیس جامعه را برکلی امن تر است.

اعضای دیگر اما گفت که آنها را پشتیبانی نمی کند به طور کامل defunding برکلی اداره پلیس زیرا آنها نمی بینم معتبر جایگزین فعلی اداره پلیس.

"پلیس قرار داده و زندگی خود را در خط هر روز, اما این یک انتخاب است که آنها ساخته شده است" گفت: Councilmember Cheryl Davila در این نشست است. "ما واقعا نیاز به لغو پلیس و حرکت به چیزی متفاوت است."

شورای شهر گذشت "8 نمی توانید صبر کنید" مورد اتفاق هر چند Davila ممتنع از رای دادن.

آخرین پلیس اصلاحات مورد نظر شورای شهر نگران منع از گاز اشک آور و دیگر عوامل شیمیایی به عنوان یک وسیله پراکندگی جمعیت در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

با توجه به مورد گاز اشک آور و دیگر مواد شیمیایی جمعیت پراکندگی عوامل مطرح کشنده تهدید است که به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار مردم سیاه و سفید. عوامل شیمیایی نیز یک تهدید بیشتر COVID-19 گسترش زیرا آنها باعث سرفه و عطسه که هر دو افزایش ویروسی انتقال است.

"سلاح گرم است. ما می توانیم به مردم شلیک" گفت: BPD رئیس اندرو گرین وود هنگامی که Councilmember سوزان Wengraf خواسته در مورد جایگزین گاز اشک آور به عنوان یک جمعیت و پراکندگی روش در این نشست است. "اگر ما کمتر از نیروی کشنده به رانندگی مردم و سپس ما وجود ندارد و یک ابزار است."

گرینوود بعد عذرخواهی کرد به او گفت: آن را منعکس نمی کند نظرات خود را از آوردن "مترقی خدمات به این کار است."

Davila پیشنهاد اصلاح بان گاز اشک آور برای همیشه لطفا برای در حالی که دیگر عوامل شیمیایی مانند اسپری فلفل و دود را ممنوع در طول COVID-19 بیماری همه گیر. این اصلاحیه تصویب به اتفاق آرا.

در 6 بعد از ظهر جلسه ویژه ای که در همان شب این شورا همچنین شنیده ى تنظیمات هیئت مدیره مورد تصویب توانبخشی از هفت واحد و ساخت شش واحد در هرست خیابان.

اعضای جامعه به نام یا به صدای حمایت خود را برای ساخت و ساز مسکن و یا به بیان نگرانی های خود را در مورد از دست دادن کنترل اجاره بودن آواره ساخت و ساز و مشکلات موجود و جاری شدن سیل در مسائل.

حرکت به انکار این پروژه شکست خورده توسط رای 7-2.

تماس با اریک راجرز و Cathrine هسو در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن