برکلی شورای شهر تجدید شمالی Shattuck بهبود کسب و کار منطقه قرارداد

در حالی که بسیاری مشغول هستند با این حال همه گیر برکلی شورای شهر شروع به نگاه به سمت آینده با reestablishment

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

در حالی که بسیاری مشغول هستند با این حال همه گیر برکلی شورای شهر شروع به نگاه به سمت آینده با reestablishment از شمال Shattuck بهبود کسب و کار منطقه و یا NSBID.

سوم قرارداد 10 ساله برای این خاص پیشنهاد ایجاد شد در سال 2001 بود که به اتفاق آرا مورد تایید اعضای شورای شهر ژوئن 16. در طول دوره قرارداد NSBID اختصاص داده خواهد شد یک مقدار حداکثر از حدود 2.6 میلیون با حدود $200,000 اختصاص داده شده برای سال اول.

به گفته معاون شهردار منطقه 5 Councilmember سوفی هان, مناقصه ها مناطق که در آن کسب و کار تصمیم به "خود مالیات" به طوری که آنها می توانید استفاده کنید که پول برای مقاصد خاص. هان افزود: مناقصه یک "فوق العاده انعطاف پذیر, نوع ساز وجود دارد که برای کسب و کار منطقه به استخر پول خود را."

"این NSBID امور مالی و نگهداری و انواع فعالیت های بازاریابی برای شمال Shattuck کسب و کار منطقه" متحده یک شورای شهر گزارش. "بنابراین به طور غیر مستقیم افزایش مالیات بر فروش کسب و کار مجوز مالیات بر املاک مالیات و کسب و کار های دیگر مرتبط با شهر منابع درآمد."

گذشته از هزینه های اداری فوق العاده درآمد به طور مستقیم می رود به جامعه با توجه به کتی زرگر عضو پنیر جمعی هیئت مدیره و رئیس جمهور از شمال Shattuck انجمن که مدیریت خدمات ارائه شده توسط NSBID.

در سال گذشته بودجه سالانه شد با تمرکز بر جذب مشتریان با استفاده از خیابان نمایشگاه ها و رویدادهای دیگر زرگر اشاره کرد. با توجه به همه گیر این قبیل حوادث دیگر امکان پذیر است بنابراین انجمن به بررسی کسب و کار برای دیدن چه نیازهای خود هستند و در این زمان است.

"ما نمی خواهد که یک خیابان عادلانه" زرگر گفت. "که باز می شود تا پول برای کمک به کسب و کار آمد بر روی خیابان اگر آنها می خواهند به بستن خیابان برای رویدادهای خاص گسترش بازار کشاورزان اگر ما نیاز به ارائه پشتیبانی از موانع و برای همه کسب و کار در محله کمک به کشف کردن که چگونه به حرکت از طریق این فرایند اجازه به شهر."

پیتر لویت اجرایی سرآشپز و مالک مشترک سائول رستوران و اغذیه فروشی اضافه شده است که اگر چه NSBID پول برای یک سال به طور کامل به پشتیبانی از تنها یک متوسط اندازه کسب و کار, پول کمک کند در راه های دیگر.

NSBID بودجه نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به نوبه خود فضاهای پارکینگ به طور موقت نشسته ناهار خوری — که با توجه به لویت تساوی مشتریان به رستوران ها و اطراف کسب و کار. این خواهد شد به طور مستقیم به نفع کسب و کار در منطقه لویت اضافه شده است.

در ضمن زرگر نامیده می شود کار سازمان یک "nonstressful فوق العاده چیز" در "پیچیده" است.

"این فقط به ما می دهد یک راه برای نگه داشتن محله در مقابل ذهن مردم و به آنها یادآوری می کنند که اگر آنها می خواهند محله به حفظ آن نوع فرهنگی و لذت بخش کیفیت ما نیاز به فروشگاه ما در محله" زرگر گفت.

زرگر اضافه شده است که شمال Shattuck انجمن همچنان به دنبال راه های خلاقانه برای حمایت از این محله.

تماس با ورونیکا Roseborough در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @v_roseborough.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب