برکلی شورای شهر برای رای دادن ایجاد صندوق برای کمک به کسب و کار تعمیر خرابکاری خسارت

مکث در برخی از فعالیت های اقتصادی برای جلوگیری از گسترش COVID-19 آمده است با نرخ های بالاتر از خرابکاری به کسب

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

مکث در برخی از فعالیت های اقتصادی برای جلوگیری از گسترش COVID-19 آمده است با نرخ های بالاتر از خرابکاری به کسب و کارهای محلی که بسیاری از بسته باقی می ماند و یا با چند مشتریان ایجاد بار اقتصادی برای بسیاری از.

به این آدرس برکلی شورای شهر تنظیم شده است به رای دادن در آن مه 26 جلسه برای ایجاد یک COVID-19 کسب و کار کاهش آسیب صندوق که یک بار ارائه کمک های مالی به کسب و کار است که تجربه صدمه به اموال از طریق خرابکاری و یا دیگر "مشکل رفتار" در پناهگاه های محلی-در-محل سفارش با توجه به جلسه شورای شهر در دستور کار. پیشنهاد شد نوشته شده توسط برکلی شهردار جسی Arreguín و شهرستان Councilmembers کیت هریسون و Rigel رابینسون امر اختصاص دهند تا 100.000 دلار به صندوق اگر گذشت.

Arreguín سخنگوی استفان Elgstrand گفت: منبع از 100 ، 000 $است هنوز مشخص نشده اما خواهد بود که در زمان بعد.

"این دانش آموزان وجود ندارد کارگران وجود ندارد" گفت: جان Caner مدیر عامل مرکز شهر برکلی انجمن. "ما شاهد تهاجمی تر و رفتارهای خشونت آمیز که منجر به تخریب و ... صاحبان کسب و کار نیاز به تمیز کردن خسارت. این است که گران قیمت در بالای عظیم از دست دادن درآمد."

با توجه به Elgstrand مرکز شهر برکلی و تلگراف خیابان منطقه شده اند برخی از مناطق آسیب دیده از خسارت. او اضافه کرد که در صورت تصویب شهرستان مدیر Dee Williams-ریدلی توسعه یک فرایند نرم افزار برای کسب و کار به درخواست کمک های مالی.

برکلی سخنگوی اداره پلیس افسر بایرون سفید قبلا گفت: روزانه کالیفرنیا که به طور کلی تماس به اداره پلیس گزارش جنایات بودند پایین در حدود 30 درصد است اما با توجه به Elgstrand دزدی را افزایش داده اند بر خلاف این روند کلی.

شورای شهر در دستور کار اضافه می کند که نرخ سرقت ها تا حدود 10.4% — با خرده دزدی و یا کسانی که با سرقت وسایل با ارزش کمتر از $950 تا 7.4 درصد و افزایش حدود 56.4% در گرند دزدی که موجب ضرر و زیان بیش از $950.

BPD افسران خود را افزایش داده اند گشت از تلگراف و مناطق مرکز شهر در پاسخ.

در ماه آوریل شورای قضایی کالیفرنیا منتشر شد مجموعه ای از دستور اجرایی در بخش کاهش وثیقه برای جنحه — که دزدی موارد و برخی از grand theft موارد در نظر گرفته شود — به صفر دلار است.

Caner و الکس, Knox, مدیر اجرایی تلگراف بهبود کسب و کار منطقه ادعا در نامه ای به شورای شهر است که این کمبود زمان زندان با انگیزه برخی از اموال خرابکاری.

"این بی وجدانی است که هر صاحب کسب و کار کوچک باید به نگرانی در مورد خرابکاری و یا سرقت در بالای هر چیز دیگری که در حال حاضر" رابینسون گفت: در یک ایمیل. "تصویب این صندوق بسیار مهم است به ارائه کمک های لازم به تجار که با آن مواجه شده اند خسارات غیر منتظره در طول این اورژانس است."

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن