برکلی شورای شهر به رای تغییر نام خیابان پس از اوایل جنوب آسیا مهاجر

محتوای warning: خودکشی Kala Bagai یکی از اولین آسیای جنوبی زنان در سواحل غرب در حال حرکت به منطقه خلیج با خانو

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

محتوای warning: خودکشی

Kala Bagai یکی از اولین آسیای جنوبی زنان در سواحل غرب در حال حرکت به منطقه خلیج با خانواده اش در سال 1915 از پاکستان امروزی و در حال حاضر یک خیابان در قلب برکلی به احتمال زیاد خواهد شد پس از او به نام.

شورای شهر رای بر تغییر نام این دو بلوک کشش از Shattuck خیابان بین خیابان دانشگاه و مرکز در خیابان پس از Bagai عمدتا برای مبارزه با سردرگمی از داشتن دو خیابان به نام Shattuck خیابان در مرکز شهر برکلی است.

زمانی که Bagai و خانواده اش برای اولین بار وارد خانه های خود را در برکلی آنها منع از ورود و در نهایت از این شهر بیرون رانده حساب خود مسابقه.

Bagai و خانواده او بعدها به دست آمده از ایالات متحده تابعیت اما یک سال 1923 تصمیم دیوان عالی کشور منجر به بسیاری از جنوب مهاجران آسیایی بودن محروم شهروندی از جمله Bagai و خانواده اش. به عنوان یک نتیجه Bagai شوهر تبدیل به یک فرد بدون تابعیت و در نهایت در زمان زندگی خود را.

Bagai در ادامه به آموزش خودش فارسی, قرار دادن سه فرزند خود را از طریق کالج و بفهماند. او بعد از نقل مکان به کالیفرنیا و تبدیل به یک رهبر در جنوب آسیا جامعه است.

این ممکن است به نظر می رسد counterintuitive به نام برکلی خیابان پس از کسی که نام او عمدتا در جنوب کالیفرنیا, اما با توجه به Barnali Ghosh یک خالق برکلی جنوب آسیا رادیکال تاریخچه پیاده روی تور و یک رهبر در تلاش برای به دست آوردن Bagai نام انتخاب, آن را حس می کند کامل.

Ghosh پیشنهاد کرد که نامگذاری این خیابان پس از Bagai افتخارات سهم او ساخته شده به جنوب آسیا جامعه در جنوب کالیفرنیا و همچنین اذعان این واقعیت است که او رانده شد از برکلی قبل از او می تواند تاثیر در اینجا.

با توجه به Ghosh, مهم است که به نام خیابان نه تنها پس از, قهرمانان, بلکه پس از آن که "ما را سخت نگاه در جوامع ما که مترقی شهرت اما همیشه مترقی" و کسانی که ممکن است سنتی در ایران ،

"این تغییر نام این است که نه در مورد کسی که برنده یک جایزه و یا چه کسی برنده این دفتر اما واقعا در مورد جشن گسترده تر اشکال سازماندهی و پشتیبانی که ما از مادران و مادربزرگ اغلب فراموش," Ghosh گفت.

Ghosh هیجان زده است برای این خیابان به نام یک آمریکایی به طور خاص یک زن آمریکایی.

او گفت که او مظنون است که وجود دارد بیشتر خیابان ها در برکلی به نام اسب از وجود دارد به نام زنان است.

"تغییر نام خیابان پس از Kala Bagai ... را بگویید برکلی جنوب آسیا جامعه دانشجویی است که تمایل خود را به لحاظ سیاسی درگیر و تمایل خود را به فعالان چیزی جدید است اما بخشی از آنها چه کسانی هستند و بخشی از تاریخ این شهر برکلی گفت:" Ruhee Wadhwania یک دانشگاه برکلی alumna کسانی که در مبارزات انتخاباتی برای Bagai در نظر گرفته شود.

شهرستان شورای کمیته فرعی ساخته شده یک توصیه مثبت روز شنبه برای تغییر نام این خیابان پس از Bagai که در آینده خواهد بود رای گیری توسط شورای شهر با توجه به Ghosh.

تماس با کلارا Brownstein در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @clarabrownstein.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن