شهرستان برکلی مقامات تشویق تست, صورت, پوشش در تاون هال

در طول شهردار جسی Arreguín مجازی تاون هال پنج شنبه برکلی مسئولان شهرستان مورد بحث و نگرانی در مورد شهرستان عمل

توسط NEWSWORLDS در 9 تیر 1399

در طول شهردار جسی Arreguín مجازی تاون هال پنج شنبه برکلی مسئولان شهرستان مورد بحث و نگرانی در مورد شهرستان عملیات صورت پوشش و تست به عنوان COVID-19 pandemic همچنان ادامه دارد.

Arreguín شهرستان افسر بهداشت دکتر لیزا هرناندز و شهرستان مدیر Dee Williams-ریدلی در این رویداد شرکت کردند.

Arreguín شروع با ارجاع این شهر را به طور قابل توجهی افزایش تست ظرفیت با توجه به تست سایت در جنوب برکلی — که در آن او خود را مورد آزمایش قرار گرفت. او را تشویق مرکزی کارگران و ساکنان محلی برای آزمایش به خصوص اگر آنها علامتی و خواست احتیاط به عنوان شهر به نظر می رسد نسبت به بازگشایی.

"این مهم است که به شما در مورد این شهر به عنوان شما رفتن به محل کار به شما به عنوان سفر خود را در رستوران های محلی است که شما به دنبال دستورالعمل به پوشیدن صورت پوشش به عمل فیزیکی, فاصله," Arreguín گفت: در این نشست است. "این بسیار مهم است برای کمک به برکلی کنترل گسترش COVID-19."

هرناندز تصریح کرد: اهمیت ماندن در منزل و زمانی که بیمار شستن دست یکی و پوشیدن چهره و پوشش برای محافظت از جامعه است.

در حال حاضر وجود دارد 5,670 تایید موارد COVID-19 در آالمدا کانتی با 133 مرگ و میر; برکلی دارای 145 تایید موارد با مرگ یکی از مطبوعات زمان. بستری نرخ در آالمدا کانتی پایین تر از آنها شد و در پایان ممکن است اما در ادامه به افزایش در حالی که نرخ در برکلی باقی می ماند "بسیار پایدار" با توجه به هرناندز.

هرناندز گفت: 80 درصد از مردم تست شده در سایت جدید یا زندگی و یا کار در برکلی است. این به ارمغان می آورد این شهر به طور متوسط تعداد آزمون به 219 در هر روز است که 90 درصد از شهر را تست هدف است.

"ما در حال دیدن بیشتر موارد" هرناندز گفت: در این نشست است. "آنها به نظر می رسد همچنان در ضروری کارگران که مشغول به کار هستند که ندارد به ماندن در خانه و آنها در حال گسترش آن در خانواده خود را. "

بعدی ویلیامز-ریدلی در مورد خدمات اساسی از جمله ترمیم پیاده رو و مراقبت از پارک ها — که در شهرستان است که هنوز هم انجام. ترین شهر امکانات بسته باقی می ماند در حالی که بیشتر امکانات مهم توسط قرار ملاقات فقط با توجه به ویلیامز-ریدلی.

با وجود برکلی نداشتن به آن هدف ارائه سرپناه برای همه آن unhoused جامعه این شهرستان با همکاری کرامت بر روی چهار چرخ است که ارائه خواهد شد دوش به کسانی که به آنها نیاز ویلیامز-ریدلی اضافه شده است.

مقامات شهرستان و سپس اقدام به پاسخ به انواع سوالات در مورد اجرای, صورت, پوشش, پلیس تحقیق و تفحص از دانشگاه برکلی دانشجو ست اسمیت, مرگ, افزایش, موارد, و, تماس, ردیابی.

"آن بوده است سه ماه" Arreguín گفت: در این نشست است. "من واقعا افتخار از کار که شهر ما سازمان انجام داده است و جامعه ما که واقعا شدت گرفته و این بسیار جدی و آن را برای ساخت یک اثر است."

بعدی سالن شهر تنظیم شده است به رخ می دهد جولای 11.

تماس با Tarunika کاپور در [email protected]al.org و او در توییتر دنبال کنید در @tkapoor_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن