برکلی مدیر دبیرستان ارین Schweng اعلام کرد تصمیم به کناره

پس از کار در برکلی Unified School District یا BUSD برای 22 سال ارین Schweng اعلام مارس 20 او در پله پایین به ع

توسط NEWSWORLDS در 22 اردیبهشت 1399

پس از کار در برکلی Unified School District یا BUSD برای 22 سال ارین Schweng اعلام مارس 20 او در پله پایین به عنوان اصلی از برکلی دبیرستان یا BHS.

اعلام شده بود در نامه ای به جامعه مدرسه و شامل اظهارات جداگانه از Schweng و BUSD سرپرست برنت Stephens. معاون ژوئن Raygoza گفت: در یک ایمیل که او را گام به گام در ژوئیه 1 به عنوان موقت اصل برای 2020-2021 سال تحصیلی.

"بودن اصل BHS است که سخت ترین کار در این منطقه گفت:" Mimi Pulich رئیس BHS انجمن اولیا و مربیان. "وجود دارد بیش از 3000 کودکان و نوجوانان. چیزهایی که اتفاق می افتد به طور مداوم در طول روز برخی از جزئی برخی از عمده."

Schweng برگزار شد بسیاری از نقش ها در طول زمان خود را در BUSD. ابتدا در سال 1998 او در رزا پارک مدرسه ابتدایی و سپس در Longfellow, دبیرستان, جایی که او در ریاضیات و پیشرفت از طریق فردی تعیین و یا مشتاق ،

Schweng یک ایمیل به در گفت که او تصمیم گرفته است برای ورود به یک "فصل جدید" در زندگی هر چند او هنوز هم مطمئن نیستید که چه فصل جدید نگه می دارد برای او.

با توجه به Pulich, Schweng قدرت پیشرو "زیر آتش." در ماه فوریه BHS دانش آموزان اعتراض در برابر تجاوز جنسی در زمینه محوطه دانشگاه پس از یک دانش آموز واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر BUSD. در حال حاضر BHS است به مرور آموزش از راه دور در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

Pulich گفت Schweng شده است یک نور مثبت در طول این "بار پر سر و صدا."

"ارین تا به حال فوق العاده تاثیر مثبت در بسیاری از ما دانش آموزان و خانواده ها و کارکنان" Raygoza گفت: در یک ایمیل. "او روش هر وضعیت با دلسوزی برای مردم درگیر و دارای همه ما به بالاترین استانداردهای حرفه ای. او گوش می پرسد سوالات و باعث می شود تصمیم گیری است که همیشه به خوبی مطلع و در حمایت از دانش آموزان ما."

BHS ارشد ابیگیل سانچز اضافه شده که در طول دانشجويان فعالیت Schweng شد و حمایتی به دانشجویان این فضا برای سازماندهی. با توجه به سانچز Schweng هفته برگزار ساعات اداری و ابراز حمایت و عشق برای دانش آموزان خود را.

Raygoza که شد BHS معاون مدیر در ابتدای 2017-2018 سال تحصیلی گفت: در این ایمیل که اولویت به عنوان موقت اصلی خواهد بود به "سرب با شفقت و حمایت از نیازهای اساسی بشر و ایمنی است."

Pulich گفت: دولت تصمیم درست در داشتن موقت اصلی به جای عجله به پیدا کردن یک جدید دائمی اصلی. با توجه به Stephens' نامه, این منطقه آغاز خواهد شد و این فرایند پیدا کردن یک مدیر در ژانویه 2021.

"در ماه های آینده و فراتر از آن ما خواهد گوش دادن به یادگیری و گفت و گو با کارشناسان بهداشت عمومی; این درایو تصمیم گیری در میان دولت های منطقه و رهبران مدرسه" Raygoza گفت: در ایمیل. "من مفتخرم به گام به موقت اصلی نقش است."

جولی Madsen است منجر مدارس و جوامع خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @Julie_Madsen_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن