برکلی دانش آموزان دبیرستان تقاضای تغییر به سیاه و سفید زندگی می کند توجه به ادامه اعتراضات

صدها نفر از معترضان به خیابان ها ریختند شنبه به شعار و رقص به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

صدها نفر از معترضان به خیابان ها ریختند شنبه به شعار و رقص به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات ادامه داد: در برکلی است.

اعتراض برگزار شد برکلی دبیرستان یا BHS juniors Shayla اوری Hassadash Zenor-دیویس و اشعه ماورای بنفش اشنایدر-دوایر که منجر مارس از سن پابلو پارک به جلو BHS به تغییر تقاضا از BHS دولت و برکلی Unified School District. هنگامی که راهپیمایان, وارد, آنها پیوستند و حدود 200 نفر دیگر از معترضان که تا به حال شرکت در کودکان و نوجوانان دوچرخه 4 نژادی عدالت اعتراض از مارتین لوتر کینگ جونیور دبیرستان.

"ما در حال باز کردن درب برای مکالمات در برکلی به دلیل آن بود بیش از حد آرام قبل از" Zenor-دیویس گفت: در این رویداد است.

در اوج خود BHS مارس آورده 850 مردم به خیابان ها تکان دادن نشانه و شعار را از جمله "آیا هیچ قدرت مانند قدرت از جوانان به دلیل قدرت جوانان را متوقف کند" و "اگر ما نمی تواند بدون عدالت آنها نمی تواند هیچ صلح است."

تظاهرات و راهپیمایی در پشت یک نقاشی بزرگ از جورج فلوید, درام خط حدود 40 نفر و یک کامیون تزئین شده با پوستر و نشانه هایی از جمله یکی که خواندن "همبستگی از خلیج 2 مینیاپولیس."

"این یک جنبش است. این یک لحظه" اشنایدر-دوایر گفت: در اعتراض. "اما ما در حال رفتن به آن را یک جنبش است."

پس از ورود در BHS بر طبل تشکیل یک دایره و مردم رقصید در وسط و پس از هشت دقیقه و 46 ثانیه سکوت به افتخار فلوید.

این BHS مارس برگزار و سپس به عنوان خوانده شده یک لیست از هفت محور از جمله اجباری نژادپرستی و تعصب آموزش و پرورش برای همه معلمان و کارکنان و دانش آموزان ایجاد یک "اجرای قانون شهروند آکادمی" بنابراین دانش آموزان می توانند یاد بگیرند که چه افسران پلیس مجاز به انجام و دستور "داستان های واقعی" از دانشجويان اجداد در تاریخ کلاس.

آنها همچنین خواستار آن شدند برای بسیاری از معلمان به استخدام کمک های مالی بیشتر برای BHS آفریقایی آمریکایی مرکز مطالعات و پشتیبانی بهتر برای کارکنان و دانش آموزان.

"واقعیت این است که ما حتی نیاز به یکی از کسانی که مشکل" Zenor-دیویس گفت: در این رویداد است. "ما باید یادگیری همه چیز ما باید در کلاس های منظم."

خواسته های دیگری شامل اقدام فوری آموزش و پرورش و یا مجازات برای اعمال نژادپرستی و خشونت پلیس "آموزش ها" از منظر تاریخی.

آخرین تقاضا ایجاد یک پروژه نقاشی دیواری به "دائم علامت در تاریخ" جامعه تعهد به زندگی مهم جنبش. اشنایدر-دوایر افزود که پروژه نقاشی دیواری در حال حاضر BHS به حمایت دولت اما نیازهای منطقه را تصویب.

"این پایان کار نیست. این فقط آغاز است" گفت: عضو جامعه Ny'Aja رابرتسون در اعتراض. "ما قوی هستند. ما قدرتمند هستند. ما باید صدای ما نیاز به استفاده از آن."

Maia Alviar نیز به این گزارش.

ماریا جوان است, معاون, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maria_myoung.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب