برکلی دبیرستان برگزار خواهد شد مجازی فارغ التحصیلی برای کلاس 2020

این COVID-19 همه گیر رهبری برکلی Unified School District یا BUSD برای برگزاری مجازی فارغ التحصیلی برای برکلی د

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

این COVID-19 همه گیر رهبری برکلی Unified School District یا BUSD برای برگزاری مجازی فارغ التحصیلی برای برکلی دبیرستان یا BHS, سالمندان.

مدرسه فارغ التحصیلی پخش خواهد شد ژوئن 12 در 5:30 p. m. و یک راه برای جشن کلاس 2020 در میان COVID-19 گیر کالیفرنیا پناهگاه در محل سفارشات و دستورالعمل از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از آن جلوگیری از فرد در حوادث. از آن خواهد شد دوم از دو رویداد به منظور بزرگداشت این سال فارغ التحصیلی کلاس.

با توجه به CDC K-12 مدرسه باید دنبال مجازی حوادث و محدود کردن تعداد شرکت کنندگان در فرد در حوادث و اگر ممکن نیست به آنها را نگه دارید آنلاین. سی دی اضافه شده است که "کمترین خطر" K-12 و فعالیت های مجازی, حوادث, در حالی که اندازه کامل در فرد اتفاقاتی که شرکت کنندگان که به اشتراک گذاشتن فضا و مواد برای مدت طولانی از زمان تشکیل "بالاترین خطر" فعالیت.

با توجه به یک ایمیل از BUSD سخنگوی تریش McDermott, برای اولین بار از این دو مراسم فارغ التحصیلی حوادث بود "درایو-از طریق" مواد وانت برگزار شد مه 15. او افزود که فارغ التحصیل از سالمندان خود را جمع آوری کلاه, لباس, پوستر و دیپلم را پوشش می دهد در یک "بازی سرگرم کننده و جشن" جو و دریافت گواهینامه های خود را بیش از تابستان است.

"آن را واقعا لمس کردن به نگاه را از طریق نمونه کارها و عکس های بسیاری از این سالمندان که به برکلی دبیرستان در هفته گذشته به خود را انتخاب کنید تا کلاه و لباس شب" گفت: BUSD سرپرست برنت Stephens در BUSD جلسه چهارشنبه. "این فوق العاده بود برای دیدن بسیاری از ما لبخند سالمندان."

استفن نیز تمدید قدردانی خود را از فارغ التحصیلی کلاس از سال 2020 در این جلسه.

با وجود دانش آموزان قادر به حضور در جشن فارغ التحصیلی در فرد McDermott اضافه شده است که دانش آموزان هنوز هم قادر خواهد بود به همین فارغ التحصیلی خود را لباس و کلاه منگوله برای "شخصی" مجازی فارغ التحصیلی تجربه خواهد شد که به YouTube آپلود.

با توجه به McDermott, خروجی برکلی مدیر دبیرستان ارین Schweng گفت: در حالی که آنلاین مراسم است نه آنچه که کارکنان و دانش آموزان انتظار داشتند که او امیدوار است که فارغ التحصیل از سالمندان می دانم که چگونه افتخار او و BHS کارکنان از کلاس از سال 2020 است.

جودی Appel, رئيس جمهور از BUSD هیئت مدیره مدرسه اضافه شده است که شناخت فارغ التحصیل از سالمندان صرف نظر از اینکه این مراسم است که در فرد یا مجازی مهم است زیرا فارغ التحصیلی نشان دهنده یک نقطه عطف بزرگ در دانش آموزان' زندگی.

"همه ما باید نگه دارید در ذهن ما به عنوان یک منطقه در حال انجام بهترین ما می توانیم به این پاساژ به عنوان با ارزش و خاص که ممکن است" Appel گفت: در این نشست است. "این تاثیر عاطفی بر ما دانش آموزان است."

تماس با اریک راجرز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @eric_rogers_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن