برکلی بی خانمان چهره جامعه کاهش می یابد و دسترسی منابع در میان COVID-19 همه گیر

دسترسی به وکیل شغلی و حمایت از منابع برکلی برای بی خانمان جامعه تبدیل شده است بیشتر کمیاب از آنجا شروع COVID-1

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

دسترسی به وکیل شغلی و حمایت از منابع برکلی برای بی خانمان جامعه تبدیل شده است بیشتر کمیاب از آنجا شروع COVID-19 بیماری همه گیر.

در حالی که چندین سازمان تامین این منابع باقی مانده اند باز در طول pandemic, محدود دسترسی به این خدمات هستند و در نتیجه کاهش می یابد و فرد در حضور. سازمان های دیگر بسته اند آشکار به دیدار کالیفرنیا پناهگاه در محل سفارشات.

بی خانمان اکشن سنتر یا HAC با مکان در برکلی Shattuck خیابان و اوکلند را در سن پابلو خیابان یکی از معدود حقوقی مراکز در منطقه خلیج است که فراهم می کند خدمات حقوقی به مزمن بی خانمان افراد "اکثریت" افراد فقیر و کسانی که با معلولیت و بیماری افراد و به حاشیه رانده شده افراد با توجه به HAC سایت.

با توجه به HAC مدیریت وکیل هدر Freinkel, HAC به طور کلی فراهم می کند مزایای برنامه خدمات مانند مواد غذایی و امنیت اجتماعی همراه با بلند مدت تضمینی از جمله تجدید نظر. این COVID-19 گیر Freinkel افزود مجبور است بسیاری از HAC خدمات آنلاین است که اثرات منفی مشتریان که دسترسی به کامپیوتر و گوشی های تلفن همراه و یا مکان برای شارژ دستگاه های خود را.

"بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به درک که ما تنها به عنوان مراقبت و همچنین به عنوان حداقل برای مراقبت در جامعه" Freinkel گفت.

با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از بی خانمان encampments و پناهگاه باید باز باقی می ماند مگر اینکه در غیر این صورت تعیین می شود بی خانمان ارائه دهندگان خدمات سلامت ادارات و مقامات مسکن است که این پناهگاه ،

شهر اوکلند گفت: آن را به خودداری از جابجایی مردم تجربه بی خانمانی, از جمله کسانی که زندگی می کنند در وسایل نقلیه خود را Freinkel اضافه شده. در تاون هال نشست شنبه برکلی شهردار جسی Arreguín گفت: شهر برکلی نیز خواهد شد پس از این دستورالعمل CDC.

خیابان های مرکز شهر تیم سازمان در برکلی که enlists داوطلبان که تجربه بی خانمانی به تعامل در جامعه زیباسازی مانند تمیز کردن خیابان ها. با توجه به جولیا Lang شرق خلیج مدیر مرکز شهر, خیابان, تیمآن جامعه زیباسازی پروژه ها قرار داده شده است در مکث با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما نمی توانیم صبر کنید برای خارج شدن وجود دارد و خدمت به جامعه ما است. آن را به ما می دهد یک هدف بازی این نقش در جامعه برای هر کس که پیاده روی را از طریق خیابان های برکلی" Lang گفت. "همه ما نیاز به آن حس تعلق."

برکلی افت در مرکز یکی از برکلی چند روز بی خانمان افت در خدمات مدیریت آالمدا کانتی شبکه بهداشت روانی مشتریان. با توجه به کاترینا Killian از شبکه, مدیر اجرایی, خدمات برکلی افت در مرکز فراهم می کند عبارتند از: دسترسی به مواد غذایی و آب و ایمیل وانت و دیگر منابع است که کمک به مشتریان دسترسی به مسکن.

Killian اضافه شده است که در حالی که دسترسی به منابع است که در حال حاضر محدود شده است زمانی که به کسی است که تجربه بی خانمانی که COVID-19 همه گیر است و تنها به کسانی که دسترسی به منابع کمیاب تر چه می شود که دسترسی به یک سرویس بهداشتی عمومی و یا دسترسی به مراقبت های بهداشتی. این نیز ممکن است تشدید با توجه به Killian با افزایش جمعیت بی خانمان که حتی افرادی که تا به حال شغل و مسکن قبل از COVID-19 همه گیر ممکن است در معرض خطر از دست دادن مسکن خود را به دلیل آنها دیگر کار می کند.

"مردم در حال گرفتن اخراج امروز اما این بدان معنا نیست که ما در حال رفتن به دیدن سیل اخراج فرآیندهای در 30 روز آینده," Killian گفت. "ما در حال رفتن به افزایش بی خانمان و آن را به طور مستقیم با توجه به عدم توانایی در پرداخت متورم اجاره در منطقه خلیج است."

تماس با اریک راجرز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @eric_rogers_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب