Berkeley Lab, پژوهشگران ارتباط بین باکتری, حافظه

یک مطالعه اخیر توسط لارنس برکلی ملی آزمایشگاهی محققان دریافتند که لاکتات تولید شده توسط باکتری لاکتوباسیلوس در

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

یک مطالعه اخیر توسط لارنس برکلی ملی آزمایشگاهی محققان دریافتند که لاکتات تولید شده توسط باکتری لاکتوباسیلوس در میکروبیوم روده بهبود حافظه در موش سوری.

با همکاری آزمایشگاه ملی شمال غربی اقیانوس آرام, محققان با استفاده از یک جمعیت مبتنی بر موس مدل سیستم شناخته شده به عنوان "همکاری متقابل" که دارای یک تنوع فنوتيپی و ژنتيکی مشابه که از جمعیت انسانی است. با توجه به مطالعه از طریق این مدل محققان شناسایی کنترل های لازم بر روی عوامل ژنتیکی و محیطی را بهتر تجزیه و تحلیل ارتباط بین میزبان ژنتیک و میکروبیوم در حافظه است.

برای درک این ارتباط و محققان مورد بررسی قرار گرفت و در مجموع 535 موشها از 29 همکاری متقابل سويه با ارزیابی خود را در حافظه خود میکروبیوم روده و تاثير سويه هاي لاکتوباسيلوس در حافظه با توجه به مطالعه است.

"این میکروبیوم مرتبط شده است میزبان بهداشت و رفتار از جمله حافظه" گفت: مطالعه همکاری نویسنده و برکلی و آزمایشگاه دانشمند آنتوان Snijders یک ایمیل به در. "ساز و سوخت و ساز واسطه از لینک بین روده و مغز به خوبی درک نمی شود."

با استفاده از یک حافظه اجتنابی غيرفعال آزمایش بر روی موش ها تردید برای ورود به یک محفظه سه روز پس از احساس خفیف پا شوک محققان تست حافظه خود را با توجه به مطالعه است. در سراسر موش های گروه محققان مشاهده تکرار تغییرات در حافظه بالقوه که نشان می دهد ژنتیک یک عامل مهم حافظه است.

از طریق میکروبیوم روده تجزیه و تحلیل محققان همچنین دریافتند که چهار باکتریایی خانواده — Lactobacillaceae, Deferribacteraceae, Bacteroidaceae و Clostridiaceae — به میزان قابل توجهی در ارتباط با حافظه است. لاکتوباسیلوس به ویژه L reuteri گونه شد که تمرکز اصلی به عنوان گونه ای از باکتری ها قبلا مربوط به بهبود حافظه در موش ها و انسان ها و موش ها, با توجه به مطالعه است.

"ما در حال پیدا کردن شواهدی وجود دارد که برخی از اثرات ژنتیکی بر روی فنوتیپ های مختلف مانند حافظه غیر مستقیم هستند و در واقع به واسطه تغییرات در ترکیب میکروبیوم روده," Snijders گفت: در ایمیل.

به بررسی اثرات لاکتوباسيلوس محققان تغذیه L reuteri به یک جداگانه گروه از جوانه ها-رایگان موش و سپس تست حافظه خود را از طریق اجتناب منفعل با شوک است. با توجه به مطالعه موش هایی که تغذیه شدند با لاکتوباسیلوس دیدم قابل توجهی بهبود حافظه در مقایسه با کسانی که نمی شد.

محققان همچنین تجزیه و تحلیل germ-free موش مدفوع پلاسما و بافت مغز به شناسایی مولکول هایی که ممکن است تاثیر تقویت حافظه و متوجه شد که لاکتات است که تولید شده توسط همه سويه لاکتوباسيلوس یک مشترک محصول جانبی.

محققان سپس تغذیه لاکتات به موش با حافظه ضعیف و متوجه شده است که حافظه خود را بهبود یافته است. آنها همچنین شاهد افزایش سطح گاما آمینوبوتیریک اسید یا GABA یک انتقال دهنده عصبی مرتبط با حافظه در مغز است.

"یک پتانسیل نتیجه این تحقیقات این است که حمایت از استفاده از پروبيوتيک لاکتوباسيلوس گونه برای ارتقای حافظه از طریق تولید لاکتات و از طریق ارتقاء خود را گابا تجمع در هیپوکامپ" Snijders گفت: در ایمیل. "این به طور بالقوه می تواند تاثیر در افراد مبتلا به معلولیت های یادگیری و اختلالات عصبی."

تماس با کلارا ردس در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @Crodas_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب