Berkeley Lab محققان پیروزی بودجه از وزارت انرژی

شش لارنس برکلی و آزمایشگاه ملی دانشمندان دریافت در اوایل زندگی حرفه ای جوایز پژوهشی از وزارت انرژی است. اوایل

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

شش لارنس برکلی و آزمایشگاه ملی دانشمندان دریافت در اوایل زندگی حرفه ای جوایز پژوهشی از وزارت انرژی است.

اوایل زندگی حرفه ای برنامه های تحقیقاتی فراهم می کند پنج سال از بودجه به انتخاب دانشمندان که دکترای خود را دریافت کرد در 10 سال گذشته است. این بودجه می آید از سازمان حفاظت محیط زیست را در بودجه سالانه با پول موجود تعیین تعداد جوایز داده می شود.

"این واقعا آنها را فراهم می کند فرصت برای تمرکز بر پژوهش های خاص و ... و همچنین آنها را قادر می سازد برای نشان دادن رهبری در آن منطقه اساسا با اجرای خود پروژه تحقیقاتی" گفت: Tristram غرب که هماهنگ کننده این پروژه در این سال از طرف سازمان حفاظت محیط زیست را از علم است.

در میان awardees — لورا Lammers سیمون Roux تانگ ژو Kwabena Bediako هدر خاکستری و ترور Keenan — هر دو تحقیقات دانشمندان و استادان و محققان از سراسر UC برکلی و آزمایشگاه برکلی.

برندگان خود را ابراز قدردانی و هیجان برای شروع پروژه های تحقیقاتی خود.

Lammers استادیار در دانشگاه برکلی وزارت علوم محیط زیست, سیاست و مدیریت خواهد بود با استفاده از اعطای پول به مطالعه رشد بلور در آب راه حل های مبتنی بر. این مهم است که برای انرژی و آب فن آوری های مانند نمک زدایی که در آن هدف این است که برای مهار رشد بلورهای نمک.

Roux یک دانشمند محقق در آزمایشگاه برکلی مشترک ژنوم موسسه را با استفاده از پول به مطالعه تاثیر ویروس ها در میکروب در خاک, در حالی که ژو تحقیقات دانشمند و متخصص در شتابگر تکنولوژی و فیزیک کاربردی خواهد شد تمرکز بر روی لیزر فوق سریع فن آوری با برنامه های کاربردی در علمی و پزشکی در زمینه های.

Bediako یک دانشگاه برکلی استادیار شیمی و گفت: برای استفاده از پول برای مطالعه توسعه مواد جدید است که اجازه می دهد کارآمد تر تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی شیمیایی یا برق به سوخت.

"این پول خواهد شد در درجه اول نسبت به بودجه یک دانشجوی کارشناسی ارشد و یک محقق فوق دکترا در گروه من و هر آزمایشگاه لوازم مورد نیاز برای کار خود را" Bediako گفت: در یک ایمیل. "ما همچنین با استفاده از یک بخش برای ساخت یک قطعه از ابزار دقیق علمی است که ما نیاز به تحقیقات ما."

خاکستری یک فیزیکدان تجربی و UC برکلی استاديار تحصیل در رشته فیزیک ذرات کار می کنند تحقیق برای اندازه گیری یک راه جدید که بوزون هیگز ذره — که مسئول نیروی متلاشی میشود. او اضافه کرد که او به استفاده از پول به استخدام اضافی دستیاران فارغ التحصیل.

"این اجازه خواهد داد که من به استخدام یک postdoc برخی از ترم دانشجوی کارشناسی ارشد پشتیبانی و بخشی از تابستان حقوق و دستمزد" خاکستری گفت.

Keenan, یک دانشگاه برکلی دستیار پروفسور در علوم زیست محیطی, سیاست و مدیریت را مطالعه اثر شرایط آب و هوایی شدید در اکوسیستم ساحلی. این پژوهش خواهد بود بسیار مربوطه با توجه به افزایش درجه حرارت با تغییر آب و هوا با توجه به Keenan.

از یک استخر از 672 نامزدهای این دانشمندان در میان 76 awardees که انتخاب شدند برای طرح های تحقیقاتی خود را. این پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت از طریق دقیق بررسی دقیق سیستم به طور معمول سه نفر از کارشناسان مربوطه در زمینه بررسی هر پیشنهاد.

مختلف برنامه های علمی در این جوایز عبارتند از DOE پیشرفته برنامه نویسی علمی پژوهشی پایه انرژی علوم زیستی و محیط زیست, تحقیقات همجوشی انرژی علوم فیزیک انرژی بالا و فیزیک هسته ای و برنامه های.

همه برنده طرح پاییز در سازمان حفاظت محیط زیست ماموریت و مربوط به انرژی در برخی از راه با توجه به غرب است.

"این یک برنامه هیجان انگیز که واقعا عالی فراهم می کند فرصت های خوبی سزاوار دانشمندان ... و محققان که در حال انجام منحصر به فرد و مهم علم مربوط به سازمان حفاظت محیط زیست ماموریت" غرب گفت.

تماس با کلر دالی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @DalyClaire13.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب