برکلی صاحبخانه مبارزه به دلیل همه گیر UC برکلی آموزش از راه دور

بسیاری از آپارتمان ها در سراسر برکلی نشستن خالی به عنوان یک نتیجه از COVID-19 همه گیر است که باعث مشکلات در رو

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

بسیاری از آپارتمان ها در سراسر برکلی نشستن خالی به عنوان یک نتیجه از COVID-19 همه گیر است که باعث مشکلات در روند اجاره کردن واحدهای جدید و شدید از دست دادن درآمد به برخی از صاحبخانه.

در حالی که مشکلات مسکن ناشی از این بیماری همه گیر داشته اند گسترده اثرات برکلی صاحبخانه در حال حاضر به صورت منحصر به فرد موضوع از پر کردن واحدهای بدون معمول تعداد UC برکلی دانشجویان بازگشت در پاییز با توجه به Krista Gulbransen مدیر اجرایی برکلی صاحبان اموال انجمن و یا BPOA. این BPOA فراهم می کند آموزش و پرورش و راهنمایی بیشتر برای کوچکتر صاحبخانه.

"برکلی بسیار نهفته UC برکلی از تمام زوایای آن است که آیا اجاره مسکن و یا کسب و کارهای کوچک" Gulbransen گفت.

با توجه به Gulbransen در حالی که برخی از صاحبخانه ها در ادامه طبق معمول دیگران به صورت جدی از دست دادن درآمد — یا به این دلیل مستاجرین آنها دانش آموزان نه بازگشت به دانشگاه و یا اینکه مستاجر هستند نه پرداخت اجاره و محافظت در جریان اخراج توقف.

به دلیل توقف یک صاحبخانه نمی تواند فسخ اجاره به هر دلیلی Gulbransen گفت. تیاو منظور خواهد شد و به احتمال زیاد در محل اقامت به عنوان طولانی به عنوان شهر برکلی است که در زیر پناهگاه در محل سفارشات.

"صاحبان اموال تکیه بر بی درنگ پرداخت اجاره برای دیدار با هزینه های خود را برای وام مسکن و مالیات نگهداری و به کارکنان خود را پرداخت و فروشندگان گفت:" شرق خلیج اجاره مسکن انجمن در بیانیه ای. "نامحدود تاخیر در پرداخت کرایه در ایجاد مشکلات اقتصادی."

صاحبخانه ها و ساختمان های آپارتمانی نیز تا به حال به بسیاری از امکانات رفاهی برای نشان دادن واحد به دلیل بیماری همه گیر. Gulbransen گفت: بسیاری از صاحبخانه ها در حال انجام مجازی نمایش و تنها در شخص تورهای برای مشتریان که نشان می دهد منافع قوی در یک واحد.

این فرد در نمایش ها تنها برای انجام دو نفر از همان خانواده در یک زمان. مردم تور نیز خواست تا به لمس هر چیزی و دستگیره درب و اشیاء دیگر در این واحد در حال ضد عفونی, Gulbransen اضافه شده است.

حتی اگر اجاره کرده اند کاهش یافته است مقدار چند تا از این شهر بزرگتر مجتمع های آپارتمانی در حال ارائه تخفیف در تلاش برای افزایش کسب و کار — برخی تبلیغات شش یا هشت هفته از اجاره.

با وجود این BPOA است متوجه افزایش مشتریان علاقه مند در برکلی است که نسبت به ساکنان سان فرانسیسکو و یا دیگر شهرهای بزرگ که در حال حرکت به شرق خلیج برای بیشتر فضای در فضای باز و یا دسترسی به پارک های نزدیک با توجه به Gulbransen.

"ما بیشتر جای خالی در برکلی اما ما همچنین شاهد یک چشم انداز مثبت از مردم علاقه مند در واحد" Gulbransen گفت. "یکی از چیز خوب در مورد شرق خلیج و برکلی به طور خاص است که وجود دارد مقدار زیادی از فضای باز."

تماس با کلارا Brownstein در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @clarabrownstein.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن