شهردار برکلی مذاکرات تمدید پناهگاه در محل جهت تست در مجازی تاون هال

شهردار برکلی جسی Arreguín مورد بحث در این شهر اقامت در خانه سفارش فرمت و تست قابلیت دسترسی در آخرین COVID-19 ر

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

شهردار برکلی جسی Arreguín مورد بحث در این شهر اقامت در خانه سفارش فرمت و تست قابلیت دسترسی در آخرین COVID-19 روز رسانی تاون هال پنج شنبه.

بهداشت شهرستان افسر دکتر لیزا هرناندز گفت: در این جلسه را livestream که برکلی تا به حال 53 مورد و یک مورد مرگ مربوط به کوروناویروس. تعداد موارد نشانگر 4.6 درصد مثبت رای در این شهرستان با 1,152 برکلی ساکنان تست شده است. تاون هال آمد و دو روز قبل از اجرای جدید پناهگاه در محل سفارش که اقامت در اثر تا 31 مه.

هرناندز افزود: شهرستان مه آسانسور منظور قبل از مارس 31 بسته به اینکه چگونه این هفته زیر گشوده است.

"ما به دنبال در تاثیر این ترتیب روز به روز" هرناندز گفت: در طول این رویداد. "ما به دنبال تاثیر در همه زمان ها."

این شهرستان است که اجازه می دهد برخی از غیر ضروری کار به سر در نظم جدید از جمله پروژه های ساخت و ساز و معاملات املاک و مستغلات و گسترش خدمات مراقبت از کودکان.

با ساخت و ساز مجاز به حرکت رو به جلو در نظم جدید, تیموتی Burroughs برکلی برنامه ریزی و توسعه مدیر گفت: وجود خواهد داشت مقرر در سایت های پروژه به نگه داشتن کارگران امن است.

سایت های کوچک خواهد شد و در حال حاضر نیاز به یک جدید راهنما که کار است که به طور خاص برای اطمینان از پروتکل های ایمنی در خصوص این بیماری به دنبال دارد, با توجه به Burroughs. او افزود که larger سایت نیاز به یک محل خاص ایمنی و بهداشت در طرح ایمنی رعایت افسر و یک شخص ثالث ایمنی پاسخگویی سرپرست. او اضافه کرد که هر دو سایت انواع نیاز کافی اجتماعی فاصله اقدامات صورت پوشش و شستن دست ها-ایستگاه برای از سرگیری ساخت و ساز.

شهرستان خدمات مراقبت از کودکان نیز در حال تمدید غیرضروری کارگران که تایید شده اند به بازگشت به کار در نظم جدید با توجه به شهرستان برکلی مدیر Dee Williams-ریدلی.

همانطور که از دوشنبه هرناندز گفت: هر برکلی مقیم و یا کارگر با COVID-19 علائم می توانید دریافت تست رایگان بدون در نظر گرفتن بیمه. او افزود که این شهرستان امیدوار به گسترش این خدمات به افراد بدون علامت در هفته های آینده.

علاوه بر این هرناندز گفت: شهرستان خلبان جدید نظارت تست برنامه این هفته است که در آن تمام ساکنان و کارکنان پرستاری ماهر امکانات دریافت خواهد کرد COVID-19 آزمون صرف نظر از اینکه آیا یا نه آنها باید علائم.

Arreguín گفت که او نیز شروع به در نظر گرفتن اقتصادی انشعابات اولیه و تمدید پناهگاه در محل سفارشات در آینده بودجه شهرستان. او افزود که این شهرستان انتظار برای دیدن یک $25.5 میلیون کسری.

یک پوشش نقره ای برای این بیماری همه گیر است که در شهر برکلی پاسخ هماهنگ و موفقیت با فعال کردن آن در اورژانس مرکز عملیات نشان می دهد برکلی است که قادر به رسیدگی به شرایط اضطراری با توجه به Arreguín.

"چگونه ما پاسخ داده اند به عنوان یک شهر سازمان به این اورژانس, من فکر می کنم ساخته شده است که ما حتی بیشتر آماده پاسخگویی به موارد اضطراری دیگر که ممکن است رخ دهد در جامعه ما" Arreguín گفت: در طول این رویداد.

تماس با راشل آرایشگر در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @rachelbarber_.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن