برکلی مقامات یادآوری ساکنان به پوشیدن ماسک, آدرس COVID-19 اعداد

شهردار برکلی جسی Arreguín برگزار مجازی تاون هال نشست روز شنبه به روز رسانی ساکنان در برکلی تلاش برای مقابله با

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

شهردار برکلی جسی Arreguín برگزار مجازی تاون هال نشست روز شنبه به روز رسانی ساکنان در برکلی تلاش برای مقابله با COVID-19.

Arreguín برگزار کرده است یک سری از مجازی شهر در سالن جلسات بیش از چند ماه گذشته. در آخرین ملاقات با او در مورد چگونه بسیاری اتفاق افتاده است پس این پناهگاه در محل سفارشات آغاز کرد و گفت: این شهرستان به طور قابل توجهی ramped تا آن را تست کرده و دیده می شود بیشتر موارد مثبت.

برکلی سلامت افسر لیزا هرناندز خطاب تعداد موارد در آالمدا کانتی و برکلی. به عنوان از مطبوعات زمان آالمدا کانتی است 7,731 موارد با 148 مرگ و میر. در برکلی وجود داشته 260 مورد و یک مورد مرگ.

هرناندز افزود: 13,254 آزمایشات انجام شده در برکلی به عنوان از مطبوعات زمان.

"در حال حاضر ما در به طور متوسط 288 آزمون در روز" هرناندز گفت: در این نشست است. "ما در یک محل عالی. بخشی از آن را با ما تست سایت های که ما داریم اجرا می کنیم و برخی از این است که با افزایش ظرفیت ما در حوزه قضایی ما با ارائه دهندگان."

با افزایش COVID-19 تست در دسترس, اما می آید مشکلات Arreguín گفت.

او برجسته دو مسائل عمده برای اولین بار است که وجود داشته است تاخیر در مردم دریافت تست.

"ما هنوز هم شما را تشویق به اعمال می شود اگر شما نیاز به آزمایش و قادر به آزمایش خود را از طریق ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی" Arreguín گفت: در این نشست است.

مسئله دوم Arreguín خطاب است افزایش در تعداد مثبت COVID-19 موارد در برکلی است. او مشکوک است که ممکن است در ارتباط با افزایش در دسترس تست.

او همچنین گفت: افزایش موارد با توجه به این دانشجویان که در شرکت احزاب در مجاورت نزدیک است که در نقض شهر سلامت سفارشات.

"من می دانم آن را به چالش کشیدن باید مطابق با الزامات اما این ضروری است برای نگه داشتن شما و جامعه ما امن" Arreguín گفت: در این نشست است. "من یک پیام به برکلی جامعه امروز است لطفا پوشیدن صورت را پوشش زمانی که شما و لطفا تمرین فیزیکی فاصله. این بسیار مهم است برای مبارزه با گسترش COVID-19."

Arreguín نیز گفت: این شهرستان در حال تلاش برای آموزش برکلی جامعه به منظور کمک به ساکنان را همه گیر جدی تر.

شهر برنامه ای برای افزایش آگاهی در سراسر پوشیدن ماسک صورت به عنوان Arreguín آن را می بیند به عنوان یک "موضوع مرگ و زندگی است."

"ما علاقه مند به در به دنبال در هر گونه فعالیت های جنایی در اطراف این" گفت: شهرستان برکلی مدیر Dee Williams-ریدلی در سالن شهر. "ما در حال و نه حتی علاقه مند به داشتن ما افسران پلیس در خارج وجود دارد تلاش برای صحبت کردن با مردم و به آنها بگویید که آنها نیاز به ماسک."

او گفت: شهرستان کارکنان خواهد شد با پوشیدن ماسک به مدل شهر دستورالعمل.

ویلیامز-ریدلی افزود که مقامات شهرستان در حال بدست گرفتن این بیماری همه گیر بسیار جدی است. او را تشویق افرادی که ببینید دیگران تبعیت نمی کنند به گزارش هر گونه "فاحش" عدم پوشش صورت.

تماس با Aryia Dattamajumdar در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @AryiaDm.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن