برکلی سازمان دریافت حمایت مالی در میان COVID-19 مبارزات

روز دوشنبه فدرال کوچک کسب و کار دولت و وزارت خزانه داری منتشر وام داده ها از چک حفاظت از برنامه و یا PPP. در ب

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

روز دوشنبه فدرال کوچک کسب و کار دولت و وزارت خزانه داری منتشر وام داده ها از چک حفاظت از برنامه و یا PPP.

در برکلی 469 سازمان دریافت بودجه, با مقدار اعم از $150 ، 000 به $10 میلیون. طول قابل توجهی بحران مالی ناشی از COVID-19 گیر این کمک های مالی بسیار مورد نیاز برای کسب و کارهای کوچک.

"ما قصد داریم به پایان سال ما احتمالا با یک میلیون دلار از دست دادن" گفت: سوزی میڈک مدیر عامل در برکلی مجموعه تئاتر دریافت کرده است که 1.6 میلیون دلار. "در آن بود به اندازه کافی است ؟ هیچ. آن مفید است ؟ فوق العاده."

تئاتر با استفاده از این پول برای پوشش ابزار و هزینه های وام مسکن, در علاوه بر این به حفظ کارکنان هسته 35 نفر با توجه به میڈک. برکلی مجموعه تئاتر کارکنان باید ادامه کار را در طول بیماری همه گیر در حال اجرا در کلاس های مجازی, برگزاری آنلاین اردوهای تابستانی و ادامه کمک رسانی.

میڈک گفت: سازمان دهکدهای از دست داد 8 میلیون دلار درآمد در طول این سال مالی اما افزود که PPP یک تفاوت بزرگ. در علاوه بر این به PPP وام تئاتر دریافت پول از اهدا کنندگان و مشترکین جدید و, آن است که بخشی از برکلی صندوق امداد کمیته.

"تقریبا هر کس که اعمال می شود که برای پولی که ما می دانیم آن را کردم که آیا آنها یک رستوران کوچک و یا San Francisco Opera," میڈک گفت.

برخی از سازمان ها در برخورد با عوارض در حالی که کار با بانک خود ، با توجه به میڈک میان PPP وام گیرندگان در برکلی شده و به گفتگو در مورد بانک ها نه دفاع برای مشتریان خود. او گفت: برخی از کسب و کار تا به حال به درخواست PPP از طریق سه بانک مختلف که شامل مقدار زیادی از کاغذ بازی.

پس از یک فرایند دشوار به دریافت کمک های مالی خود را بین المللی کودک منبع, موسسه و یا ICRI دریافت $2.15 میلیون وام با توجه به کن Jaffe آن بنیانگذار و جهانی مدیر. Jaffe گفت: ICRI استفاده از این بودجه برای پرداخت آن در منطقه خلیج کارکنان آموزش حدود 200 نفر است.

برکلی مبتنی بر ICRI اجرا می شود مهد کودک و پیش دبستانی برنامه های در کالیفرنیا انجام داد و کار گسترده در سطح بین المللی برای بهبود مراقبت از سلامت و توسعه است.

این بیماری همه گیر "خواهد بود که بزرگترین چالش برای این مقدار از پول است که ما را وادار به استفاده از در آفریقا و آسیا و برخی از مهمترین چالش کشیده مکان" Jaffe گفت. "مردم ما همه بخشی از این خانواده در سراسر جهان با هم کار کردن و این باعث می شود ما بسیار غم انگیز در حال حاضر که ما نمی تواند انجام آنچه ما به طور معمول انجام دهد."

Jaffe تخمین می زند که ICRI دهکدهای از دست داد حدود 80 درصد از درآمد کلی که اکثر در آمد از مهد کودک.

هنگامی که پدر و مادر نگه داشتن کودکان خود را در خانه کسانی که در مراکز دیگر یک منبع درآمد.

"در ماه سپتامبر هنگامی که ما به طور معمول شروع تا پس از یک ماه از برنامه های دوران کودکی آن را برای رفتن به ویرانگر برای ما" Jaffe گفت. "ما در حال تلاش برای حفظ کشش; ما بسیار زیرک هستند. این بدترین بحران ما تا به حال."

تماس با نائومی Birenbaum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @NaomiBirenbaum1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن