برکلی پلیس بررسی کمیسیون مورد بحث و بررسی گزینه های بودجه سالانه گزارش

برکلی پلیس بررسی کمیسیون یا PRC در مورد اثرات COVID-19 در آن بودجه و برکلی پلیس اداره بودجه و همچنین بررسی 201

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

برکلی پلیس بررسی کمیسیون یا PRC در مورد اثرات COVID-19 در آن بودجه و برکلی پلیس اداره بودجه و همچنین بررسی 2019 گزارش سالانه در طول آن جلسه مجازی چهارشنبه.

PRC دبیر و سر نویسنده کاترین لی ارائه شده 2019 سالانه آماری گزارش PRC فعالیت و پرسش از کمیسیون و اعضای عمومی در مورد این گزارش وضوح و دقت است. پس از این گزارش مورد بحث قرار گرفت, کمیسیون نقل مکان کرد به بحث در مورد بودجه.

قبلا در این جلسه برکلی ساکن کارول مساكن تا به حال ابراز نگرانی در نظر عمومی بیش از ممکن است کاهش دستمزد و مدل های که PRC ممکن است مجبور به عمل در آینده یک واقعیت است که لی تایید کرد.

"وجود دارد هیچ راهی برای PRC به ارز و حتی کاهش 10 ٪ و یا تعویق در بودجه خود را بدون تاثیر کارکنان به عنوان هزینه 75 درصد از PRC بودجه," لی گفت: در این جلسه. "آن را به معنی یک اثر در کارکنان توانایی پشتیبانی از سیاست کار می کنند و برای انجام تحقیقات است."

PRC بودجه است که نه تنها تحت تاثیر این شهرستان را کمبود بودجه و BPD وضعیت مالی نیز بحث شده است.

با توجه به برکلی ساکن چارلز کلارک در نظر عمومی, سه سناریو کاهش به اولین پاسخ دهندگان' بودجه مشخص شد در طول 26 ماه مه شورای شهر نشست.

هر سه گزینه قطع نه unsworn پرسنل از نیروی. آخرین گزارش پلیس ذکر شده 172 سوگند افسران و شورای شهر طرح ارائه شده استراتژی است که بخدمت تا 29 سوگند یاد کردند. کلارک گفت: این امر می تواند "به چالش کشیدن" برای گروه.

مساكن تکرار کلارک عواطف و گفت: اولین پاسخ دهندگان نباید گذاشته است.

"این یک ایده خوب برای کاهش ما اولین پاسخ دهندگان یا پلیس و یا آتش. وجود دارد این است که برخی فکر می کردم حالا که وجود دارد کاهش جرم و جنایت — این بدان معنی نیست که این است که رفتن را به ماندن پایدار" مساكن گفت: در این جلسه. "ما واقعا نمی دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد همانطور که ما حرکت رو به جلو با COVID; این است که رفتن به با ما برای یک مدت زمان طولانی است."

اگر آن را در دستور کار PRC صندلی زن سبک و جلف Calavita صحبت در مورد عدم جلسات PRC تا به حال در چند ماه گذشته ، Calavita افزود که کمیسیون در شهرهای دیگر شده اند جلسه بیش از زوم و برکلی یک استثنا است.

با توجه به Calavita یک یادداشت که فرستاده شد مارس 5 به اعضای شورای, اما نه به این کمیسیون اظهار داشت که برخی از شهرستان کمیسیون از جمله PRC می تواند برآورده.

برای مقابله با عدم قطعیت در این یادداشت Calavita پیشنهاد کرد که کمیسیون نوشتن یک نامه به شهرستان مدیر و شهردار برای حمایت ضرورت جلسات. صندلی دیگر روشن است که این امر می تواند یک فرد نامه یکی نیست از کل هیئت مدیره به عنوان آن را در دستور کار.

"این بوده است که دو ماه و بدون هر جلسه به طور منظم," Calavita گفت: در این جلسه. "شفافیت و نظارت بسیار مهم در شهرستان دولت."

تماس با دینا Katgara در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @dinakatgara.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب