برکلی پلیس بررسی کمیسیون ملاقات به بحث در مورد استفاده از زور در سیاست

برکلی پلیس بررسی کمیسیون و یا جمهوری خلق چین, در مورد شهر برکلی استفاده-از-نیروی سیاست در یک جلسه ویژه شنبه. P

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

برکلی پلیس بررسی کمیسیون و یا جمهوری خلق چین, در مورد شهر برکلی استفاده-از-نیروی سیاست در یک جلسه ویژه شنبه.

PRC صرف بیشتر از این جلسه تجدید نظر در برکلی اداره پلیس استفاده-از-نیروی پیش نویس سیاست است که در آن امید به ارسال به برکلی شورای شهر در ماه جولای. پیشنهاد تجدید نظر به سیاست پیش نویس مورد نیاز اکثریت کمیسیون' تصویب به اجرا گذاشته شود.

یک کمیته فرعی شده بود جلسه قبل از روز دوشنبه PRC جلسه به بحث در مورد موارد بسیار مهم و آماده سازی اولیه سیاست پیش نویس است.

جلسه آغاز شد و با یک اظهار نظر عمومی دوره که در طی آن چند برکلی ساکنان وزن در مواردی که کمیته برنامه ریزی شده به آدرس. برکلی ساکن چارلز کلارک گفت: این کمیته که او تایید شده از, در حال تحول, سیاست, پیش نویس است.

"هنگامی که BPD با استفاده از نیروی آنها در حال استفاده از آن به نام من" کلارک گفت: در این جلسه. "من می خواهم آنها را به حساب آن و استفاده از آن به عنوان کم به عنوان امکان پذیر است و بنابراین من خوشحالم که عمل است که گرفته شده در اینجا."

کیت Saginor دیگر ساکن انتقاد از زمان استفاده-از-نیروی سیاست کمک هزینه برای افسران برای استفاده از نیروی مرگبار.

Saginor خواسته کمیسیون برای رسیدگی به این موضوع از بشکه با استفاده از نیروی کشنده بر اساس اعتقادات خود را در مورد وضعیت در حال حاضر به جای واقعیت های عینی.

"آنچه که یک افسر معتقد است می تواند مشکل ساز" Saginor گفت. "ما همه رشد کردن در دریایی از تعصب که در آن یک مرد یا یک پسر سیاه و سفید دیده می شود به عنوان تهدید."

با توجه به BPD رئیس اندرو گرین یک اداره پلیس در استفاده از زور در سیاست بازتابی از چگونه آن را در نظر دارد به نگه داشتن آن جامعه امن است.

گرینوود برجسته BPD را "موفقیت های اخیر" در د تشدید تکنیک ارجاع آن استقرار اولین دولت-مصوب د-تشدید برنامه های آموزشی در کالیفرنیا و مینیاپولیس اداره پلیس درخواست برای BPD برای کمک به آموزش است.

گرین گفت که او معتقد است که یک به روز رسانی استفاده-از-نیروی سیاست باید کار در کنسرت با موقعیتی د-تنش برای جلوگیری از استفاده از نیروی غیر ضروری در وهله اول.

در طول جلسه کمیسیون مورد بحث است که قوانین و مقررات را در سیاست پیش نویس است. یک موضوع بحث انگیز مورد نیاز بود که ماموران با گزارش غیر مجاز به استفاده از زور است که آنها تا به حال شخصا شاهد و یا شنیده در مورد.

کمیسر اسماعیل رمزی استدلال کرد که پیش نویس مورد نیاز یک بند تصریح کرد که یک افسر را "وظیفه به گزارش" منظور "کد شکستن سکوت" در اطراف پلیس در آوریم. پس از یک بحث طولانی در این گروه رای دادند به اتفاق آرا به نگه داشتن بند نیاز به افسران به گزارش آوریم.

در پایان این دیدار این گروه رای به تایید پیشرفت آن در این نسخه تجدید نظر شده از سیاست پیش نویس است.

PRC خواهد reconvene جولای 8 به بحث بیشتر موارد از جمله استفاده از nonlethal زور و تعریف "آسیب جدی بدن."

تماس با Mattias Hoz در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @hozmattias.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب