برکلی پلیس به نیاز د-تشدید تاکتیک های به روز رسانی و استفاده از زور در سیاست

برکلی اداره پلیس یا بشکه اعلام کرد روز شنبه آن را خواهد ساخت قابل توجهی به روز رسانی به استفاده از زور در سیاس

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

برکلی اداره پلیس یا بشکه اعلام کرد روز شنبه آن را خواهد ساخت قابل توجهی به روز رسانی به استفاده از زور در سیاست.

آزادی مطبوعات, نوشته شده توسط BPD رئیس اندرو گرین وود با اشاره به "شنیع" مرگ جورج فلوید که موجب خشم عمومی پس از ظاهر مینه سوتا افسر پلیس زانو در Floyd گردن. در دو هفته گذشته با توجه به آزادی مطبوعات BPD دریافت کرده است بسیاری از سوالات خود را در مورد استفاده از زور در سیاست.

"ما در تلاش برای درمان مردم با عزت و احترام با توجه به ارزش های اصلی ما. ما پیاده سازی و پیروی از سیاست های به حداقل رساندن و یا از بین بردن مضرات و صدمات یا مرگ" گرین وود گفت: در ایمیل. "به عنوان بهترین شیوه و قانون تکامل ما در گروه و شورای شهر به رسمیت شناخته شده سیاست های مورد نیاز به روز می شود."

این بشکه بوده است در روند به روز رسانی آن استفاده از زور در سیاست از اوایل این سال است. تغییرات خاص با هم مقايسه شدند در انتشار به پیشنهاد '8 نمی توانید صبر کنید' تغییرات برای ادارات پلیس که برکلی شهردار جسی Arreguín و شهرستان Councilmember کیت هریسون معرفی سهشنبه به عنوان یک اورژانس مورد برای شورای شهر در نظر بگیرید برای اجرای BPD.

این سیاست جدید به طور خاص شامل الزامات مورد نیاز برای BPD افسران برای استفاده د-تشدید تکنیک خواستار ماموران به محل خود را در مسیر از وسایل نقلیه اگر آن را ممکن است نیاز به آنها را به استفاده از نیروی مرگبار و ارائه می دهد گسترده راهنمایی برای افسران در نظر بگیرید هنگامی که با استفاده از نیروی انتخاب کند. علاوه بر این سیاست را گسترش شرایطی که تحت آن یک رسمی استفاده از زور گزارش خواهد نیاز به ثبت توسط یک افسر اگر اجرا شده است.

این سیاست جدید در ادامه تاکتیک های مورد استفاده در بخش سیاست های قبلی مانند ممنوعیت chokeholds و strangleholds نیاز به کلامی هشدارهای قبل از تیراندازی و طاقت فرسا تمام د-تشدید تاکتیک قبل از استفاده از نیروی مرگبار. هر دو سیاست نیز نیاز به سایر افسران را به دخالت اگر دیگر ماموران پلیس با استفاده از نیروی بیش از حد.

"ما می خواهیم جامعه ما بدانند که ما سرب در راه ما حرفه ای" گرین وود گفت: در ایمیل. "ما در حال حاضر و آینده تجدید نظر نیروی سیاست حفظ خواهد کرد ما در خط مقدم مترقی پلیس در کشور ما است."

با توجه به Greenwood استفاده از نیروی مرگبار است که به ندرت استفاده شده توسط BPD که در پاسخ به بیش از 70 ، 000 تماس در هر سال است.

او افزود که بین 2015-2019 به اداره پلیس تا به حال به طور متوسط 32.4 استفاده از زور در هر سال و این گروه درگیر شده است در سه تیراندازی طی دهه اخیر بود که از سال 2012.

"ما دستیابی به این نتایج برای بسیاری از دلایل نیست حداقل در میان آنها: ما روی صفحه نمایش و استخدام خوب و هوشمند و شجاع مردم" گرین وود گفت: در ایمیل. "ما آنها را با توجه به قوی ما سیاست و فرهنگ سازمانی; و ما با ارائه فعال نظارت در این زمینه است."

سیاست جدید ارائه شده به پلیس کمیسیون بررسی و در نظر گرفته خواهد شد توسط یک کمیته فرعی پنج شنبه.

بررسی برای به روز رسانی.

سباستین کاهیل یک معاون, اخبار, ادیتور. با او تماس بگیرید در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @SebastianCahil1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن