برکلی معترضان افتخار مرگ 12 ساله پناهنده شکری عبدی

معترضان با حضور در برکلی دبیرستان در روز شنبه اولین سالگرد مرگ شکری عبدی 12-year-old پناهندگان فرار از درگیری

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

معترضان با حضور در برکلی دبیرستان در روز شنبه اولین سالگرد مرگ شکری عبدی 12-year-old پناهندگان فرار از درگیری ها در سومالی.

عبدی غرق 27 ژوئن 2019 در انگلستان است. با وجود این واقعیت است که عبدی را که قبلا اعلام کرده بود در مدرسه مورد آزار واقع و نمی تواند شنا, Greater Manchester, پلیس در ابتدا تحت درمان با مرگ او به عنوان یک "حادثه غم انگیز" و گفت که آنها را باور نمی وجود دارد هر شرایطی مشکوک.

بررسی شرایط و چگونگی مرگ او متوقف شد و همانطور که در حال حاضر هیچ تاریخ تعیین شده برای زمانی که آن را از سر گرفت.

این تظاهرات که با همکاری سازمان توسط دانشگاه UC برکلی دانشجویان گابریل تیز Filson Fugfugosh و Suaad Nour, شروع در برکلی و شرکت کنندگان در راهپیمایی به ویلارد پارک در تلاش برای جلب بیشتر کشش برای عبدی در مورد است.

"آن را به توجه به تمام سیاه و سفید زندگی می کند به جای فقط سیاه نر از زندگی" گفت: مهدی Fugfugosh یک معترض که به سازماندهی قبلی سیاه و سفید زندگی می کند موضوع اعتراض در هیوارد.

معترضان همچنین یک لیست از خواسته های نوشته شده توسط Nyaduoth Gatkuoth که سازمان لس آنجلس در اعتراض به عبدی.

مطالبات شامل بازگشایی این تحقیقات به عبدی, مرگ, یک تحقیق کامل به اتهام اذیت و آزار در عبدی مدرسه اصلاحات در انگلستان به مدرسه درسی به تمرکز بیشتر بر روی فرهنگ قومی و جدید صفر-تحمل سیاست های مورد قلدری و تبعیض نژادی.

"خانواده می خواهم برای تشکر از همه که در حال پیوستن به تظاهرات در این آخر هفته" می خواند اخیر مطبوعاتی از مرکزی سازمان از #Justice4Shukri جنبش است. "این دلگرم کننده به می دانم که مردم در سراسر جهان در حال پیوستن به فراخوان عدالت برای شکری عبدی. ما از همه شما به خاطر شکری و خانواده اش در نماز خود را به عنوان ما همچنان به تلاش برای دریافت پاسخ."

با توجه به نور او و دیگران آگاه بوده است از عبدی از مرگ برای, سال گذشته, اما آن را جذب کرده است توجه بیشتری به تازگی بیشتر به دلیل سیاه و سفید دیگر زندگی توجه کردند.

"این یک چیز ضروری برای برجسته کردن تمام مرگ و میر در افرادی که بیشتر در حاشیه قرار گرفته است. برای مثال شکری نیست فقط سیاه و سفید; او سومالی او بود پناهنده شد و تمام آن چیزهایی که کمک به او نهایی مرگ" Nour گفت. "مهم بود که به برجسته کردن این واقعیت است که همه سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست فقط قابل قبول سیاه و سفید زندگی می کند."

تماس با کلارا Brownstein در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @clarabrownstein.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب