برکلی دریافت $42M در کمک های مالی برای ساخت مسکن مقرون به صرفه

دو برکلی مقرون به صرفه پروژه های مسکن اعطا شده است حدود 42 میلیون دلار کمک مالی دولت برای توسعه حمل و نقل گرا.

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

دو برکلی مقرون به صرفه پروژه های مسکن اعطا شده است حدود 42 میلیون دلار کمک مالی دولت برای توسعه حمل و نقل گرا.

کمک های مالی توسط دولت تأمین مالی مسکن مقرون به صرفه و پایدار جوامع برنامه که هدف آن تشویق همکاری بین شهرها و سازمان های حمل و نقل و مسکن توسعه دهندگان برای ساخت مسکن مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست حمل و نقل. زمانی که تکمیل این دو پروژه را در مجموع با ارائه 150 واحد از مسکن مقرون به صرفه.

"مقرون به صرفه مسکن یک ضرورت است نه یک تمایل و این مهم است که ما پیدا کردن راه حل های عملی را به بی خانمانی به خصوص در حال حاضر در COVID-19 pandemic" گفت: Councilmember Cheryl Davila در یک کنفرانس مطبوعاتی که برای اعلام کمک های مالی.

بودجه برای اعطای بودند ارائه شده توسط کالیفرنیا cap-and-trade حراج و هر دو از پروژه های هدف به خودرو کاهش انتشار گازهای گلخانه ای با تقویت حمل و نقل عمومی گفت: شهردار برکلی جسی Arreguín در کنفرانس مطبوعاتی.

اولین پروژه Maudelle میلر Shirek جامعه پروژه به نام به افتخار سابق برکلی councilmember و فعال Maudelle Shirek را دریافت حدود 22 میلیون دلار در بودجه با توجه به شهر آزادی مطبوعات. این پروژه فراهم خواهد 87 واحد مسکونی مقرون به صرفه برای خانواده های کم درآمد برکلی ساکنان با تمرکز بر انطباق خانواده های بزرگ و ارائه دائمی حمایتی مسکن که قبلا بی خانمان, خانواده, آزادی مطبوعات می گوید.

این Maudelle میلر Shirek پروژه جامعه واقع شده است و نزدیک به اشبی بارت ایستگاه و پیشرفت خواهد بود ساخته شده برای حمل و نقل عمومی در این منطقه برای ارائه بهتر, اتوبوس, دوچرخه سوار و عابر پیاده دسترسی به, با توجه به آزادی مطبوعات.

پروژه دوم بلیک آپارتمان اهدا شد 19 میلیون دلار و ایجاد خواهد شد 63 خانه های مقرون به صرفه با توجه به سوزان فریدلند رئیس اجرایی ماهواره ای مقرون به صرفه مسکن همکاران یا ساها سازمان برنامه ریزی توسعه است.

بلیک آپارتمان پروژه همچنین شامل توسعه Ohlone Greenway توسط شمال برکلی بارت ایستگاه برای بهبود پیاده روی و دوچرخه سواری مسیرهای حمل و نقل با توجه به شهر آزادی مطبوعات.

دولت کمک مالی ارائه خواهد شد در حدود 20% از کل هزینه های توسعه برای بلیک آپارتمان فریدلند گفت: در یک ایمیل. SAHA اعمال خواهد شد برای باقی مانده بودجه بیش از چند ماه آینده و با هدف شروع به ساخت و ساز در ماه مارس 2021, فریدلند اضافه شده است.

با توجه به آزادی مطبوعات از پروژه های مسکن تسهیل شد توسط اندازه گیری O, a 135 میلیون دلار اوراق قرضه برای مقرون به صرفه مسکن تایید شده توسط برکلی رای دهندگان در سال 2018 است. پیوند ارائه شده $36 میلیون به چهار تحولات از جمله Maudelle میلر Shirek جامعه و بلیک آپارتمان.

"مسکن مقرون به صرفه کمیاب است بنابراین بیش از حد هستند و منابع لازم را به واحدهای جدید آنلاین در میان جهانی همه گیر" Arreguín گفت: در آزادی مطبوعات. "مسکن ما بحران مفاهیم, قیمت, حمل و نقل, بی خانمانی و بیشتر و این بدان معناست که این سرمایه گذاری قابل توجهی خواهد شد که منافع برای کل جامعه."

تماس با الکساندرا فلدمن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @a_p_feldman.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن