برکلی اجاره مدیره تصویب 2020-21 بودجه پشتیبانی از Black Lives Matter

برکلی اجاره تثبیت هیات عملا دوشنبه برای بحث در مورد آن 2020-21 بودجه مالی سال جاری Black Lives Matter تظاهرات

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

برکلی اجاره تثبیت هیات عملا دوشنبه برای بحث در مورد آن 2020-21 بودجه مالی سال جاری Black Lives Matter تظاهرات و ممکن است هجوم اخراج.

Matthew Brown, سرپرست, مدیر اجرایی مشخص شده در بودجه و نیروی انسانی طرح که حساب برای اطمینان از هیئت مدیره درآمد این سال آینده است. پیشنهاد تغییرات شامل حذف سه کارکنان نقش اتخاذ یک محافظه کار درآمد طرح و معرفی یک midyear بررسی بودجه.

با توجه به قهوه ای یک midyear بررسی بودجه لازم بود چون برکلی شهروندان ممکن است رای در ماه نوامبر به اتخاذ یک اندازه گیری اجازه می دهد کمیسیون به جمع آوری بخشی از هزینه های جدید برای خانه های تک خانواده است که برای آن هزینه ثبت نام در حال حاضر عنوان شده است.

"با توجه به شرایط پیش بینی نشده هیئت مدیره خواهد شد که برخی از غیر قابل اجتناب یک بار هزینه در طول 2020-21 سال مالی" براون گفت: در این نشست است. "ما به احتمال زیاد خواهید را به منظور جلب کردن ما غیر متعهد ذخایر قابل ملاحظه ای است."

او افزود که این هیئت مدیره اصلی خدمات — جلسات و تاملات توسعه, مشاوره ثبت نام و اجاره سقف سوابق — آیا نمی شود.

بودجه که تصویب شد به اتفاق آرا اجازه مجموع هزینه های سطح بیش از 6 میلیون دلار با $465,000 گرفته شده از هیئت مدیره ذخایر.

این هیئت همچنین به اتفاق آرا رای دادند برای ابراز حمایت خود از Black Lives Matter عبور از یک قطعنامه توسط کمیساریای ماری Mendonca صندلی پائولا Laverde و کمیسر ایگور Tregub.

"برکلی اجاره تثبیت هیئت مدیره رسمیت می شناسد ضرورت و مسئولیت شهر ما و همه دفاتر خود را همراه با هر لحاظ سیاسی برگزار شد و موقعیت و پلت فرم برای عملی اصلاح نژاد پرستی نهادینه شده بلافاصله" قطعنامه متحده است.

کمیسر Alejandro صوت افروزی افزود: در حالی که اجاره مدیره محدود است در آن قضایی قدرت او می خواست به فشار به صورت قابل توجهی تغییر سیاست در شورای شهر سطح.

در پاسخ به اخبار اخیر هشدار های دریافتی موج اخراج هیئت مدیره مورد بحث و بررسی آن در نامه ای به آالمدا کانتی هیئت ناظران حمایت از countywide اخراج توقف.

"متاسفانه یکی از مناطق (توقف) که کردم تغییر کرده بود که به خصوص مربوط به ما بود که تاریخ پایان رو منتقل جولای 28," Tregub گفت: در این نشست است.

Tregub همچنین درخواست شده است که اعضای هیات تحقیق هر گونه تلاش برای گسترش ختم دوره اصلی آن مهلت سپتامبر.

یکی دیگر از قطعنامه به اتفاق آرا تصویب توسط هیئت مدیره مجاز به تغییر قرارداد با برکلی جامعه رسانه ای و یا BCM که televises جلسات هیئت مدیره به طوری که آنها در دسترس هستند برای مشاهده عمومی.

با توجه به کمیسر Soli Mathslice شده اند وجود دارد تعدادی از مسائل با قرارداد عملکرد. او گفت: جلسه ضبط شد در دسترس نیست برای چندین جلسات اخیر از جمله مارس 21 نشست.

پس از این کمیسیون آغاز شد و با برگزاری جلسات در زوم شده اند وجود دارد مسائل را با اضافه کردن یکپارچه بسته captioning با توجه به Laverde. چرا که جلسات آن نمی توان نوشته شده و بدون بسته captioning تحت Americans with Disabilities Act Laverde گفت: او در حال کار با BCM برای حل و فصل این مسائل و پست قبلی به طور منظم جلسات.

تماس با جسیکا لی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @JessicaLi57



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن