برکلی اجاره عضو هیئت مدیره ماری Mendonca اجرا می شود برای انتخاب مجدد

Mari Mendonca که در حال حاضر در برکلی اجاره تثبیت هیئت مدیره در حال اجرا است برای انتخاب مجدد با امید حمایت بر

توسط NEWSWORLDS در 10 مرداد 1399

Mari Mendonca که در حال حاضر در برکلی اجاره تثبیت هیئت مدیره در حال اجرا است برای انتخاب مجدد با امید حمایت برای مسکن مقرون به صرفه و گسترش اجاره کنترل.

به عنوان یک مادر جوان Mendonca زندگی زیر خط فقر و با تجربه بی خانمانی در برکلی است. در سال 1994 او مواجه جابه جایی و مجبور به ترک شهر برای بیش از 10 سال در حالی که او در یک مسکن waitlist.

او در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک عضو از دوستان از Adeline یک گروه حمایت از کار برای رسیدن به عادلانه تر جنوب برکلی است و بخشی از مسکن مشورتی کمیسیون علاوه بر اینکه در اجاره هیئت مدیره.

"من خوش شانس بوده است به قرض دادن صدای من ... اما مهم تر از کار در همکاری با جامعه را به صدای خود را ... به فضاهای که در آن آنها فاقد" Mendonca گفت: در یک سخنرانی در مستاجر کنوانسیون.

در کار خود را با دوستان جق زدن, Mendonca دعوا برای مقرون به صرفه مسکن ایجاد سیاست های مسکن عدالت و طرفداران که مسکن یک حق انسانی.

Mendonca گفت که او معتقد است که gentrification برکلی شد و در حال حاضر تهدید جابه جایی برای کم درآمد و طبقه متوسط ساکنان. با COVID-19 گیر بیکاری بسیاری از خانواده ها صورت منجر به تهدید او اضافه شده است.

"بهداشت و ایمنی خطر از خطر ویروس است که مصرف روزانه مردم زندگی" Mendonca و گفت:. "این تهدید معیشت و سلامت ایمنی و رفاه در کل جامعه ما."

فعال Edythe Boone, که با این نسخهها کار با Mendonca در دوستان Adeline معتقد است Mendonca را برای مبارزه با مسکن برای کسانی که رنج می برند.

بون گفت که او فکر می کند وجود دارد بسیاری از قوانین که در جلوگیری از کم درآمد افراد از تامین مسکن و Mendonca خواهد بود قادر به ایجاد تغییرات لازم است به آنها کمک کند.

"آگاه بودن و مایل به ایجاد تغییرات است آنچه که من در مورد او" بون گفت. "او می گوید حقیقت; او صریح."

ریچی اسمیت عضو دیگری از دوستان از Adeline با Mendonca همچنین پشتیبانی از اجرا خود را برای اجاره هیئت مدیره.

داشتن زندگی در برکلی از سال 1949 اسمیت گفت که او شاهد gentrification در جامعه در طول سال. او معتقد است که reelecting Mendonca به هیئت مدیره خواهد الهام بخش تغییر مثبت برای ایجاد بیشتر مقرون به صرفه و امن مسکن در برکلی است.

"من معتقدم که در او; من حمایت از او" اسمیت گفت. "من می دانم که او را به انجام یک کار برجسته در این موقعیت است."

Mendonca گفت: مسکن نابرابری نشان می دهد نیاز به تغییر برای ترویج توسعه پایدار در جامعه و اقتصاد است.

او اضافه کرد که او می خواهد به حرکت به دور از روایت از رد و حاشیه راندن ساکنان در برکلی به دلیل وضعیت اقتصادی خود را.

"در حال حاضر زمان برای ساخت و تقویت قدرت ما آگاهی جمعی نسبت به تغییر ... پایدار و قابل توجه درست و عادلانه تغییر" Mendonca و گفت:.

تماس با Shylie Ati در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @shylieati.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن