برکلی اجاره هیئت مدیره پشتیبانی از مستاجر حمایت تصویب هزینه ثبت نام عفو دوره

برکلی اجاره ثبات در صفحه تایید قوانین که گسترش برای حمایت از مستاجران در نور COVID-19 در آن به طور منظم دوشنبه

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399

برکلی اجاره ثبات در صفحه تایید قوانین که گسترش برای حمایت از مستاجران در نور COVID-19 در آن به طور منظم دوشنبه نشست.

بحث از مستاجران و صاحبان اموال' مشکلات مالی مربوط به COVID-19 تحت سلطه نشست. هیئت مدیره تصویب قطعنامه گسترش عفو دوره هزینه ثبت نام برای صاحبان اموال تحت تاثیر COVID-19 و پشتیبانی بالقوه فرمان که موسسه اضافی مستاجر حمایت.

شهرستان برکلی Councilmember Cheryl Davila درخواست در این جلسه که هیئت مدیره حمایت از او پیشنهادی فرمان که گسترش مدت و دامنه برای حفاظت از مستاجران در نور COVID-19 بیماری همه گیر.

"بی دلیل اخراج به طور مستقیم در تقابل با اقدامات برای بهبود یافتن از این بیماری همه گیر" Davila گفت: در این نشست است. "مسکن ثبات شرط لازم برای صاف COVID-19 منحنی."

Matthew Lewis, یک عضو از برکلی مستاجران اتحادیه گفت: Davila پیشنهاد نیز ایجاد جریمه برای جلوگیری از صاحبخانه از نقض فرمان و اطمینان کافی برای جبران مستاجران اگر صاحبخانه را نقض جدید حمایت.

فرمان می دهد مستاجران مقدار حداکثر از زمان قانونی مجاز به پرداخت اجاره خود را که کمک خواهد کرد که کسانی که از دست داده اند درآمد خود را با توجه به COVID-19 لوئیس اضافه شده است.

این پیشنهاد نیز خواستار UC برکلی به طور داوطلبانه با رعایت احکام محلی حفاظت از مستاجران, اگر چه به عنوان یک سازمان دولتی UC برکلی است معاف از بسیاری از مقررات محلی. با توجه به فرمان متناقض پذیرش توسط دانشگاه UC برکلی به اتهام ایجاد "مشکلات قابل توجهی" برای مستاجران.

اگر چه تمام اجاره بها اعضای هیئت مدیره حاضر در جلسه گفت: آنها با حمایت از این قانون پیشنهادی در اصل برخی از اعضای ابراز نگرانی در مورد قانونی بودن برخی از بخش های آن است. کمیسر ایگور Tregub پیشنهاد اصلاحیه برای حمایت از این فرمان در مفهوم اگر چه او و معاون صندلی لی Simon-Weisberg ابراز نگرانی کرد که پیشنهاد شده بود تجزیه و تحلیل توسط وکلا و اجاره هیئت مدیره و کارکنان به صورت قانونی قاجار ،

به طور خاص این فرمان را ممنوع کرده الیس عمل اخراج — اخراج که تحت قانون دولت قانونی ساخته شده توسط صاحبخانه بیرون رفتن از کسب و کار. دادستان شهرستان دارای هشدار داد در برابر منع الیس عمل با توجه به Simon-Weisberg.

"این یک تمرین خوب برای ما بود با هر حوزه قضایی در منطقه ما در یک موضوع حقوقی مبتنی بر هیچ تحقیق" سیمون-Weisberg گفت: در این نشست است.

توصیه به حمایت از این فرمان در مفهوم گذشت, با اضافه, توصیه که فرمان نویسنده مشورت بیشتر با مشاور حقوقی و اجاره هیئت مدیره و کارکنان.

این هیئت همچنین رای دادند به اتفاق آرا به اتخاذ یک سیاست اجرای عفو دوره از طریق سپتامبر. 30 برای صاحبان املاک است که قادر به پرداخت هزینه ثبت نام با توجه به مشکلات مالی در ارتباط با COVID-19 بیماری همه گیر.

تماس با الکساندرا فلدمن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @a_p_feldman.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن