برکلی ساکنان تقاضا در جامعه بیشتر سرمایه گذاری برای انجام Wilkinson

به افتخار Margy ویلکینسون دیرین برکلی فعال که فوت شنبه معترضان جمع شده بودند روز شنبه به تقاضای شورای شهر پال

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

به افتخار Margy ویلکینسون دیرین برکلی فعال که فوت شنبه معترضان جمع شده بودند روز شنبه به تقاضای شورای شهر پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس و سرمایه گذاری در جامعه است.

حدود 16 برکلی ساکنان جمع آوری حدود 5:30 p. m. در خارج از مرکز مدنی قبل از به طور منظم جلسه شورای شهر به اصرار اعضای شورا برای کاهش برکلی اداره پلیس این صندوق به طور کلی تخصیص 50 درصد و سرمایه گذاری مجدد است که پول در رفاه اجتماعی و خدمات مانند مسکن, بهداشت روان و عدالت ترمیمی. با توجه به دانشگاه برکلی alumna مونی قانون برکلی در حال حاضر صرف 44 درصد از بودجه خود را به پلیس.

"این واقعا در مورد گرفتن حق تعادل و خدمات حق با بودجه محدود و اطمینان دارم که (شورای شهر) می توانید آن را انجام دهید" قانون گفت. "گاهی اوقات من نگران هستم که آنها قبول است اما ما لازم نیست که زمان برای آن است. ما نمی توانیم صبر کنید. وجود دارد زندگی در این تعادل در حال حاضر. "

قانون اضافه شده است که بین 35% و 45% از تماس به BPD مربوط به بهداشت روان در بحران. پس از بشکه افسران تنها دریافت 38 ساعت از آموزش های بهداشت روانی او گفت: آن بهتر خواهد بود برای ارسال به کسی آموزش دیده در روانشناسی به آدرس این مسائل است.

علاوه بر این قانون می خواهد پیشگیرانه و درمان جامع سلامت روان و بی خانمانی بیش از پاسخ پلیس. او اضافه کرد که او نه ضد پلیس اما نرم افزار-امنیت جامعه.

"این مهم است که ما در حال متعادل تمام نیازهای فوری این واقعا خاص جامعه است که برکلی که من دوست دارم و اطمینان ما نظم و قانون و پلیس حفاظت از" قانون گفت. "اما چه خوب است که اگر شما به اندازه کافی مواد غذایی و یا شما unhoused یا رو به یک سلامت روانی بحران بدون مناسب خدمات؟"

ریچی اسمیت فعال و مقیم برکلی از سال 1949 گفت که او نگران است در مورد gentrification و اقدام پلیس در جامعه است.

او اضافه کرد که او متوقف شده است دو بار توسط پلیس — یک بار برای شکسته عقب و بار دیگر به خاطر او استفاده نمی کند او را به نوبه خود سیگنال.

"همه چیز در حال تغییر است. اما ما نیاز به برخی از تغییرات. ما نیاز به گرد هم می آیند و انسانی تر نسبت به یک دیگر" اسمیت گفت. "من به امید بهتر برای جامعه ما است. ما همه انسان هستیم."

پس از اعتراض کنندگان پیوست, جلسه شورای شهر برای اظهار نظر عمومی که در طی آن آنها خواندن بیانیه های خود را خواسته است.

ماریا جوان است, معاون, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maria_myoung.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن