برکلی مدرسه منطقه آدرس شکاف دستاورد پشتیبانی برای دانش آموزان سیاه پوست

سیاه و سفید, خانواده ها از برکلی Unified School District یا BUSD و دولت منطقه مورد حمایت علمی و نامزدی برای آم

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

سیاه و سفید, خانواده ها از برکلی Unified School District یا BUSD و دولت منطقه مورد حمایت علمی و نامزدی برای آمریکایی های آفریقایی تبار دانش آموزان روز سه شنبه.

بیش از 130 خانواده های شرکت کننده در BUSD سیاه میل تاون هال با ارائه انتقادات و پیشنهادات و سوال پرسیدن در منطقه طرح. نقاط کانونی از جلسه شامل چه مدرسه منطقه می تواند بهترین پشتیبانی آفریقایی دانش آموزان و خانواده های آنها و همچنین نزدیک دستاورد شکاف بین دانش آموزان سیاه و غیر سیاه و سفید هستند. سالن شهر برگزار شد و با مشارکت والدین کودکان آفریقایی تبار یا PCAD.

"در طول تاریخ سیاه آفریقایی آمریکایی کودکان شده اند تحت تاثیر نژادپرستی و کلاس درس نابرابری در آموزش و پرورش" گفت: BUSD هیئت مدیره مدرسه مدیر کا'Dijah قهوه ای در طول این رویداد. "اضافه کردن یک بیماری همه گیر است که به طور بالقوه برای گسترش شکاف دستاورد اما امشب من خوشحال می شود بخشی از این گفتگو و در یک اتاق با مردمی که می گویند نه در من و نه در منطقه."

BUSD سرپرست برنت Stephens باز تاون هال با ارائه در زمان برنامه ریزی برای سقوط 2020 که شامل مخلوطی از آموزش از راه دور و در دانشگاه آموزش مجازی با آموزش از راه دور به عنوان هسته اصلی آموزش و پرورش برای تمام نمرات و دانش آموزان است.

در پاسخ به یک سوال در مورد چگونگی آدرس نامزدی نابرابری Stephens با تاکید بر اهمیت توسعه فعال و ارتباط بین معلمان و خانواده ها است. او افزود که مدرسه منطقه راه اندازی یک تکنولوژی برنامه سلامتی است که با هدف ارائه پشتیبانی فن آوری به بیش از 2500 خانواده هایی که با اقتباس از یک Chromebook.

اعضای جامعه با استفاده از Thoughtexchange برنامه اجازه داده است که آنها را به جمعی ایده ها و طرح های پیشنهادی نشان می دهد که معلمان هماهنگ با پدر و مادر و مراقبان در مورد اینکه آیا دانش آموزان "یا خاموش کردن هدف" و تمرکز بر دسترسی برابر به اینترنت و کار با دستگاه های.

"اعتماد توسعه داده است که بین دانش آموزان, معلمان و خانواده ها تنها مهم ترین ارزیابی که جوان ما مردم" استفن گفت: در این رویداد است. "ما باید نگاه ما به معلمان برای هشدار به این مسائل در مورد شرکت."

استفن همچنین خطاب به 7 میلیون دلار کسر بودجه اما تاکید کرد که BUSD است که به دنبال راه هایی برای تعادل بودجه بدون تأثیر برنامه های مدرسه. او اضافه کرد که مدیران منطقه در حال حاضر پیش بینی نیست تخمگذار کردن معلمان و یا کاهش به برنامه هایی که به طور خاص حمایت از آمریکایی های آفریقایی تبار دانش آموزان است.

تاون هال شرکت کنندگان همچنین در مورد احتمال فرهنگی مربوط به اردوگاه تابستانی برای افزایش تعامل تاثیر شیوه های مداخله در کاهش overidentification از دانش آموزان سیاه پوست به ویژه برنامه های آموزش و پرورش و دخالت خانواده ها با آموزش والدین برای کمک به معلمان ،

"متاسفانه همه ما وارث یک تاریخ که در آن حتی با بهترین, قصد, وقتی, سیاه, صدای, نیست در جدول. زمانی که ما در اتاق ما دیدگاه های از دست رفته" گفت: PCAD Councilmember لسلی بولینگ-دایر در این رویداد است. "به عنوان تصمیمات رفتن به جلو آن را واقعا مهم ما در جدول است."

بعدی سیاه میل تاون هال آزمایشی برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 16.

ماریا جوان است, معاون, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maria_myoung.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن