برکلی مدرسه منطقه مدیره قصد دارد به صورت مجازی آموزش در پاییز سال 2020

در مجازی برکلی Unified School District یا BUSD, جلسه چهارشنبه اعضای هیئت مدیره به تصویب یک سری از اولویت های ت

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

در مجازی برکلی Unified School District یا BUSD, جلسه چهارشنبه اعضای هیئت مدیره به تصویب یک سری از اولویت های ترم پاییز و noninstructional هفته در ماه ژوئن به اجازه می دهد برای سقوط بیشتر برنامه ریزی است.

در این نشست اعضای هیئت مدیره در مورد مسائل مربوط به حقوق صاحبان سهام و سلامت روان در طول COVID-19 همه گیر و رای دادند یک سری از اصول هدایت و اولویت های برنامه ریزی سقوط راهنما in نور از انتظار است که COVID-19 ادامه خواهد داشت در حال حاضر در برکلی رفتن به ترم پاییز.

"این سقوط, آموزش از راه دور را تشکیل هسته آموزشی ما برنامه برای تمام دانش آموزان در تمام نمرات بنابراین بهبود در آموزش از راه دور خواهد بود و اولویت اول ما" گفت: BUSD سرپرست برنت Stephens در این نشست است.

چرا که در دانشگاه آموزش, اگر, اجازه, دولت و سیاست های محلی است که به احتمال زیاد محدود برنامه ریزی برای استفاده از دانشگاه ها یک اولویت دوم Stephens اضافه شده است.

در نظر عمومی دوره Daijah Conerly برکلی دبیرستان بدن دانش آموز معاون رئیس جمهور خطاب به هیئت مدیره در مورد مسائل مربوط به دانش آموزان به ویژه سالمندان در دبیرستان روبرو هستند با سلامت روانی و عدم هدایت روشن از معلمان است.

"این سخت است برای حفظ انگیزه در زمانی که ما مشغول به کار به مدت چهار سال و با این همه گرفته شده از ما دور در یک بار" Conerly گفت: در این نشست است. "بسیاری از مردم تعجب می کنم آنچه که آنها در حال کار به سمت; بسیاری از مردم احساس می کنید نا امید کننده است."

BUSD مدیر دانشجویی, Estella کنف همچنین در مورد مسائل مربوط به سلامت روان دانش آموزان روبرو هستند ارجاع داده از یک بررسی اخیر از برکلی بالا سالمندان نشان داد که بسیاری از دانش آموزان احساس افسردگی و unmotivated به پایان دوره خود.

این هیئت همچنین گذشت یک مورد عمل تعیین ژوئن 8-12 که یک هفته برای دانش آموزان به کار و برای معلمان به برنامه ریزی برای ترم پاییز. در طول این هفته معلمان نخواهد بود و انتظار می رود از ساعات اداری و دانش آموزان ممکن است در ادامه به نوبه خود در محل کار.

برخی از اعضای هیئت مدیره مطرح شده و نگرانی هایی است که دانش آموزانی که در حال مبارزه با انگیزه و ارتباط با معلمان ممکن است مشکلات تماس با معلمان در مورد آرایش کار به عنوان ساعات اداری لغو خواهد شد. مورد تصویب شد با یک تغییر به تأیید است که معلمان هنوز هم انتظار می رود برای پاسخ به دانش آموزان در طول هفته.

این هیئت همچنین در مورد مسائل مربوط به عدالت در برنامه ریزی برای ترم پاییز و ادامه مجازی آموزش. شکاف در مدرسه عملکرد ممتاز و محروم دانش آموزان تشدید شده است COVID-19 با توجه به BUSD عضو هیئت مدیره Ka'Dijah قهوه ای است.

با BUSD دچار ریزش 7.2 میلیون دلار در درآمد و اضافی COVID-19 هزینه از $1 میلیون دلار با توجه به Stephens هیئت مدیره نیاز به پیدا کردن راه هایی برای کاهش هزینه. بودجه برای عدالت تلاش است همچنین به طور بالقوه تهدید با توجه به کاهش بودجه دولت Stephens اضافه شده است.

"ما اجازه رفتن از این ایده ها فقط به این دلیل که ما در بودجه بحران" استفن گفت: در این نشست است. "همانطور که ما وارد بحث بودجه در ماه ژوئن ما در حال حاضر گزینه برای ادامه کمک های مالی از این سهام اولویت با وجود کاهش بسیاری از ما را."

تماس با الکساندرا فلدمن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @a_p_feldman.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب