برکلی مدرسه منطقه مدیره به اتفاق آرا تصویب Black Lives Matter قطعنامه

برکلی Unified School District یا BUSD هیئت مدیره به اتفاق آرا تصویب Black Lives Matter قطعنامه روز شنبه. این ق

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

برکلی Unified School District یا BUSD هیئت مدیره به اتفاق آرا تصویب Black Lives Matter قطعنامه روز شنبه.

این قطعنامه نوشته شده توسط عضو هیئت مدیره Ka'Dijah قهوه ای, حکم ضد نژادپرستی آموزش BUSD معلمان و مدیران و کارکنان با هدف جشن سیاه و سفید زندگی می کند و شامل یک متمم به تمرکز بر روی سهام شکاف در Longfellow دبیرستان. به گفته عضو هیئت مدیره Beatriz Leyva-کاتلر هیئت مدیره می خواهد برای افزایش منطقه مشارکت و سرمایه گذاری برای برنامه های است که حمایت از دانش آموزان سیاه پوست.

این قطعنامه همچنین تصویب تغییر نام فرایند جفرسون و واشنگتن مدارس ابتدایی است که در آثار پس از سال 2003 برای, Jefferson, مدرسه ابتدایی.

مارگریت Talley-Hughes, رزا پارک مدرسه ابتدایی انتقالی معلم مهد کودک و سابق, Jefferson, معلم گفت او شده است هل دادن برای جفرسون به نام سکویا نام انتخاب شده توسط جامعه برای 17 سال است.

"آن بیرون آمد از تلاش برای برجسته کردن این واقعیت است که زمانی که کودکان به مدرسه می آیند سفید کودکان و سفید پدر و مادر یک تجربه بسیار متفاوت با نهاد مدرسه از سیاه و سفید کودکان و کودکان دیگر از رنگ" Talley-هیوز گفت.

Talley-هیوز اضافه شده است که از سال 2003 او و همکارانش به دنبال همان BUSD سیاست است که تا به حال استفاده شده است که تغییر نام Malcolm X ابتدایی مدرسه رزا پارک مدرسه ابتدایی و مارتین لوتر کینگ جونیور دبیرستان.

Talley-هیوز گفت: او با اشاره به جفرسون به عنوان سکویا برای نهایی خود را هفت سال در مدرسه.

"من عینک تی شرت جایی که من جایگزین حروف 'جفرسون" با حروف برای 'سکویا,' " Talley-هیوز گفت. "من به آن تن در هر چهارشنبه مجلس برای محافظت از قلب من و روح من از این سوء استفاده این نژادپرستی و همچنین به شما اجازه کودکانی بودند که رای دادند به حقیقت را می دانم."

علاوه بر اجرای فرایند تغییر نام برای جفرسون و واشنگتن این هیئت همچنین راه اندازی یک "سیاه و سفید, شادی, کمپین" است که با هدف حمایت از "تنوع غنی" آمریکایی آفریقایی تبار تجارب در برکلی رئیس جمهور هیئت مدیره جودی Appel گفت.

فراخوان و سایر اعضای هیئت مدیره با تاکید بر تعهدات ساخته شده و از امکانات اختصاص داده شده به دانش آموزان و خانواده های آنها به جای تغییر نام.

"من قدردانی که هیئت مدیره به رسمیت شناخته شده است که ما نیاز به حذف نه تنها بازنمایی نمادین از نژاد پرستی نهادینه شده اما ملموس تظاهرات که نژادپرستی نیز گفت:" آنا Vasudeo معاون رئیس جمهور از حقوق صاحبان سهام و گنجاندن برکلی شورای انجمن اولیا و مربیان. "تغییر نام واشنگتن و جفرسون مدارس است که یک گام در مسیر درست است."

هیئت مدیره درخواست کرد که BUSD سرپرست برنت Stephens ارائه آن با سه ماهه به روز رسانی در مورد اجرای این قطعنامه است.

تماس با نائومی Birenbaum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @NaomiBirenbaum1.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن