برکلی مدرسه منطقه کمبود بودجه بزرگتر از حد انتظار سقوط پروتکل های نامعین

برکلی Unified School District یا BUSD کارکنان یک کار زیادی پیش رو برای تعیین منطقه مدرسه می تواند سال آینده —

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

برکلی Unified School District یا BUSD کارکنان یک کار زیادی پیش رو برای تعیین منطقه مدرسه می تواند سال آینده — هر دو از لحاظ لجستیکی و مالی به عنوان مورد بحث در روز چهارشنبه جلسه هیئت مدیره.

پس از به روز رسانی و بحث در مورد زمان BUSD برنامه های هیئت مدیره شنیده می شود به روز رسانی در تدارکات است که ممکن است اجازه می دهد تا مدارس برای بازگشایی در پاییز.

با توجه به BUSD سرپرست برنت Stephens قبل از بازگشایی مدارس, شخصی, وسایل حفاظتی باید در دسترس ساخته شده به دانش آموزان و کارکنان جهانی COVID-19 تست نیاز به تاسیس برای کارکنان هر دو تا چهار هفته و جداسازی فضاها در مدرسه و دانشگاه باید برای ارائه آن دسته از نشان دادن علائم, در میان دیگر اقدامات.

بسیاری از اعضای هیئت مدیره نیز گفت: آموزش از راه دور برنامه درسی نیاز به بهبود و به روز رسانی. با توجه به Stephens مدرسه منطقه نیز چالش با حمل و نقل به مدارس به عنوان ظرفیت فعلی آن busing سیستم در برنامه صبح خواهد شد و به احتمال زیاد کاهش به 20 درصد مطابق با اجتماعی فاصله دستورالعمل.

به کار گرفتن دانش کارکنان و پدر و مادر ورودی Stephens پیشنهاد مدرسه منطقه اتخاذ یک آرایش دانشجویی در هفته در طول آن هفته آخر, کلاس, زمانی که هیچ مواد جدید خواهد بود اختصاص داده و معلمان دفتر ساعت انتظارات خواهد بود به حالت تعلیق اجازه می دهد تا کارکنان برای همکاری در توسعه مواد و برنامه ریزی برای سال آینده آموزش از راه دور.

مت مایر رئیس جمهور از برکلی فدراسیون معلمان نیز گفت در این جلسه در حمایت از این پیشنهاد.

"وظیفه جلوتر است به یاد ماندنی و پیچیده و اطلاعات حیاتی است که هنوز در دسترس نیست اما یک چیز داده شده است" مایر گفت: در این جلسه. "دانش آموزان نیاز به آموزش داده شود و نیاز به توسعه حرفه ای برنامه ریزی و انعکاس بیشتر شده است هرگز."

این BUSD هیئت مدیره مدرسه خواهد بود و رای گیری در مورد اینکه آیا به اتخاذ آرایش دانشجویی هفته در جلسه بعدی آن مه 27.

با توجه به استفن و دستیار سرپرست, خدمات بازرگانی, Pauline Follansbee مدرسه منطقه محدودیت های بودجه را BUSD تلاش های خود را برای سال آینده آسان است.

BUSD پیش بینی نیاز به برش از بودجه خود را, اما کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom ممکن است بودجه تجدید نظر شامل بزرگتر کاهش بیش از حد انتظار به معنی مدرسه منطقه است که به دنبال در یک برآورد کمبود 7 میلیون دلار بود.

تعداد کاهش مورد نیاز نیز ممکن است رشد با توجه به Stephens که بیشتر هزینه های ممکن است مورد نیاز برای مدرسه منطقه مانند اضافی کادر پرستاری بهداشت روان پشتیبانی و توسعه برنامه درسی در هنگام بازگشایی.

برای جبران ضرر اقتصادی Stephens گفت: مدرسه منطقه ممکن است قادر به صرفه جویی در برخی هزینه ها در هنگام تعطیلی مدارس و از جمله برق و زباله وانت و حمل و نقل. او افزود که اقدامات دیگر مانند بسته شدن پر نشده موقعیت های از بین بردن تمدید ساعت برای کارکنان و صدور, استخدام یخ و قرار دادن چهارم این ایده از کارکنان furloughs همه در نظر گرفته شده توسط BUSD دولت.

"در این مرحله ما تنها در نوع مفهومی مرحله از فکر کردن در مورد چگونه ما ممکن است قادر به تعادل بودجه ما" استفن گفت: در این نشست است. "ما مقدار زیادی از کارکنان تحقیق و بررسی و ارتباطات در مقابل ما برای تعیین یک مجموعه از واقع بینانه و عملی استراتژی قادر به بستن این شکاف."

هیئت مدیره دیدار خواهد کرد, مارس 27 و برگزاری خواهد شد تاون هال برای دریافت بازخورد از اسپانیایی زبان BUSD پدر و مادر ممکن است 28.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن