برکلی مدرسه منطقه اجرایی مگی معما مجموعه به بازنشسته

مگی معما مدیر اجرایی پیش-K از طریق کلاس هشتم مدارس برای برکلی Unified School District, قرار است بازنشسته جولای

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

مگی معما مدیر اجرایی پیش-K از طریق کلاس هشتم مدارس برای برکلی Unified School District, قرار است بازنشسته جولای 1 پس از 26 سال به عنوان یک مربی.

در موقعیت خود را برای اولین بار به عنوان یک معلم و سپس به عنوان مدیر جفرسون ابتدایی مدرسه و در نهایت به عنوان منطقه مدیر اجرایی برای پیش-K از طریق کلاس هشتم مدارس معما شده است متعهد به تضمین این که تمام دانش آموزان دسترسی به آموزش و پرورش عادلانه. یکی از بسیاری از دستاوردهای به عنوان مدیر بود نوشتن عملی سهام استراتژی ها و اجرای آنها را به برنامه های درسی مدارس districtwide.

"مگی معما لمس هزاران نفر از زندگی به عنوان یک مربی در برکلی متحد گفت:" منطقه سخنگوی تریش McDermott یک ایمیل به در. "او تعهد عمیق به عدالت اجتماعی الهام گرفته از تعداد بی شماری از مربیان و دانش آموزان و خانواده ها و برگ میراث سرکش شور و شوق برای ساخت مطمئن شوید که هر دانش آموز استعداد و خلاقیت و میل به یادگیری به رسمیت شناخته شده است و جشن گرفته می شود."

ریدل افزود که او مهم ترین کار به عنوان یک مربی و یک عضو جامعه بود که در عدالت اجتماعی و حقوق صاحبان سهام. با توجه به معما منطقه خواهد شد "هرگز انجام شود" پرداختن به مسائلی مانند تعصب نژادی و فرصت های آموزشی شکاف میان دیگران تا زمانی که همه دانش آموزان دسترسی به آموزش و پرورش عادلانه.

مریم Cazden یک همکار دیرین و زمان اصل, Jefferson, مدرسه ابتدایی گفت معما شده است "instrumental" در نگه داشتن سهام مسائل در مقدم او تمرکز در حالی که همچنین تلاش برای توسعه بهتر ارزیابی شیوه های دانشجویی توسعه است.

Cazden افزود که او و معما هم مشغول به کار در منطقه, جهانی, آموزش پشتیبانی سیستم که به تشریح منطقه دانشگاهی, عاطفی, اجتماعی و بهداشتی خدمات پشتیبانی در دسترس دانش آموزان هر دو در داخل و خارج از کلاس درس.

"مگی بود کسی که واقعا عاشق و مراقبت برای کودکان و نوجوانان, و آن را نشان داد در هر تعامل او با کودکان و نوجوانان" گفت: Malcolm X مدیر مدرسه ابتدایی الکساندر شکار. "شما یک احساس است که او واقعا گرم و مراقبت از فرد و کسی که او را دوست داشت ،

معما نیز کار می کرد برای ایجاد یک برنامه درسی سازگار و جامعه در سراسر منطقه از لحاظ جسمی در بازدید از مدارس شکار اضافه شده است. حفظ این ارتباط با دانش آموزان و مدارس نیاز به چیزی است که ایدز در منطقه فرایند تصمیم گیری با توجه به شکار.

شکار اضافه شده است که در حالی که وجود دارد این است که "خیلی بیشتر" از چپ به کار در سراسر منطقه و او امیدوار است که در آینده مدیران ادامه ساختمان در بنیاد تاسیس شده به ارائه دانش آموزان با آموزش و پرورش عادلانه.

معما تکرار این افکار و اضافه کرد که به عنوان یک بنده یکی از احساسات است که فعالیت های اجتماعی و است که او را همچنان به حمایت برای دسترسی عادلانه به منابع مانند آموزش و پرورش و مسکن در طول دوران بازنشستگی.

"همیشه به یاد داشته باشید که همه دانش آموزان ما از هر یک از جوامع ما باید فوق العاده زیرکی و استعداد" معما گفت. "کار ما این است که برای دیدن و رایگان است که استعداد و خلاقیت به ما افتخار همه کودکان و کمک به آنها در دستیابی به بالاترین سطح قابل تصور است."

تماس با کلارا ردس در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @Crodas_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن