برکلی منطقه مدرسه آماده به صورت آنلاین هیبرید ترم پاییز مدل های

برکلی Unified School District یا BUSD, سرپرست برنت Stephens با ارسال نامه ای به دانشجويان نگهبان روز شنبه با ب

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

برکلی Unified School District یا BUSD, سرپرست برنت Stephens با ارسال نامه ای به دانشجويان نگهبان روز شنبه با به روز رسانی در مورد آینده مدرسه در سال مجموعه برای شروع Aug. 17.

با توجه به نامه BUSD برنامه ای برای انتقال به دانشگاه یادگیری اگر زمان پناهگاه در محل سفارشات در حال تغییر به مدارس اجازه می دهد برای باز کردن.

"هدف از BUSD در 2020-2021 مدرسه سال است که به تعادل نيازهاي پيچيده و متنوع است که دانش آموزان و خانواده ها و کارکنان در حال حاضر در حال مقابله با" نامه می خواند.

پدر و مادر یا نگهبان یک ایمیل دریافت خواهید کرد از BUSD در بعد از ظهر چهارشنبه که بخواهید آنها را به نشان می دهد تنظیمات خود را برای دانش آموزان خود را' سبک یادگیری از دو انتخاب است.

یک مدل ترکیبی را ترکیب حضوری و آموزش از راه دور. دانش آموزان با استفاده از این مدل خواهد بود به دو گروه تقسیم شده و حضور در مدرسه دو روز در هفته در حالی که تکمیل آموزش آنلاین سه روز در هفته.

گزینه دیگر این است که آموزش از راه دور مدل که حمایت از دانش آموزان را انتخاب کنید که به استفاده از آموزش آنلاین به طور انحصاری است.

در این نامه آمده است که انتخاب یک مدل ترکیبی نیست اطمینان حاصل شود که گزینه ارائه خواهد شد در ماه اوت به عنوان شرایط اطراف COVID-19 "به طور مداوم در حال تحول است."

دانشجویان در محوطه دانشگاه را از دیگر اقدامات لازم برای خود صفحه نمایش برای این بیماری در صفحه اصلی و نمایش در خواهد آمد قبل از ورود به ساختمان مدرسه.

علاوه بر این پوشش صورت مورد نیاز خواهد بود برای کارکنان و دانش آموزان در مهد کودک و یا بالاتر.

فیزیکی فاصله اقدامات شامل قرار دادن میز 4 به 6 فوت از هم جدا و نگه داشتن دانش آموزان در گروه های کوچک. تمیز کردن روزانه از مدرسه فضاهای نیز انجام شود.

کارکنان و خانواده ها اطلاع داده خواهد شد از سقوط نهایی طرح جولای 31, با توجه به اعلام.

سباستین کاهیل یک معاون, اخبار, ادیتور. با او تماس بگیرید در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @SebastianCahil1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب