برکلی school district توسعه آفریقایی موفقیت پروژه

برکلی Unified School District یا BUSD مدیران و والدین در مورد توسعه یک آمریکایی آفریقایی تبار موفقیت پروژه برا

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

برکلی Unified School District یا BUSD مدیران و والدین در مورد توسعه یک آمریکایی آفریقایی تبار موفقیت پروژه برای 2020-21 سال تحصیلی در منطقه دوم سیاه تاون هال نشست روز سه شنبه.

آفریقایی آمریکایی موفقیت پروژه در پاسخ به پدر و مادر نگرانی در مورد مربی تنوع معلم-دانش آموز روابط و فرهنگی مربوط به برنامه های درسی مناسب برای آموزش از راه دور. این طرح ارائه یک چارچوب برای BUSD به "ثابت مجموعه ای از سرمایه گذاری های" به سوی, سیاه, موفقیت دانش آموز در طول زمان با توجه به سرپرست برنت Stephens.

"یک برنامه به خودی خود تولید نمی کند تغییر" استفن گفت: در این نشست است. "اما یک طرح می تواند منجر به انسجام بیشتر در سراسر یک سیستم و آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد یک سیستم سطح بهبود است."

طراحی از طرح های مشابه در جریان در لس آنجلس و سان فرانسیسکو, مناطق پیش نویس طرح ارائه شد با شش شاخص های عملکرد: نیازهای اساسی دسترسی به, فرهنگی, تاکید مشترک, هویت با مربیان و مشارکت قوی بین خانواده و مدرسه در منطقه فرهنگی پاسخگو مدرسه و منطقه کارکنان و فرهنگی پاسخگو سیستم پاسخگویی.

پدر و مادر, اما در حال هل دادن برای هیئت مدیره مدرسه به پاسخگویی بیشتر.

"این BUSD چرخ نگه می دارد تبدیل همان درخواست را با ترکیبات vocalizing همان نیاز دارد" گفت: پدر و مادر روزنامه نگار لورا Babitt در این نشست است. "دانش آموزان سیاه پوست نمی تواند انتظار می رود به احساس امنیت در کلاس های درس ما و یا در دانشگاه ما اگر کارکنان مجهز به بحث و رسیدگی به مسائل نژادپرستی و یا تعصب."

چهار پدر و مادر دیگر اعضا بیان خواسته ها به جلو و فرزندان خود را از BUSD مدارس با استناد به ادعای مشترک کلاس درس تجربه تبعیض جرم و نامتناسب نظم و انضباط.

تراویس بریستول, پدر و مادر پنل تسهیل و UC برکلی استاديار گفت که او "شوکه" برای دیدن دختر خود را با توجه خواندن تکالیف در زیر سطح خواندن. پدر و مادر روزنامه نگار Kacy رابینسون گفت: پسر او تا به حال یک تجربه مشابه به بریستول دختر باعث رابینسون به تجدید نظر او را دخالت با BUSD.

پدر و مادر روزنامه نگار تاج مالدونادو گفت: او برداشته پسرش از متفاوت BUSD مدرسه در سال گذشته "برای ایمنی و حفاظت از خود را به خوبی بودن."

عضو هیئت مدیره مدرسه Ka'Dijah براون گفت: مدرسه "فشار-outs" از دانش آموزان سیاه پوست هستند و نه محدود به اخراج و یا تعلیق اما همچنین شامل داوطلبانه حذف توسط پدر و مادر.

"تعصب آموزش و این گفتگو در مورد نژاد پرستی نمی تواند دیده می شود به عنوان یک کنار" استفن گفت: در این نشست است. "آنها نیاز به کار است که ما به عنوان مخالف به فکر به عنوان یک جداگانه کارگاه که با حضور در یک صورت داوطلبانه است."

بیش از چند هفته آینده BUSD را بازسازی آن بودجه استفن گفت. با وجود "فاجعه بار" کاهش هیئت مدیره است که با توجه به ایجاد صندوق سهام و بسط به BUSD از خانواده های نامزدی و حقوق صاحبان سهام برای اطمینان از دانش آموزان سیاه پوست دارای تکنولوژی لازم برای تعامل در آموزش از راه دور.

پدر و مادر نیز فشار برای ایجاد یک پدر و مادر و شورای مشورتی برای برگزاری این منطقه پاسخگو باشد.

"ما قادر به ایجاد محیط های یادگیری ما سزاوار و انتظار می رود کسانی که در طول تاریخ و در حال حاضر در قدرت به عمل در کنسرت با ظرفیت ما" رابینسون گفت: در این نشست است.

با توجه به استفنز BUSD مدیران خواهد شد و تعامل با اعضای جامعه در طول تابستان به منظور آفریقایی موفقیت پروژه آماده سپتامبر.

تماس با ویکتوریا استافورد در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @VictoriaStaffrd.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن