برکلی معاون شهردار سوفی هان معرفی قوانین محدود کننده حکومت در برابر تظاهرات

در تلاش برای محافظت از ساکنان حقوق مربوط به آزادی بیان و مونتاژ برکلی معاون شهردار سوفی هان قانون پیشنهادی که

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

در تلاش برای محافظت از ساکنان حقوق مربوط به آزادی بیان و مونتاژ برکلی معاون شهردار سوفی هان قانون پیشنهادی که ایجاد استانداردهای بالاتر برای تحمیل حکومت.

هان پیشنهاد مجموعه یک چارچوب به تصویب زیر مجموعه جدید حکومت با هدف اولیه محدود و یا به طور کامل منع قانون اساسی حفاظت گفتار و مونتاژ که او به نام "متمم اول قانون اساسی حکومت."

مورد co-اسپانسر شده از طرف Councilmembers بن بارتلت و کیت هریسون به عنوان به خوبی به عنوان شهردار جسی Arreguín.

"این خواهد بود که یک گام بزرگ رو به جلو برای آزادی های مدنی و واقعا پژواک تم ها که مهم به شهر برکلی همیشه از آزادی بیان جنبش آغاز شد در دهه 1960" هان گفت.

او همچنین گفت که او نوشت: این مورد در اوایل ماه ژوئن پس از شهرستان برکلی مدیر Dee Williams-ریدلی و برکلی اداره پلیس رئیس اندرو گرین آغاز مقررات منع رفت و آمد به حد سرقت.

هان ادعا شده که این شورا خواسته بود به تصویب و تمدید مقررات منع رفت و آمد بدون اینکه با ارائه قانونی و قانون اساسی استاندارد.

"ما در یک وضعیت بسیار استرس زا," هان گفت. "ما خواسته شد به عمل بسیار به سرعت. به ما گفته شد وجود دارد تهدید به خشونت است."

نگرانی هایی است که باعث منع رفت و آمد, اما, تحقق نیست با توجه به هان. شورای شهر و سپس پرسید: ویلیامز-ریدلی برای لغو حکومت نظامی.

هان گفت: او بلافاصله نوشت: در مورد او به عنوان اعتقاد بر این حوادث نشان داد کمبود زیرساخت ها برای اطمینان از حکومت هستند مسئولانه قرار می گیرد.

اگر گذشت هان قانون پیشنهادی خواهد آن را مشکل تر برای تحمیل متمم اول قانون اساسی حکومت توسط نیاز به یک جلسه شورای اسلامی شهرستان و بحث در مورد تمام گزینه های.

تصویب متمم اول قانون اساسی حکومت نیز باید مشخص نهفته مناطق و تنها می تواند اجرا شود یک روز در یک زمان.

"من قانون نیروهای یک روند بسیار دقیق شور و مشورت است که باعث می شود آن را سخت تر برای خدمات اضطراری مدیر برای تحمیل حکومت یک جانبه و بدون شورای شهر" هان گفت. "ما باید به طور واقعی به انتظار وجود خواهد داشت یک خطر برای شهروندان ما — ما نمی توانیم را به آنها تحمیل نازک و حدس و گمان است."

هان همچنین گفت که او امیدوار است اولین متمم قانون منع رفت و آمد را در خدمت به عنوان یک مدل برای دیگر شهرستانها.

هان گفت: او معتقد است که ایالات متحده با آن مواجه است "خطرناک" بار ادعا که دولت فدرال است پاسخ متفاوت به تظاهرات علیه خشونت پلیس در مقایسه با تظاهرات سفید برتری.

با ایجاد یک استاندارد بالاتر از موشکافی برای متمم اول قانون اساسی حکومت, هان گفت: او می خواهد برای حفاظت از آزادی بیان و مونتاژ در راه او معتقد است دولت فدرال است.

"ما بسیار جدی و ترسناک وضعیت با توجه به آزادی بیان و مونتاژ در این کشور و شهرستانها نمی توان همدست," هان گفت. "ما باید بسیار هوشیار در حفاظت از ما توانایی به صحبت می کنند به جمع آوری به اعتراض به نشان دادن و ایستادن به ارزش ايمان آورديم."

متمم اول قانون منع رفت و آمد خواهد بود خطاب در این شورا در جلسه بعدی جولای 28.

تماس با ویکتوریا استافورد در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @VictoriaStaffrd.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب