Better late than never: پیش نمایش لیگ قهرمانان اروپا بازگشت

در اوت. 7, اروپا, معروف ترین باشگاه فوتبال رقابت خود را بازگشت. پس از مصرف لازم coronavirus احتیاطی 12 تیم با

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

در اوت. 7, اروپا, معروف ترین باشگاه فوتبال رقابت خود را بازگشت. پس از مصرف لازم coronavirus احتیاطی 12 تیم باقی می ماند در کشاکش برای لیگ قهرمانان اروپا.

دور 16

قبل از COVID-19 تعویق در ماه مارس تنها نیمی از دور 16, روابط تکمیل شد. این چپ چهار بازی ناتمام و چهار quarterfinalist مکان مردد. کسانی که بازی های باقی مانده برگزار خواهد شد در ماه اوت در اختصاص میزبان' صفحه اصلی استادیوم.

رئال مادرید در مقابل منچستر سیتی

برای اولین بار پا: منچستر سیتی برنده 2-1 رئال مادرید

پیش نمایش

جک Whaley: منچستر سیتی در حال حاضر دارای یک هدف منجر شود در رئال مادرید به دو طرف دوم و نهایی می باشد. هر دو تیم شده اند در یک قطره اشک به تازگی با رئال مادرید چسبیده به مقام اول در لالیگا و رئال مادرید به احتمال زیاد تامین امنیت مقام دوم در لیگ برتر است. با Raheem Sterling در یک خط بازی کلیدی خواهد بود به شهر موفقیت به عنوان کوین ده بروین و بشیکتاش است. رئال مادرید سرجیو راموس در حال حاضر به حالت تعلیق از مسابقه تا شهروندان ممکن است پیدا کردن زمان آسان تر گرفتن توپ در پشت net. به احتمال زیاد خواهد شد یکی دیگر از بازی با اهداف از هر دو طرف به این دو استعدادهای برتر برخورد می کنند اما از آن خواهد شد بیش از حد دشوار برای رئال مادرید را 2-1 کسری tکلاه آن قرار داده و خود را در پس از اولین مسابقه به خصوص با توجه به اینکه رئال مادرید در خانه بود. شهرستان می تواند فقط نیاز به یک هدف خود را حرکت به دور بعدی اما من پیش بینی خواهیم دید حتی بیشتر از آن از نور آبی است.

دوم پا پیش بینی

JW: 3-1 منچستر سیتی پیشرفت

اسپنسر Golanka: 2-2 منچستر سیتی پیشرفت

جاسپر Kenzo Sundeen: 3-2 رئال مادرید می آید و می رود

لیون مقابل یوونتوس

برای اولین بار پا: لیون برنده 1-0 در خانه

پیش نمایش

JKS: یوونتوس زمینه های یک کهنه سرباز, ستاره مجهز به صف. کریستیانو رونالدو هنوز هم شلیک در تمام سیلندر حتی در سن 35 سالگی با 32 گل در تمام مسابقات این فصل است. پرتغالی رو به جلو است تا حدودی از یک متخصص در این مسابقات داشتن برنده پنج لیگ قهرمانان عناوین. بانوی پیر یک دینامیت حمایت از بازیگران تراز با استعداد و با تجربه از جمله دروازه بان اسطوره ای Gianluigi Buffon, که هرگز برنده قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

لیون زمینه مخالف: یک جوان تیم ملی پر از تست نشده بالقوه است. طرف فرانسوی است که در اطراف محور یکی از بازی درخشان ترین ستاره های جوان, هافبک Houssem Aouar و همچنین خوش آمدید به جلو Memphis Depay بازگشت از مصدومیت خود را برای سفر به ایتالیا. لیون نیز انگیزه های اضافی — پس از لغو باقی مانده از لیگ 1 فصل لیگ قهرمانان اروپا پیروزی است و این باشگاه تنها راه رقابت های اروپایی.

تفاوت ساز ممکن است شکل. داخلی لغو معنی لیون فقط در چند بازی دوستانه و یک Coupe de la Ligue نهایی در برابر پاریس سنت ژرمن در این ماه اما این است که کمی نسبت به یوونتوس که بازی های برگزار شده است به طور منظم در سر Coppa ایتالیا و سری آ در حالی که لیون خواهد شد و بدون شک این بازی یکی از جالب آن ممکن است قادر به متوقف کردن یوونتوس تیمی است که تا به حال مقدار زیادی از زمان به لرزش کردن زنگ از ماه قرنطینه.

دوم پا پیش بینی

JW: 1-0 لیون پیشرفت در ضربات پنالتی

SG: 2-0, یوونتوس پیشرفت

JKS: 3-1, یوونتوس پیشرفت

ناپولی مقابل بارسلونا

پای اول: 1-1 قرعه کشی در ناپولی

پیش نمایش

JKS: هر دو از این طرف دچار ناامید کننده داخلی مبارزات. ناپولی نشسته در ششم سری A قادر به واجد شرایط برای فصل آینده لیگ قهرمانان. صدمات نتایج ضعیف و ادعا اداری جنجال و هیاهو به کمک بارسلونا لغزش از لالیگا که در آن ملحق عنوان رقیب رئال مادرید پس از بازگشت به بازی.

از دو حال بارسلونا به نظر می رسد به مراتب بدتر شکل. لیونل مسی هنوز به امضای یک قرارداد جدید و سوال برانگیز انتقال تصمیم گیری را ترک کرده اند این پیراهن نازک است. روحیه به نظر می رسد به پایین در ورزشگاه نیوکمپ و ناراحتی ممکن است در هوا. ناپولی قطعا پتانسیل رهبری قهرمان زادگاه Lorenzo Insigne و مدافع فوق العاده Kalidou Koulibaly.

اما مسی هنوز هم مسی و زمانی که نام او در صف شروع امید وجود دارد و در عین حال برای کاتالان طرف. بارسلونا مذکور را شکست Alavés 5-0 قهرمانی خود را در لالیگا بازی ناپولی ندارد کیفیت برای متوقف کردن آرژانتین شعبده باز اگر او در فرم. مسی ستاره قدرت ممکن است فقط به اندازه کافی به بارسلونا به یک چهارم نهایی, هر چند تیم ملی دیگر نمی تواند به عنوان یک مورد علاقه برای عنوان.

دوم پا پیش بینی

JW: 4-1 بارسلونا پیشرفت

SG: 1-1 Napoli پیشرفت های پس از ضربات پنالتی

JKS: 4-2 بارسلونا پیشرفت به هشت

چلسی مقابل بایرن مونیخ

برای اولین بار پا: بایرن مونیخ 3-0 برنده در چلسی

پیش نمایش

JW: 3-0 کسری بودجه بسیار دشوار است برای بازگشت از بایرن مونیخ شده است در فرم بالا به تازگی با 25 مستقیم بازی تمام لیگ ها بدون از دست دادن. آن را سخت به تصور کنید که این تیم در باد این خط در یک 4-0 دست دادن به چلسی همه از ناگهانی. برای اینکه عادلانه چلسی تا به حال یک جامد سال و در حال حاضر می یابد خود را در مقام سوم در لیگ برتر است اما مصرف پایین نیروگاه که بایرن مونیخ با چهار گل است و تقریبا غیر ممکن است feat. چلسی همچنین دارای برخی از کلید صدمات به مسیحی Pulišić N'Golo Kanté و Callum Hudson-Odoi. اگر این سه صدمات و 3-0 کسری بودجه به اندازه کافی نیست من باید به ذکر است که Georgie و مارکوس آلونسو معلق برای این بازی به عنوان به خوبی. آن را قطعا خواهد بود یک بازی سخت برای فرانک لمپارد به تیم ملی و بایرن به احتمال زیاد خود را در پیشبرد.

دوم پا پیش بینی

JW: 2-0 بایرن مونیخ پیشرفت

SG: 2-1 بایرن مونیخ پیشرفت

JKS: 3-1 بایرن مونیخ پیشرفت

یک چهارم نهایی

نیمی از برنامه ریزی چهارم و روابط تکمیل شد. چهار تیم رزرو بلیط خود را به هشت قبل از COVID-19 آورده ورزش جهان را متوقف کند و کسانی که جوخه را منحصر به فرد هشت. به جای آن از خانه و دور روابط تیاو در یک چهارم نهایی خواهد بود یک تک بازی مسابقات حذف در لیسبون.

پاریس سنت ژرمن مقابل آتالانتا

پیش نمایش

SG: بدون در نظر گرفتن چگونه دور 16, نتیجه, همه نشانه های نقطه به نقطه این matchup یک حماسه هرج و مرج در ضربات پنالتی. پاریس سنت ژرمن به اندازه کافی با استعداد فردی به نوبه خود هر خنثی فن همه گیر افسردگی بر سر آن است که تحت مراتب بیشتر فشار برای پیشبرد به دور بعد احتمالا به دلیل آن است که هرگز در تاریخ رسیده به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا.

پاری سن ژرمن همواره استعداد برای رسیدن به سرزمین موعود است اما فاقد شکیبایی در لحظات حیاتی به انجام این کار. متاسفانه برای این تیم ایستاده در راه خود را که بالاترین نمره آ ایتالیا از یک طرف در نزدیک به 70 سال است. آتالانتا در 16 بازی بدون شکست در اجرایآن موفقیت رهبری آن قوی مهاجم Josip Ilicic که شمارش 21 گل در تمام مسابقات تا کنون.

چه ایستاده بود قبل از همه گیر برای هر دو طرف هنوز هم می ایستد امروز: هر دو بیش از قادر به ثمر رساند اما عدم دفاعی نظم و انضباط به راحتی قرار دادن مخالفان به دور است. در شرایط خاص که تحت آن این مسابقات آغاز خواهد شد که تیم با تجربه تر پست-همه گیر که آتالانتا را دارای رفتن به این کراوات ممکن است لبه.

پیش بینی

JW: 2-1, Paris Saint-Germain پیشرفت

SG: 4-3, آتالانتا پیشرفت

JKS: 4-3, Paris Saint-Germain پیشرفت

RB لایپزیگ در مقابل اتلتیکو مادرید

پیش نمایش

SG: جالب matchup با اینحال — دو-زمان مسابقات نفر دوم اتلتیکو مادرید که در سمت چپ Anfield پیروزمندانه پس از شکست از قهرمان لیورپول در دور 16 را گرسنه بوندسلیگا آلمان در RB لایپزیگ. لایپزیگ را وارد لیسبون با یک سوراخ خمیازه در آن حمله پس از آن پرکار مهاجم تیمو ورنر فروخته شد به چلسی در اوایل این تابستان.

از لحاظ تئوری سرنوشت matchup نهفته است بر دوش لایپزیگ حمله که به ثمر رساند تا 34 اهداف بیشتر در داخل کشور از آن اسپانیایی همتایان اند. اگر آن را می توانید شکستن اتلتیکو را مصمم دفاع و زیر پوست آن این امکان وجود دارد که لایپزیگ می تواند رسیدن به نیمه نهایی برای اولین بار در تاریخ.

لایپزیگ خود را نشان داده است دفاعی شکیبایی و همچنین داشتن اجازه تنها 37 اهداف تا کنون در این فصل. با در نظر گرفتن هر تیم و عدم برجسته حمله دلاوری یک هدف واحد می تواند تصمیم بگیرد که حرکت می کند.

پیش بینی

SG: 2-1, اتلتیکو مادرید, پیشرفت

JW: 1-0, اتلتیکو مادرید, پیشرفت

JKS: 1-0, اتلتیکومادرید, squeaks از طریق

تماس با جک Whaley اسپنسر Golanka و جاسپر Kenzo Sundeen در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب