انتقاد شدید بایدن مغلوب ساختن پیشی جستن در طول Pa. توقف برای دفاع از مؤتلفه پرچم

آب نبات Woodall ایالات متحده آمریکا امروز شبکهمنتشر شده 8:43 PM EDT Jul 9, 2020در نزدیکی پایان یک کمپین سخنران

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

در نزدیکی پایان یک کمپین سخنرانی در پنسیلوانیا طراحی شده برای تجمع در حمایت از طبقه کارگر آمریکایی سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن ناودان جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای دفاع از مؤتلفه پرچم و تقسیم کشور است.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است بر این باورند که سوراخ سوراخ شدن آمریکایی ها در برابر آمریکایی ها ممکن است به نفع او. من نمی گفت:" بایدن در این presumptive دموکراتیک نامزد برای رئیس جمهور.

بایدن بعد گفت: رئیس جمهور شد "مصمم به رانندگی ما را از هم جدا."

بیشتر: بایدن مغلوب ساختن پیشی جستن را فشار جدید را به نفع خود رای دهندگان در میدان نبرد پنسیلوانیا

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن طلبانه ادعا می کند که او در دفاع از آمریکایی ها میراث آغوش مؤتلفه پرچم و آثار ژنرال که شورش علیه و treasonous علیه ایالات متحده آمریکا می شود." "شما فکر می کنم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و هر ایده ای که 360,000 ساکنان نیوکاسل مبارزه در کنار اتحادیه به شکست است که پرچم آن هم پرچم از جمله بسیاری از سربازان که از ایالت پنسیلوانیا بیش از هر دولت دیگر در ملت ؟ آیا شما فکر می کنم او هر گونه سرنخی که 33,000 ساکنان نیوکاسل درگذشت در جنگ داخلی مبارزه در برابر همه چیز که پرچم ایستاده بود؟"

بیشتر: Gettysburg اعتراض تساوی تماس برای حذف مؤتلفه مجسمه انتقاد از پاسخ

بیشتر: Gettysburg با اسلحه شعارهای سیاسی در جولای 4th, اما هیچ Antifa یا خشونت

معاون سابق رئیس جمهور بود که حجاب خود را "ساخت بهتر" بهبود اقتصادی طرح این دیدگاه در پاسخ به توییت های اخیر از مغلوب ساختن پیشی جستن.

رئیس جمهور روز دوشنبه در دفاع از مؤتلفه پرچم و پیشنهاد نسکار ساخته شده یک اشتباه در ممنوعیت آن در رقابت است. او همچنین متهم به سیاه راننده دارل والاس جونیور بودن همدستی در یک جعل در مورد طناب دار موجود در گاراژ خود را.

بیشتر: نسکار ممنوعیت مؤتلفه پرچم از آن نژادها و خواص

"اتحاد @BubbaWallace عذرخواهی به همه کسانی که NASCAR drivers & مقامات که آمد به کمک او ایستاده بود کنار او بازی می کردند و حاضر به فدا کردن همه چیز برای او تنها برای پیدا کردن که همه چیز فقط یکی دیگر از جعل? که & Flag تصمیم باعث شده است که پایین ترین رتبه بندی تا کنون!" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در روز دوشنبه.

همان روز رئیس جمهور توییتی او مخالفت ورزشی franchises بررسی خود را به نام مستعار.

"آنها نام تیم ها از قدرت ضعف نیست اما در حال حاضر واشنگتن ردسکینز & Cleveland Indians دو افسانه فرانشیز ورزشی نگاه مانند آنها در حال رفتن به تغییر نام خود را به منظور لحاظ سیاسی درست است. سرخپوستان مانند الیزابت وارن باید بسیار عصبانی در حال حاضر!" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت در توییتر.

به عنوان تیم های ورزشی و دیگر سازمان های حرفه ای گرفته شده اند مراحل را برای حذف نام نمادها و مجسمه تهمت نامیده می شود برای حفظ "میراث ما" و گفت: "سیاه زندگی ماده" نام است که یک "نماد نفرت است."

تهمت نیز به تازگی ترجمه تصویری یک حامی فریاد "قدرت سفید" در حامیان سیاه زندگی مهم جنبش است.

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب