بزرگ ده لغو 2020 فوتبال; penn State hopes to play in the spring

فرانک بودانی یورکدیلی رکورد منتشر شده در 4:32 PM EDT Aug 11, 2020پن استيت فوتبال حالا بايد به بهار نگاه کنهبزر

توسط NEWSWORLDS در 21 مرداد 1399

پن استيت فوتبال حالا بايد به بهار نگاه کنه

بزرگ ده مقامات تصمیم گرفته اند که آن را بیش از حد پر خطر به بازی فوتبال در سال 2020، پس از همه، pinning امید خود را در فصل تغییر مکان در بهار است.

رئیس جمهور و رهبران کنفرانس پس از دیدار سه شنبه به این پایان رسید، بیان کرد که تلاش در هر فصل ورزشی پاییزی به دلیل COVID-19 و نگرانی های ایمنی دانش آموز و ورزشکار نا امن خواهد بود.

کوین وارن رئیس جمهور ده بزرگ در بیانیه ای آماده گفت: «به وفراوانی روشن شد که در مورد خطرات بالقوه پزشکی، عدم قطعیت بیش از حد وجود دارد تا دانشجویان و ورزشکاران ما اجازه رقابت در این پاییز را ببخشند»

Pac-12 اعلام کرد همان تصمیم بعد از ظهر.

بزرگ ده مقامات گفت : آنها در مشاوره پزشکی و مشاوره از نیروی وظیفه لیگ خود را برای بیماری های عفونی و کمیته پزشکی ورزشی خود را در انجام این حرکت متکی است.

برای پن استيت، اولين سقوط بدون فوتبال از آغاز ورزش در سال ۱۸۸۷ خواهد بود. که دو جنگ جهانی و همه گیری آنفلوآنزا ی سال ۱۹۱۸ را به خود می داند.

"یک قطعه از تجربه دانشگاهی دانشجویان و ورزشکاران ما از آنها گرفته شده است به دلایل خارج از کنترل خود و برای آن، من دل شکسته است، "پن ایالتی ورزشی مدیر سندی باربر در یک اطلاعیه مطبوعاتی گفت. من می دانم که دانش آموز و ورزشکاران ما یک دسته انعطاف پذیر هستند و اخبار امروز را با همان عزم و عزم ما در زمستان و بهار دانش آموزان و ورزشکاران انجام رسیدگی خواهد شد و بهتر برای آن در پایان است."

حالا، همه آنچه که ممکن است باقی مانده است، احساس خوب از بیان مربیان مانند پن استيت جیمز فرانکلین که وعده داد برای کشف تمام گزینه های بازی در پاییز در صورتی که رهبران کنفرانس فصل خود را لغو -- و لیگ های دیگر در پایان رفتن به جلو است.

رئیس جمهور دانشگاه ها مجبور به مقابله با دو موضوع افزایش بهداشت مربوط به اگر آنها اجازه می دادند برنامه های خود را به جلو فشار: شواهد افزایش از شرایط قلبی مرتبط با ورزشکاران ی که قرارداد و بهبود از COVID-19 و به طور کلی تر، مسئولیت پزشکی برای هر کسی که به طور قابل توجهی بیمار از ویروس.

در همین حال ، دیگر قدرت 5 کنفرانس (ACC ، بزرگ 12 ، SEC) ادامه احتیاط ، هر چند به ظاهر مشخص ، راهپیمایی به سمت شروع فصل در برخی از نقطه ماه آینده. کارشناس ارشد پزشکی ACC معتقد است فوتبال کالج هنوز هم می تواند با خیال راحت بازی شود.

"ميشه با امنيت دو تيم رو توي زمين ملاقات کنيم؟ من ميگم، بله سخت خواهد بود؟ بله. -گران و سخت و کار زیاد خواهد بود؟ حتماً، دکتر کامرون ولف، یک بیماری عفونی دوک به روزنامه ورزش بیزنس دیلی گفت. اما من معتقدم که شما می توانید به اندازه کافی کاهش خطر آوردن COVID بر روی زمین فوتبال و یا به اتاق تمرین در سطح است که هیچ تفاوتی با زندگی به عنوان یک دانش آموز در پردیس."

حرکت بیگ ده چند روز پس از کنفرانس میان آمریکا اولین بار در FBS شد که فصل ts را لغو کرد. کانتیکت (و Susquehannock درجه بالا) سرمربی رندی ادسال اولین در FBS بود که هفته گذشته لغو شد.

آن را به سختی یک هفته از ده بزرگ نشان داد به روز شده 10 بازی کنفرانس برنامه فقط برای سال 2020. تیم های آن اردوگاه سقوط در روز جمعه افتتاح شد.

پس از ماه ها گمانه زنی، تمادت در طول فصل در روزهای اخیر افزایش یافته است. در حالی که برخی از بازیکنان با مشخصات بالا تصمیم گرفته اند به خارج از هر فصل برای نگرانی های ویروس بمانند ستاره پن استيت مدافع ميکا پارسونز، بسیاری دیگر متحد شده و تمایل خود را به بازی با پروتکل های ایمنی افزایش بیشتر را صدا.

در طول یک ظاهر سه شنبه در صبح ESPN "بلند شو!" نشان می دهد، فرانکلین پن استيت صبوری را از نظر تصمیم گیری در مورد زنده بودن یک فصل موعظه کرد.

"لازم نیست که تصمیم ی در حال حاضر گرفته شود. هنوز وقت هست هنوز هم اطلاعات ي که بايد جمع کنيم وجود داره" فرانکلين گفت چرا ما باید فصل را لغو کنیم در حال حاضر هنگامی که ما حتی پاسخ برای آنچه که ممکن است به معنی؟

او جزئیات چگونه دوشنبه شب جلسات کنفرانس ویدئویی با بازیکنان و والدین تولید سوالات او نمی تواند در مورد فصل لغو پاسخ، از جمله بورسیه، واجد شرایط بودن و اندازه فهرست.

"من فکر نمی کنم، از نقطه نظر رهبری، که شما لغو فصل و مردم از شما می پرسم، "مربی، این چه معنی برای آینده ما؟" و ما هیچ یک از این پاسخ ها را ندارد،" او گفت.

حالا، به نظر می رسد حرکت واقعی بعدی در بهار سال 2021 به راه می رسد.

با وجود نگرانی های آب و هوایی، فرانکلین امکان بازی در ورزشگاه های گنبددار لیگ در دیترویت، مینیاپولیس و ایندیاناپولیس را شناور کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب