بزرگ ده خواهد شد فوتبال کالج در پاییز

بازی نمی کندپل ميربرگ آمريکاامروز منتشر شده در 3:17 PM EDT Aug 11, 2020ده بزرگ در پاییز با "امکان رقابت در بها

توسط NEWSWORLDS در 21 مرداد 1399
بازی نمی کند

ده بزرگ در پاییز با "امکان رقابت در بهار" به دلیل نگرانی های بهداشتی مربوط به همه گیر شدن ویروس کوروناویروس بازی نمی کند. کنفرانس سه شنبه گفت.

پس از چند روز چشمگیر پر از جلسات در میان مربیان، مدیران دو و میدانی و رئیس دانشگاه، تصمیم خیره کننده نشان می دهد نقطه اوج بالقوه برای بخش کاسه به بازی یک فصل در میان همه گیر coronavirus.

کوین وارن، کمیسر بزرگ ده در بیانیه ای گفت: «سلامت روحی و جسمی و رفاه دانشجویان- ورزشکاران ما در مرکز هر تصمیمی که گرفته بودیم در مورد توانایی پیش روی ما بوده است»

"با پیشرفت زمان و پس از ساعت ها بحث و گفتگو با ده نیروی کار بزرگ ما برای بیماری های عفونی در حال ظهور و کمیته پزشکی ورزشی بزرگ ده، آن را به وفراوانی روشن شد که عدم قطعیت بیش از حد در مورد خطرات بالقوه پزشکی وجود دارد به اجازه دانش آموز ما ورزشکاران به رقابت در پاییز این است."

تصمیم ده بزرگ، که شامل تعویق تمام ورزش های پاییزی نیز می شود، به عنوان یکی دیگر از دو قدرت پنج لیگ، Pac-12 و Big 12، در حال برگزاری جلسات به وزن این سوال که چگونه به بازی و مقابله با نگرانی های بهداشتی و ایمنی توسط COVID-19.

ما برای ماه های زیادی امیدوار بودیم که بازگشت ورزش های دانشگاهی پاییزی، فرصتی برای بازگرداندن حس عادی و فراهم کردن لحظات روشن تر برای دانشگاه، شهر و ایالت ما باشد. با این حال، تصمیم امروز ده بزرگ برای به تعویق انداختن فصل پاییز 2020 ورزش است یکی از صحیح است.

آخرین: به روز رسانی در جایی که فصل فوتبال کالج ایستاده است

تنها نرفتن: کمیسیون رکن السی سی می گویند لیگ بعید است اگر دیگران انصراف می دهد

ورزش های پاییزی دیگر شامل تصمیم ده بزرگ مردان و زنان در کشور صلیب، هاکی روی زمین، فوتبال، فوتبال مردان و زنان، و والیبال زنان است. کنفرانس گفت که ارزیابی گزینه های خود را برای این ورزش ها، و همچنین ورزش انجام شده در زمستان و بهار ادامه خواهد داد.

یکی از نگرانی های قابل توجه برای بزرگ ده و کنفرانس های دیگر مسائل بالقوه در دراز مدت سلامت است که می تواند در میان دانش آموزان و ورزشکاران که در غیر این صورت ممکن است طفره رفتن علائم اولیه از coronavirus - از جمله میوکاردیت، التهاب عضله قلب است که می تواند توانایی قلب برای پمپ اژدر خون به طور معمول ایجاد می شود.

به عنوان فصل در آستانه لغو برای بسیاری از دوشنبه به نظر می رسید، چند بزرگ ده مربیان اظهارات مشترک و یا اظهار نظر عمومی استدلال به ادامه به عنوان در اصل برنامه ریزی شده و یا به تاخیر انداختن تصمیم لیگ.

مربی نبراسکا اسکات فراست به "قتل و پس از آن" استناد کرد که می تواند در صورت لغو ده بزرگ فصل را در بر خواهد گرفت. مربی میشیگان جیم هارباوگ در تماس با ادامه فعالیت های تیمی به "حقایق انباشته شده در طول هشت هفته گذشته" اشاره کرد.

اوهایو مربی ایالت رایان روز گفت که Buckeyes "نیاز به هر گزینه نگاه" اگر ده بزرگ آیا به تعویق انداختن فصل.

روز گفت: "ما نمی توانیم فصل را لغو کنیم. "ما باید حداقل آن را به تعویق بیفکنیم و به ما فرصت ی برای ادامه ارزیابی دوباره هر چیزی که در حال اتفاق است را ببخشیم."

چهار کنفرانس قدرت پنج باقی مانده هنوز برنامه ای برای فصل آینده اعلام نشده است. Pac-12 مدت هاست که با ده بزرگ در حال قفل شدن است. مقامات در ACC، بزرگ 12 و SEC به توصیه کارشناسان پزشکی در دیکته کردن اینکه آیا به عنوان برنامه ریزی شده در ماه سپتامبر ادامه دهید اشاره کرده اند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن