سیستم های مراقبت های بهداشتی بزرگتر ممکن است به معنای مراقبت بهتر نیست، مطالعه می یابد

یک مطالعه اخیر که توسط کارشناسان دانشکده بهداشت عمومی UC برکلی تألیف شده بود، صدها ارائه دهنده مراقبت های بهدا

توسط NEWSWORLDS در 11 شهریور 1399

یک مطالعه اخیر که توسط کارشناسان دانشکده بهداشت عمومی UC برکلی تألیف شده بود، صدها ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی را در سراسر کشور مورد بررسی قرار داد و دریافت که بزرگتر همیشه به معنای بهتری نیست که صحبت از سیستم های مراقبت های بهداشتی شود.

این مطالعه چند میلیون دلاری که در شماره ماه اوت «امور بهداشتی» منتشر شد، ۷۳۹ بیمارستان و ۲۱۹۰ شیوه پزشک را مورد بررسی قرار داد و به این نتیجه رسید که سیستم های مراقبت های بهداشتی بزرگتر و پیچیده تر لزوماً مراقبت های بهتری از بیمار ارائه نمی دهند و یک فرض محبوب در مورد مراقبت های بهداشتی را به چالش می گیرند.

استفان شورتل، یکی از نویسندگان مشترک این مطالعه و مدیر مشترک مرکز تحقیقات سازمانی و نوآوری بهداشت و درمان UC برکلی می گوید: «عقل متعارف این است که سیستم های بزرگتر و یکپارچه تر کیفیت بالاتری از مراقبت را فراهم خواهند کرد - در اکثر موارد ما این را پیدا نکردیم.»

الیوت فیشر، استاد کالج دارتموث و نویسنده مشترک این مطالعه می گوید مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده قبلا ً عمدتاً از طریق پزشکان مستقل و بیمارستان های کوچک ارائه می شد. امروزه بر اساس مطالعه، اکثریت بیمارستان ها و بسیاری از پزشکان بخشی از سیستم های بزرگتر و یکپارچه تر هستند.

فیشر گفت: این روند به احتمال زیاد با همه گیر COVID-19 شتاب می گیرد، چرا که جراحی های انتخابی لغو شده و وزیدن بیمار کمتر، فشار مالی بر بیمارستان های کوچکتر در سراسر کشور ایجاد می کند، که می تواند باعث شود شیوه های کوچکتر موافقت کنند که توسط نهادهای بزرگتر خریداری شوند.

فیشر گفت: کسانی که طرفدار ادغام مالی هستند استدلال می کنند که سیستم های مراقبت های بهداشتی بزرگتر می توانند مراقبت های هماهنگ تری از بیمار ارائه دهند. با این حال وی افزود: این روند به سمت سیستم های مراقبت های بهداشتی بزرگتر خطر شکل گیری انحصارات را افزایش می دهد که پس از آن می تواند هزینه های مصرف کننده را بالا ببرد.

فیشر گفت: "استدلالی که سیستم های انحصار ایجاد می کنند این است که 'خوب، ما یک سیستم تحویل یکپارچه هستیم، ما می توانیم مراقبت بهتری ارائه دهیم، بنابراین قیمت های بالاتر ما خوب است،" فیشر گفت. وی می گوید: «ما می دانستیم که قیمت گذاری انحصاری مشکل است. چیزی که ما در مورد آن مطمئن نبودیم این بود که آیا دستاوردهای قابل توجهی در کیفیت وجود داشته باشد.»

به گفته شورتل، این مطالعه دریافت که در حالی که بیمارستان های مستقل که اغلب در مناطق روستایی قرار دارند، نسبت به همتایان بزرگتر خود در ارائه برنامه های مراقبت انتقالی برای بیماران کمتر مؤثر هستند، شیوه های پزشک مستقل در غربالگری نیازهای اجتماعی مانند ناامنی غذایی و شرایط بالینی مانند افسردگی و اعتیاد بهتربود.

به گزارش شورتل، در هر دسته از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، مطالعه تنوع بالایی در کیفیت مراقبت های بهداشتی پیدا کرد. فیشر و شورتل هر دو گفتند این تنوع نشان می دهد که جا برای بهبود سیستم های مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور وجود دارد.

فیشر گفت این مطالعه حاکی از آن است که دولت های ایالتی و فدرال باید به رفتار ضد رقابتی در ارائه مراقبت های بهداشتی توجه نزدیک داشته باشند و با ادغام مالی به عنوان یک مشکل جدی رفتار کنند.

فیشر گفت: "(مطالعه) واقعا نشان می دهد که این ادعا که برای خوب بودن شما باید بزرگ باشد آب را نگه نمی دارد،" فیشر گفت.

تماس با روبی ساتون در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @rubysutton_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن