حیوان دوپا زیبا است اما clunky

درجه: 3.5/5.0 بعدی استودیو حیوان دوپا دقیقا نوع بازی است که متعلق روی نینتندو سوئیچ. آن است که شایان ستایش co-

توسط NEWSWORLDS در 28 تیر 1399

درجه: 3.5/5.0

بعدی استودیو حیوان دوپا دقیقا نوع بازی است که متعلق روی نینتندو سوئیچ. آن است که شایان ستایش co-op بازی کامل برای کنسول های شادی باهم کنترل است. از آن آسان است در این سطح با چالش عرض اما بسیار به ندرت با آن مشکل است. سوئیچ است که ساخته شده برای این بازی مانند: ساده ، این که چگونه حیوان دوپا زمینهای خود و زندگی آن را به این زمین بیشتر.

اولین و مهمترین, حیوان دوپا است ، آن را شایان ستایش است. صحنه انتقال ویژگی طوفان و بالن و هویج بزرگ جمعیت جهان است. کلمه "حیوان دوپا" استفاده شده است به عنوان یک کلی دیگری جایگزین به نفرین و توهین شبیه به کلمه "smurf." این nonplayer شخصیت معدن و کلانترها و آنها با خوشحالی بوق و جیر جیر در, بازیکن, احاطه شده توسط یک چشم انداز با لبخند چهره حک شده بیش از آن.

به دلیل این ویژگی های زیبایی شناسی از حیوان دوپا هر دو بصری و شنوایی یکی از عجیب و جالب آرامش. آن موسیقی flutters به عنوان شایان ستایش دو پا روبات بازیکنان کنترل تلو تلو خوردن در سراسر از یک کارتونی مکان به مکان دیگر. این wobbling هسته مکانیک بازی: هر پا به صورت جداگانه کنترل می شود و یکی همیشه باید افسار به زمین. این یک تقریب از راه رفتن, اما آن است که بسیار clunky یکی.

شخصیت های اصلی از حیوان دوپا, Aku و Sila هستند روبات های کوچک که اغلب تلو تلو خوردن در اطراف و سقوط در بالای هر یک از دیگر. طرح کنترل قابل ملاحظه ای ناآشنا و دشواری حرکت است بلافاصله آشکار. کنترل اغلب پاسخ نمی دهند که چگونه آنها باید به برخی از حرکات به ویژه کسانی که مربوط به چرخش در حال آزاردهنده و دقیق است.

این حیوان دوپا را clunkiness است به حد نقطه. این نشان می دهد که چگونه واقعا دشوار است راه رفتن بر روی دو پا است. راه این بازی شبیه به راه کودکان نو پا راه رفتن و آن منحنی یادگیری است که بسیاری از ویژگی های قابل توجه. سطوح طراحی شده مانند بازی لگو یا Captain Toad: Treasure Tracker, محکم محصور اما پر از اسرار پنهان و انبارها. این طراحی اجازه می دهد تا به صورت مداوم و هدایت رویکرد به یادگیری است که با این نسخهها کار به حیوان دوپا مزیت.

این سطوح تناسب خوبی هم با تاکید بر برخی از ویژگی های گیم پلی و حیوان دوپا می داند که آن زمان به حرکت از یک پازل مفهوم یا مکانیک. این به این معنی است که به عنوان به زودی به عنوان بازیکن تسلط یک روش آنها دور whisked به شروع به یادگیری بعدی. طراحی بصری متنوع است به عنوان به خوبی — آزمایشگاه یخی صخره و چوب عملیات چند از برجسته از سطح بازی.

یخ سطح است به خصوص سرگرم کننده و به شدت بر حیوان دوپا را co-op gameplay: دو روبات با هم افسار با استفاده از طناب اتصال آنها به عنوان بخشی از یک آونگ به منجنیق هر یک از دیگر از زعفران برای زعفران. مشترک سکه های سیستم همچنین بر همکاری و عدم نتیجه از مرگ باعث می شود فشار دادن هر یک از دیگر در اطراف صرف ناراحتی به جای خسته کننده مصیبت.

نه همه حیوان دوپا سطوح به خوبی طراحی شده اما. برخی از آنها بیش از حد متکی به چرخش — یا با نورد سیاهههای مربوط و یا چرخش سیستم عامل و مشکلات با این سطوح می تواند طیف وسیعی از گیج کننده به بدتر. حیوان دوپا نیز رنج می برد یک قدم اشتباه شدید در, از همه چیز, پیام تبریک می گویم که بازیکنان زمانی که آنها به پایان رسید و یک وظیفه است. این پیام به نظر می رسد خیلی زود و گاهی کل یک چالش باید دوباره به خاطر یک بازیکن کاهش یافته است, نقشه پس از ايمان آوردن سطح بخش به پایان رسید.

مشکل از حیوان دوپا نیست در واقع داستان آن سطح ، این ارائه ایده های اساسی و مکانیک که در حال عمیق تر کاوش در سطح چالش باز پس از آزمایشات اولیه. Speedruns و مجموعه آیتم هر دو ارائه فرصت کافی برای عمق و اکتشاف اما حتی این احساس مانند آنها تنها خراش سطح از آنچه حیوان دوپا موتور و مکانیک قادر به.

چه حیوان دوپا می کند این است که شبیه به آنچه که اصلی پورتال را: آن را میسازد مکانیک را به صورت قابل توجه و هیجان انگیز co-op تجربه پازل. مشکلات با حیوان دوپا قابل حل هستند و کاملا می تواند با حل و فصل اساسی برخی از سرهم بند. در حال حاضر, هر چند آن clunkiness و مسائل مربوط به وزن پایین در غیر این صورت شایان ستایش و سرگرم کننده co-op تجربه کنید.

خدمه Bittner را پوشش می دهد بازی های ویدئویی است. با او تماس بگیرید در [email protected]. صدای او را در @weakandrewwk.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب